Eternity Mesaj tarihi: Mart 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2007 arkada$Lar; ßüyü tamamLanmasina raqmen deLay ßitmior. [spo] elseif ( == 51) // Flame strike if (( || ( || () skill fail else spell_say Kal Vas Flam spellfreeze 3 mg7 endif [/spo] // spellfreeze 3 kal vas sadece bir örnek mesela reactive armor spellfreeze 1 ama cast time 0,6 yani 1 sn bile sürmüor aslında fakat spellfreeze 1 olduqu icin büyü bitmesine raqmen bekliorz... bunu 1 yerine daha dü$ük ßir $ey yapamayiz mi ¿ kısacasi freeze ile büyü ayni anda bitmesini istiorum. yardimci olurmusunuz acaba -$imdiden te$ekkür ederim.. [spo][FUNCTION Spellfreeze] if (() || () || ()) if () findid.i_spdelay_man.remove elseif () findid.i_spdelay_woman.remove elseif () findid.i_spdelay_unisex.remove endif endif if !(() || () || ()) if ( == c_man) var.m newitem i_spdelay_man act.more1 act.equip act elseif ( == c_woman) var.m newitem i_spdelay_woman act.more1 act.equip act else var.m newitem i_spdelay_unisex act.more1 act.equip act endif endif [/spo] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eternity Mesaj tarihi: Mart 30, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2007 kimse ßir çözüm ßuLamadımi :S ßende kasiorm kac saatir yok off. yinede te$ekkürLer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Albert Mesaj tarihi: Nisan 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2007 revision'un son surumleri ile bir yenilik eklenmediyse, saniye ve katlari seklinde zaman belirleyebiliyorduk, tablex'deki buyulere verilen delay time'larin ozel zaman belirleyen girdileri var ama bizim yazdigimiz scriptlerde on=@timer'a yukarida yazdigim gibi saniye ve katlarini verebiliyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar