Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dota 6.44 hayırlı uğurlu vs..


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
* Rebalanced Dark Portal. Aside from stat changes such as manacost/channeltime/duration, it cannot be cast from/to base and you can only transport through it once, not back and forth.



isabet olmuş
Mesaj tarihi:
pit lord kötü olmus base e acılmıo falan en azından ilk hali işlevseldi bunlarda wur deyince öldürmüs 1dk acık duruyor portal ama geri dönemion 4sn cast çok işlevsiz olmus gibi
Mesaj tarihi:
6.44b Changelog:
================
* Fixed Pit of Malice tooltip
* Fixed issue with Templar taking Geomancer's spot as an Agi hero in -allagi
* Fixed a bug with Storm's Overload that made its attack counter inaccurate at higher attack speeds
* Fixed the issue that caused a checksum error to appear
* Killing a courier's image no longer announces the message as if it was real
* Fixed a bug with respawning that would respawn you faster if you had boughtback right before dying again
* Clarified Plague tooltip
* Fixed Cleave, Scattershot and various other spells from affecting Psionic Traps
* Fixed Boots of Travel working on Psionic Traps
* Fixed Vacuum from working on various exploitable areas
* Improved Plague visual effect
* Nerfed Plague damage amplification by 5% and changed the duration from 7/9/11 to 7/8/9 seconds
* Reduced Reverse Polarity mana cost and cd per level
* Lowered hp/armor on Raise Dead summons and increased bounty a little
* Fixed a bug that caused Plague to slow more than intended and said in the tooltip
* Displayed the player name when a tower is denied instead of his team name
* Clarified Life Break tooltip
* Nerfed str gain on Dirge
* Reduced Dirge model size very slightly
* Fixed Electric Rave from triggering Essence Aura, CotS
* Fixed Plague from giving the kill credit to the Dirge instead of the damage dealer
* Improved Luna base damage
* Fixed some issues with Meld
* Clarified Soul Rip tooltip
* Inner Vitality manacost is the same at all levels now (a nerf)
* Rebalanced Dark Portal. Aside from stat changes such as manacost/channeltime/duration, it cannot be cast from/to base and you can only transport through it once, not back and forth.
* Reduced the pause effect on vacuum considerably
* Added visual effect to transporting units through Dark Portal
* Changed the Storm soundset
* Fixed misc other minor issues

[ Mesaj 07 Haziran 2007, Perşembe - 00:14 tarihinde, Fistan tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
Donnie Darko tavşanına nerf lazım targeting diye birşeyin olmadığı oyunda o kadar ilüzyondu vakumdu boku çıkmış.

Shadow Priest tam istediğim gibi oldu, ultiyi oyun boyunca 1 bilemedin 2 kez takım arkadaşlarına atabiliyordun şimdi en aşağı 4-5 kez atıyorsun, son seviye 150 sec cd. sanırım. Time reduction nerflendi gerçi, eskisi gibi hemen kaldırmıyor ama bence kesinlikle değdi, muhteşem bir support herosu oldu. Bir de poison en azından shadow strike kadar vursa bu mudur budur derim arkadaş. :D
Mesaj tarihi:
Darkseer a kesinlikle sağlam nerf lazım. Bir int herosu o kadar hızlı kosmamalı. Vakumda var ki yemede yanında yat. Adam kaçamıyor. Çok zor kaçması. Meele isen karşısında kamakta çok zorlanıyorsun. Shell sayesinde çok sağlam para kasıyor.
Mesaj tarihi:
Yeni heyecanlar olduğu için "yaa bu adaletsizliiik" dememiz normal çünkü alışamadık,

biraz oynayınca anti-taktikler , zayıf noktalar kendiliğinden açığa çıkacak zaten. az sabır =P
Mesaj tarihi:
ben bi kac anti buldum da, stun lock disinda o kosan zibidiyi kesmek imkansiz gibi bisey. hele karsida varsa ve sirf genk yapiyolarsa lothar cikmaya mahkum oluyosun. kacisin yok.
Mesaj tarihi:
bloodseeker sy cikip anca yakalar ya, ama bu dandik asassinin antisi olarak kullanilabilir. nitekim o dandik skillini acip 5 atagi falan tamamen blockladiginda kacma sansi cok artiyo.

