Infeqted Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 boyle bisey olur adam legolas icin 22 dex der sonra apayri luke skywalker icin 14 str der sonra wolverin icin 28 cons der yani su dexle su kadar cevik olursun gibisinden bir kistas mi var yoksa herkez kafasina gore salliyo yada ezbere bi yerden gorup soyluyomu[hline]
Magic Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2003 PHB'de hangi stat aralığının, hangi yaratığın stat aralığı olduğunu gösteren bölüm incelenir. Bu yaratık tahminen şöyle ise, buda böyledir diye karar verilebilir.[hline]Bir çöpümüz var diye heryerin çöp kokmasına bende karşıyım!
kaleidoscopic Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 12, 2003 bence boşuna kasmayın legolasın edxi kaçtır wolverine nasıldır falan diye zaten butür şeylerde herkes bişey sallar bi kere bir grubun hulk hoganın strsini 13 diye hesaplamışlar diye duydum. ama tek eliyle kavunu sıkarak patlatan bir admın strsi biraz daha yüksektir özetle: kasmayın[hline]127*625+3 işleminden elde edilen sayının 5 tabanındaki eşitinin rakamlarının toplamının 10 tabanındaki değeri kaçtır?(peki)
Dragonutopia Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Hah! Bu olay 18 con lu birinin kalp krizi gecirmesi polemiginin bir benzeri olmus dogru yanlis biseyler soyler herkes ama biraz arastirilsa gercek dogru bulunur...[hline]A little less conversation a little more action please
Solonor Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 e biliyosan doğruyu söyle de öğrenelim. *!Cevabı gülümseyerek bekler.*[hline]WtF!?!?! Ben de bir çöpümüz var diye heryerin çöp kokmasına karşıyım... Ati 29.4.2003 tarihinde saat 18.40 da demiş ki: Kirk Hammett vokalde manyak bir ton yakalamış. DiaBoLiC 4.9.2003 tarihinde saat 00.44 de Icq üzerinden demiş ki: greatsword kullanıyosun ama halberd gibi böle dannn diye kafaya çakıyosun kesme hareketi fln çok olmuyo...
delenor Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Statler charının türüne göre ayarlanır ve etkileri ayrı ayrı olur.[hline]En zor yarış ölümle yapılanıdır ve şimdiye kadar hiç bir insan bu yarışı kazanamamıştır. Kendine yapılmasını istemediğin şeyleri başkasına yapma.
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 Statları koyan adamlarda bizizm ki insanlar sonuç olarak Çok kez bence hata yapıyorlar Ben oyunlarım da ne stat ne sistem kullanırım çünkü oyunlarımın kitap veya filmlere benzemesi isterim stat'lar beni kısıtlar, oysa ki çok zor koşullar altında bazı gerçeklikler bükülebilir, ama statlar bükülemeyen gerçeklik yaratıyorlar En basit misallindan, sturm un ejdarhanın gözünü yaralaması, sisteme göre imkansız ama kitap için uygun ve hem okuyucuyu hemide oyuncuyu memnum eden bir son hayatta kağıt üzerinde ki sayılar etkili değildir, hiç bri istatistik sonuç vermez, bence matematiksel bir sistem kullanan tüm sistemler saçmadır. Çünkü matematik hatasız kesin çizgiler koyan bir bilim dalıdır oysa ki hayatta trilyarlarca değişken bulunmaktadır[hline]Buraya yakında imzamı yazacağım bilginize
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 bu trilyarlarca değişkeni de kağıt kalemle hesaplamaya çalışmak komiktir[hline]Buraya yakında imzamı yazacağım bilginize
axedice Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 Sistemler ve rakamlar oyunları daha mantıklı kılmak için kullanılırlar ayrıca makul hiçbirşeyi kısıtladıklarını da görmedim. Yetenekli bir dm, kuralları birazda bükerek oyunu nasıl "eğlenceli" oynatacağını bilir.Demekki sen beceremiyosun sistemli oyun oynamayı. Bide matematiksel sistem kullanan sistemler nasıl ve neden saçmadır? Nerde var trilyarlar ve bunun oyun kurallarıyla ilgisi ne?[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Grudge Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 bazen de oyuncular büker kuralları... neyse ;)[hline]You have questions, my friend, but are you prepared for the answers?
