fastreloader Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2007 selam, böyle bir olay var. bu tür şeyleri gm'ler yokmuş gibi içinden geçip gidebiliyor. elpidanın(elp) clientinde var hatta bu olay. bunun asıl olayı nedir? çünkü başka clientla tüm mulları elp'ye yönlendirsem bile olmuyor. sadece o cli ile oluyor. o cli de conn olmadan açılmıyor ilginç bi şekilde. logini yönlendirip sokuluyor ama herkes başka serverın şeyi verilmez. bir de şey var, mesela ben bununla 55i local servera girip geziyorum çok rahat(plevel 7) ama 55r remote serverda olmuyor(plevel5), said: 01:49:ERROR:fast (1dc):Bad Msg(cb) Eat 3 bytes, prv=07, type=4 01:49:ERROR:fast (1dc):Bad Msg(a2) Eat 127 bytes, prv=07, type=4 01:49:ERROR:fast (1dc):Bad Msg(77) Eat 98 bytes, prv=07, type=4 01:49:ERROR:Unimplemented command 230 01:49:ERROR:fast (1dc):Bad Msg(e6) Eat 5 bytes, prv=07, type=4 diyor duruyor, ama connection lost da demiyor, kilitlenmiyor da(tepki veriyo yani) aynı mulları orjinal clientte kullanınca da gayet normal, ama sadece normal oluyor. araştırdım biraz verdata hek sağlıyormuş sanırım bunu ama clienttede birşeyler olması lazım galiba. çünkü verdata statics0 staidx0 falan hepsini aktarsam da sonuç sıfır oluyor. çok döndü dolandı ama soru şu duvarlardan nası geçcez?
fastreloader Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 13, 2007 godwalk da deniyomuş
fastreloader Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2007 tamam o halloldu şimdi duvarlardan geçip masalara takılıyor afgsdfgsfg sözkonusu clientte o da çözülmüş
bosphorus Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2007 exe reversing.. Debugging.. memory hacking.. vs vs.. :P kolay gelsin diyorum çünkü hiç kolay deel :P sadece o deil client editleyerek bir çok şey yapabiliyorsunuz.. Multi client , bazı delayları kaldırmak vs.. kolay da.. assembly bilgisi gerekiyor az buçuk
Bronx Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2007 duvarlardan geçebilmen için statics0.mul ve staidx0.mul dosyalarının bomboş olması gerekiyor, ekranın sadece yer yüzüşekillerini görürsün fakat, binaları vs göremezsin. fakat sphere de bu mul dosyalarını okumakta ve ahreket ederken kontrol etmektedir, eğer gm yetkiniz yoksa, haritanızda statik olmasa bile sphere kendi okuduğu statics dosyasına göre davranır ve hiçbirşeyin içinden geçmenize izin vermez. bir diğer teknik de tiledata.mul dan tüm duavrların vs "impassable" opsiyonunu kaldırmak, çok uzun sürer, ve gm değilseniz sphere yine izin vermez, kendi okuduğu tiledataya göre davranır.
Rotweiler Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2007 Birde sonradan koyulan duavarlar için playerın c_man c_ghost değerleri ile oynamak var tabi...
fastreloader Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2007 duvarlardan geçiyorum çok da kolay oldu açıkçası görüyorum da ayrıca duvarları vs.
Black_Lupin Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2007 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2007 şimdi bir sürü neden olabilir dosyalar arası uyuşmazlık nedendir büyük bir ihtimalle mesela örneklemek gerekirse basit bir mantık eğer sphere'de okuttuğunuz dosyalarda problem varsa maden olan bir yerden maden alamazsınız eğer okuttuğunuz dosyalar clienttede sphere dede sabitse ozaman şöyle bir problem yaşarsınız eğer bir artmul editlediyseniz sadece artmul editlemek yetmez bunun için tiledata daki verilerin birebirinin artmuldede girdi olarak bulunması gerekmektedir.eğer siz tiledata da bu itemden geçilmesin der artmulde bu itemin hidden olmasını sağlarsınız tiledatada bu item visible bile olsa artmul veriler arasında uyuşmazlık yarattığı için içinden geçilebilir hale getirir. yok eğer söylediklerimle bir alakanız yoksa ve verdata kullanıyorsanız halen boşverin hiç mul editlemeyin çünkü işin hamallığını yapıyorsunuz demektir.
Öne çıkan mesajlar