NuKe Mesaj tarihi: Haziran 15, 2007 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2007 3dsmax de veya herhangi bir programda yapılan 3 boyutlu bir nesneyi openGL de kullanmak istiyoruz. Ama beceremedik. Herhangi bir bilgisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim.
Kojiroh Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 Sanırım nesnenin opengl'in anlayabileceği şekle getirilmesi için gerekli algoritmayı kendiniz yazmalısınız. Onun nasıl yapılacağını da bilmiyorum malesef.
NuKe Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 neyse önemli değil artık. şimdi blitz3d yi deniyoruz bakalım hayırlısı.
Leath Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 direct3d'de meshimport vardi, opengl'de de aynisi vardir tahminimce. api vs seklinde, arastiriver.
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 22, 2007 Mesaj tarihi: Haziran 22, 2007 "okino polytrans" programında opengl c code file desteği var sanırım.. torrentspy'da mevcut program.. seed ediyorum şu an..
Öne çıkan mesajlar