Dragonutopia Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 Ah Solonorcum cevabi gulumseyerek bekleyecegine indir Ad&d rule ve core booklari biraz arastir ayni benim gulumseyerk yaptigim gibi...[hline]A little less conversation a little more action please
Estel_Anorien Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 statleri ben ırk ve class a göre dağıtırım.[hline]Ben eskiden, evimin hemen arkasındaki top oynadığım boş araziyi geri istiyorum. Yıkın üstüne yapılan evleri Bir çöpümüz var diye heryerin çöp kokmasına bende karşıyım
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 Babam bana stat aldı. Kardeşlerimle ben bunu aramızda yaşlarımıza göre üleştirdik... :-p[hline]Şu anda iş yapıyor olmam gerekiyodu...
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 said: axedice, 16 September 2003 01:15 tarihinde demiş ki: Sistemler ve rakamlar oyunları daha mantıklı kılmak için kullanılırlar ayrıca makul hiçbirşeyi kısıtladıklarını da görmedim. Yetenekli bir dm, kuralları birazda bükerek oyunu nasıl "eğlenceli" oynatacağını bilir.Demekki sen beceremiyosun sistemli oyun oynamayı. Bide matematiksel sistem kullanan sistemler nasıl ve neden saçmadır? Nerde var trilyarlar ve bunun oyun kurallarıyla ilgisi ne?[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . . Hayatta bir çok olasılık vardır ve bu olasılıklar değişkenlere bağlıdır. Bu yüzden bir kapının açılıp açılamaması oyuncunun sadece str sine bağlı değildir başka nedenlerde vardır o anda açılıp açılamamasının. Eğer kurallara bağlı kalırsak, oyunlar dramatizm ini kaybeder, Misal Bir şovalyemiz var, kendileri at üzerinde 2 tane okçuya charge ediyor. Dm miz zar atıyor, ok şovalyeye çarpıyor ve attan düşüyor. Alla alla diyip yeniden ata binen şovalye yeniden charge kalkıyor, ve ok bu sefer şovalyemizin atına geliyor, şovalye YİNE düşüyor, yuvarlanan at okçuları eziyor. Sisteme göre mantıklı, hayata göre de olası. Ama Allah aşkına nerde dramatizm, nerde o ruh Bir oyunda böyle bir sahne ile karşılaşsanız pek umursamaz oyuna devam edersiniz Peki ya böyle bir sahne film ya da kitapta geçse, siz o film veyahut kitap için ne düşünürsünüz. Ben bu yüzden sistem kullanmam. Ancak yeteneksizlikle suçlanmama rağmen (ki bu suçlama sadece 130 kelimelik sığ bir msj üzerine, kesinlik ifadesi ile belirtilmiş) ben de sisteme sadık kalarak, bazen bükerek oyunlar oynattım, ve sistemsiz oyunlarım daha canlı+kanlı olduğu için nihayi kararım bu yönde olmuştur[hline]Buraya yakında imzamı yazacağım bilginize [Bu mesaj Golge-i_Khan tarafından 17 September 2003 19:12 tarihinde değiştirilmiştir]
axedice Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Misal, baya kötü bi misal olmuş. Üzerinde durup demagoji yapmayacağım. Benim asıl demek istediğim iyi bir dm kuralları kullanarak dramatizmi de ruhu da yakalayabilir. Bakınız son dmim grudge-sama. Kendinden bahsettiğimi anlayıp nasıl da atlamış hemen:) Oyunun bütününü de göze alırsak kurallara bağlı oynatılan bir oyun kuralsız bir oyun kadar rol yapma öğesi içerebilir ayrıca oyuncuların oyuna katkısı daha fazla olduğundan daha eğlencelidir.[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Misal gerçektir ve şahsen tarafımca yaşanmış bir olay olduğu için yer almıştır. Tabii daha yaratıcı örnekler bulunabilirdi Öte yandan maden sistemi bükürek oyunu dramatikleştiriyoruz, sisteme ne açıdan gerek duyuyoruz ki ? Ben sistemsiz oynattığım oyunlarımda, eksikliğini hissetmediğimi söyleyebilirim. Sistemin tek yararı, oyuncuya ilerleme ruhunu, sadece hikaye de değil, karakter açısından da yaşatması ki bu pek de karın doyurmayan bi power play den fazlası olmuyor ne yazık ki[hline]Buraya yakında imzamı yazacağım bilginize
Öne çıkan mesajlar