Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ralli işleri


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
306 gti cok saglam aractir ve gayet oturaklidir. subarunun gaz keserek girdigi viraja 306gtiyla tam gaz girebilirsin. tecrubeyle sabittir(:

ayrica onden cekisli araclar virajlarda arkadan iterlerden kotudur. hem ivmelenme hemde donme islemi understeer ile sonuclanir (:
Mesaj tarihi:
tam tersini yazdim orda farkindaysan. onden cekisli bi arac understeer yapar yani iyi viraj alamaz dedim (: ancak 306 gti deli gibi yola yapisir yoldan kopmaz. her iki aracida kullanmis biri olarak soyluyorum 306 gti cok daha iyi viraj aliyo.

ki peugeot danda nefret ederim aslinda ama 306 gti efsane bi aractir ona laf yok pls (:
Mesaj tarihi:
bende o kendi içinde çelişkine dikkat çekmek istedim. bir yandan 4x4 bi araba bir yandan önden çekiş bir araba, ki viraj alamaz dediğin araba subaru :) .belki 306 gti da gazı kesmemenin nedeni zorlayıcı bir sürate çıkamadığı içindir :P
Mesaj tarihi:
ehm soyle izah ediyim o zaman, tem avcilar cikisindan assagi inerken carrefour donusu vardir saga dogru beylikduzune giden. oraya 98 model subarumla 140 ustuyle giremedim hicbi zaman, ne arac o guveni veriyodu nede benim gozum kesiyodu. ancak 99 model 306 gtimla 170le girmisligim var o viraja. ha iyi mi yaptim bunlari denemekle tabii ki hayir. kimseye kotu ornek falanda olmak istemiyorum ancak 306 gti bi efsanedir yol tutus bakimindan.

ps: suanda kullanmakta oldugum vectra c ve astra h imla 80-100 arasi giriyorum oraya. aksi olumle sonuclanir (:

ps2: cesaretle aptallik arasindaki ince cizgiyi unutmayalim, kurallara uyalim uymayanlari uyaralim
Mesaj tarihi:
Selam,

Ben havadaki bağıl nemin iki deneme anında da farklılık göstermesi sonucu elde edilen test ve değerlendirme sonuçlarının doğruluk paylarının düşük olduğuna, bu sonuçların göreceli hissiyata dayalı olduğundan dolayı da farklılık gösterebileceğine ve iş bu vesile ile kıyaslamanın teknik bir yeterlilikten yoksunluğu neticesinde kıyas olarak kabul görmeyip bir deneyim olarak kalmasına ve akabinde kişisel bir deneyimin Subaru gibi bir 4x4 üreticisi firmanın aracıyla kıyaslanarak rencide edilmemesine karar verdim.

Haksız mıyım :P

Saygılar.
Mesaj tarihi:
Selam,

En azından bir bilen alacaktın, misal; Colin McRae falan yani :P

Bence yaşadığın deneyimin bir noktasında hata var. Ama neresinde bilmiyorum. çünkü çok fazla düğüm noktası var.

Saygılar.
Mesaj tarihi:
bi hata yok abi gti ruhu var olayda direk. stock degildi 306im gerci. kule gergisi, eibach 5cm yaylar vs. viraja girdiginde en ufak bi saga sola yatma yoktu yani, nasi girdiysen oyle devam ediyodun gayet istikrarli sekilde. 306nin verdigi zevki baska bi aractan alamadim zaten bi daha...
gerci daha iyi bi arac alsamda artik coooook ama cok sakin gittigim icin almam, alamam o zevki (:

trafikte sakin seyretmek > gazlamak. (her bakimdan)
Mesaj tarihi:
Selam,

Zuahahahaaaa.....

Kamyoncu amcalar mazot ve bilimum şeyler damlattıkları için (Dudullu Organize Sanayi Bölgesinde yerim) virajlara itinalı giriyorum :P bir kere girdik de 'aaa ne güzel kayıyorum' cümleciği duduklarımdan döküldü. Mazot sağolsun!

Saygılar.
Mesaj tarihi:
Para, oralar çok eğlenceli, drifte koşsana?

Bir de yetmezmiş gibi sabunlu suyla yol yıkıyorlar, ama temizleneceğine iyice yayılıyor. Artık patinaj, savrulma, sıfır fren-sıfır kontrolde sürüş teknikleri, her şeyi yapabilirsin. Benim bir denetim oradaydı, ilk gün arabayla geldim, sonra direk kendimi oranın servislerine emanet ettim. Peugeot J9la bile "yanlıyorduk" kaç kere.

4 sene Peugeot 306 kullandım. Tipini çok severim, arabamı da çok severdim. Benimki fabrika çıkıştı. Tekrar diyorum, bir halta yaramaz, asla canımı emanet etmem. GTI 306 evet sürüş açısından çok keyifli ama hala bana güven telkin etmiyor(evet normaliyle arasında da dağlar var). Modifiye 306 hele GTI düşünemiyorum, kesin acayip keyiflidir ama benim içim rahat etmez. Şu anki arabamın (ki annemin arabasında da aynı) yolu kavrayıp oturarak gittiğini hissediyorum, aynı hissi bana pek az araba verebildi. Bir de 3 yaşındaki bir 306'yı servise götürmekten sıkıldım ki 4 yaşında araba satıldığında 60.000kmde değildi. Görüşü size bırakıyorum. Bence Fransızlar sadece moda ve kozmetikle uğraşsın, araba işini de "kozmetiğe" vurdular zaten.
Mesaj tarihi:
peugeot 2001de bitti zaten. 206 gti cok kolpa bi kere. 306 gti motoru kullanmayarak en buyuk hatayi yaptilar ki bu saatten sonrada cacik olmaz. bknz 207 gti...
×
×
  • Yeni Oluştur...