Mephisto_ Mesaj tarihi: Mart 31, 2006 Mesaj tarihi: Mart 31, 2006 Bmw'nin yeni 3 serisine m paket opsiyonu geldi mi? Herhangi bir tanidigindan olan veya boyle bir bilgisi olan varsa, goren/duyan bir paylasabilirse guzel olur. Birde 3.20'nin 52k euro'dan baslayip 3.25'in 69k euro'dan baslamasi ile ilgili yorumunuz nedir, "biraz" abarti olmamis mi sanki aradaki fark?
matama Mesaj tarihi: Mart 31, 2006 Mesaj tarihi: Mart 31, 2006 3 serisi masteri olarak sorularina cevaplarim:) m paket opsiyonu yazdan veya yil sonundan itibaren basliyacak. M paketi resimleri var ama ortalikta. M3 gelecek sene bekleniyor. 320 ile 325 farkinin bmw ile alakasi yok 3 20 den devlet toplam %90 civari bir vergi aliyor 3 .25 2000 motor ustu oldugu icin %117 vergi aliyor.
Mephisto_ Mesaj tarihi: Mart 31, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 31, 2006 Hazir bulmusken soruyim ozaman, spor paket olarakta ayri bir opsiyon var ayni degil diye varsayiyorum m paket ile, dogru mu bu varsayimim ? Birde m paket opsiyonunu yurt disindan ismarlatirsam arabamami alabilirmiyim, yani turkiye'de mi yok m paket opsiyonu yoksa bmw daha piyasaya cikarmadi mi? Onun disinda, 3.20 performans olarak yeterli gelirmi yoksa 3.25 sart mi bu kasa icin ? Birde piyasada okadar cok 3.20d varki korktum acikcasi, insanlar niye benzinli tercih etmiyor, bir bildikleri mi var yakit tuketimi disinda ?
matama Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 m paketi ayri bir olay. Spor paketini tam bilmiyorum yani opsiyon listesinde gormemistim. Ya bmw getirmiyorsa gray market istedigin her parcali arabayi getirir navigasyon dahil dizele gelince ikinci elin etkisi varda olay cok baska:) Bmw paramecium duymasin ilk defa tarihte benzinliden guclu ayni motorda dizel arac uretti. yani 163 beygir dizel 150 beygir benzinli. Ben ikisinide kullandim dizel tork uyla beraber yeri kaziyor:) Super yani. Tuketimi de cabasi. 3 20 benzinli alirsan elinde kalir soliyim ki benzinli almak birinci kalite salaklik.
matama Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 sorunu gormemisim. 3 25 kullanmadim. ama 320 dizelin motoru kasa icin fazla bile geliyor diyebilirim. ha tabi 3 serisi spor bir araba gozuksede seviyesi var. Ben dusundugum icin 6 30 645 denedim yani onunla karsilastirilinca biraz guduk kaliyor dogal olarak ama 3 20 dizel ozellikle bayag bayag saglam bir araba. Bir audi sahibi olarak diyebilirimki audi dizel isini biraksin 3000 bin motorun altinda o kadar fark var yani a4 2.0 tdi la mesela.
_Mordrac_ Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 abi yanlis dusunuyosun TDI'yi bulan Audi kim neyi birakiyor :) iyi ki bmw bi motor yapti.. şu an motor sporlarında yarışan tek dizel araba Audi'nin, 12 saatlik le mans yarışında pole position'ı bırakıp sondan başladı yarışa 35. sıradan mı ne yarım saatte birinci oldu dalga geçti yani ferrarilerle porschelerle. 5.5 litre 650+ beygir 1100+ tork. ben dizel bmw alırken 2 kere dusunurum dizel deyince audi&mercedes.
Mephisto_ Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Dizel almali yani 3.20 alinirsa diyorsunuz, ama birde ses olayi var her nekadar bmw araba icinden hissettirmesede. Peki 3.20 m paket mi audi a4 s-line mi gibi bir soru atsam ortayada karistirsam buralar ? a4'un kasa degistiricegini duydum gibi o yuzden pek sicak bakmiyorum ama duyumum dogru mu ? 3.20 yerine tercih edilir mi ? gibi sorular soruyim, yada hic araba almayip kendime turkiye'de bulunucagim sureler icinde babanin rr sport'u mu kullanilmali ?(gerci kendi arabam olmus olmuyor bu ihtimalde)
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Selam, Diesel motorda şuan için 3.0 litreye kadar olan motorlarda BMW gerçekten büyük iş başarmış durumda. Laf söylenebilecek bir noktası yok motor konusunda. S-line vs M-kit derseniz tek yapabilecğeim yorum şu olur; S-line aldığınızda süspansiyon sistemi de sportif oluyor. Yani sadece body kit ve iç donanım aksessuarlarında sportif değişim değil. Bunun BMW'de de bu şekilde olacağını düşpünüyorum ama pek ilgi konum olmadığı için açıkcası merak duyup bakmadım :) Bir de motor konusunda Audi'de şöyle bir saplantı vardır; Tork'un geniş bant aralığına yayılması. Bunu diesel motorlarda da uyguluyorlar. Şuan için en ciddi rakip BMW, gerek motor konusu olsun gerekse de malzeme ve işçilik kalitesi olsun. Saygılar.
matama Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 soyle soliyim. Disaraida sesi varmi 3 20 d nin dersen evet var. Iceride kesinlikle duymuyorsun ama nasil desem sesi guzel. Simdi RR sportla karsilastirilmaz ama babanin arabasi olayi var. Bendede su an a6 var sirf baba arabasi yasima uygun degil diye satisa cikariyorum(23). A4 2007 sonunda tamamen yenilenecek oyle makyaj falan degil tamamen yani. m paket olayina cok gerek varmi bilmiyorumda 3 ay sonra 3 serisi coupe geliyor ilk spy fotolara gore onu arkasi cok daha guzel olmus sedan 3 serisine gore. Ha bana sorarsan varsa paran 6 serisi derim o ayri:)
JsH Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 3.20d ler çok güzel. Ancak sesi dışarı çok fazla geliyor söyleyeyim. 3.20 d 3.20 i leri performans olarak geçiyor ama diyorsanki 163bg lik dizel bmw bana yetmiyor yaklaşık 1000YTL ye uygulanan bir çip var dizel araçlar için, arkadaşım 3.20 d sine yaptırdı araç şu an 210 bg oldu. Araca hiçbir parça da takılmadı sadece programla yükseldi. Bu halinden sonra bırak 3.20 leri 3.28 ler yaklaşamıyor yanına:)
Vodan Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 BMW bilmiyomu fabrikasyon o çipten takmayı =) Bizde Astradan sonra BMW 3 yada A4 istiyoruzda geçen dükkanda oturuyordum ikiside ardarda geçti, BMW daha kaslı daha heybetli görünürken, A4 normalde çok beğenmeme rağmen 3 serisinin yanında höt demişsinde sinmiş gibi görünüyordu =)
matama Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 ya bmw nin tubo dizelleri tabiri caizse zaten modifiyelidir yani cip olayi cok akillica gelmiyor bana. yani birde araba zaten 8 saniyede cikiyor 100 e dizel araba daha ne istiyorsunuz.
tAKA Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2006 m paket degilde ac schnitzer yapımları getiriliyor.
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 Selam, Matama haklı. 320d araca sadece chip ile 200+HP yapmak bana da pek mantıklı gelmiyor. Sanki birşeylerden feraget ediliyor :) Saygılar.
Zegna Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 valla direk 2.20d al derim , cidden cok guzel.. performans desen var , konfor dsen var bide uzerine dizel.. daha ne olsun
_Mordrac_ Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 clk al işte coupe yaşına daha uygun ya da 3 serisi coupeyi bekle. clk alıp üstüne biraz para harcayıp böyle yerlerde de gidebilirsin :))
Mephisto_ Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 2, 2006 clk'nin ikinci el piyasasi zayif yoksa bende begeniyorum
Öne çıkan mesajlar