undyingin antisi witch doctor, maledict atsa bile yeter yaninda slayer vs. + dagonla. ama int herosu olmasi guinsoo cikip disable etmesi de cok tatsizmis, ayrica en rahat para kasilan hero. sadece zombileri saldirtak yanda sigara tuttur tavla at gene bissuru para kasiyosun ustelik koridordan da geri donmen cok zor karsindaki olumune girmiyosa.

su sacred bilmemnenin de antisi var, necrolit kanka. o ultisini atinca at dagonu ultini bas sonra ufle yatsin.

pandanin magic shieldi sacmasapan, onun icin naapmak gerekli bilemedim, hic bi int herosuyla dalinmaz sanirsam.

pitlordun kombosu disinda cok da iyi degil, fakat eski versiyonda stun yedigimiz yerde dun aksam kimse stun yemedi yurudu cikti onu anlamadim. ama saglam hpli herhangi bi hero kafa kafaya girer alir cok da zor degil biraz sure gectikten sonra.

ama bu herolari tutmak oldukca zor
yani ya direk antisini alcaksin ya da once kuleleri sonra oyunu vericeksin. cunku huskar + pit lord + undying inanilmaz pusherlar.

bi turda 2 kule birden alabiliyosun adamlar gelene kadar.
Mesaj tarihi:
yeni heroları çok büyütüyosunuz bence hala =)

dark seer end game'de kasamassa çok etkisiz bence. çok da ahım şahım bişey göremedim. ha evet çok taktiksel de, 1v1 actionda çok da pek şey göremedim hele ki karşısında blink hero falan varsa
Mesaj tarihi:
ion shell oyun başında çok güçlü , 15 saniye sürüyor ve cooldownı 15 saniye.
nitekim geçen gün atıyorum kendime shell , vakumluyorum adamları sonra yanlarında kosuyorum ölüyorlar :P
aynısı haste i içinde geçerli.
ultisi gereksiz bence ama belki kalabalıkta karmasa yaratmakta kulanılabilir.
melee olduğu için bu yeni gelen herolar fury ile çok güzel olabilrler.. yada bir basherla.

pandanın static charge ı ve sacredin regeni dıında abartı skill yok hala :( gitmişler pit lord nerflemişler bari int neyin versinler adama.
Mesaj tarihi:
bence de yeni herolar biraz abartılıyor. sacred warrior bir guinsoo ile biter gibime geliyor benim. sadece hakkı azken iş yapabiliyor, o sırada guinsoo atılırsa kesmek çok kolay gibin. zaten ne olursa olsun, dpsi çok abaramıyor.

dark seer ise çok iyi bir assist herosu. ama tek başınayken oyun ortası ve sonuna doğru tek avantajı haste'i. onu da egale etmek kolay. bu arada ion shell'in sadece saldırdığın ya da sana saldıranlara damage verdiğini unutmamak lazım. yani eğer saldırmıyorsan birinin yanında koşmanın anlamı yok gibin..

panda da bence razordan iyi değil gibi. gerçi bir panda vs. razor göremedim de, çok kasmış pandaların bile pek çok hero tarafından rahatça öldürüldüğünü gördüm. özellikle de ulti atınca yanındakileri de çekmesi biraz nahoş.

pit lord ise çoğu herodan güçsüz gibime geldi. aoe stun güzel ama hem kaçanı yakalama şansı yok hem de ceset patlatma olayı çok yavaş. kimse orada durup da damage almaz.

bence undying ve assasin birbirinin çok zıttı. biri oyun başında zombileri nedeniyle çok etkili, diğerinin de dps'i çok artıyor oyun sonunda. yine oyun sonunda kimse zombilerle uğraşmadığından ve armorı yerlerde süründüğünden undyingi seri bir şekilde kesmek çok kolay.
×
×
  • Yeni Oluştur...