NuKe Mesaj tarihi: Haziran 15, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2007 3dsmax de veya herhangi bir programda yapılan 3 boyutlu bir nesneyi openGL de kullanmak istiyoruz. Ama beceremedik. Herhangi bir bilgisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 Sanırım nesnenin opengl'in anlayabileceği şekle getirilmesi için gerekli algoritmayı kendiniz yazmalısınız. Onun nasıl yapılacağını da bilmiyorum malesef. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NuKe Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 neyse önemli değil artık. şimdi blitz3d yi deniyoruz bakalım hayırlısı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leath Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2007 direct3d'de meshimport vardi, opengl'de de aynisi vardir tahminimce. api vs seklinde, arastiriver. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Haziran 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 22, 2007 "okino polytrans" programında opengl c code file desteği var sanırım.. torrentspy'da mevcut program.. seed ediyorum şu an.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar