Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Garanti kapsamında ki ürünün teknik servise gitmesi ile ilgili ...


Zopik

Öne çıkan mesajlar

Selam,
Bir kaç konu altta sorunum zaten yazılı. O ve bir kaç sorun daha yetmezmiş gibi bugün olur olmadık zamanda (şarja takılı olmadığı anlarda) sık sık çat diye kapanmaya başladı. Neyse bu sefer teknik servise gidecek orası kesin.

Teknik servisler bir ürünü bakıma aldıklarında eğer ürün iadesi (veya yeni ürün iadesi) 10 günü geçecekse, muadili bir ürün vermek zorundalar normalde (öyle biliyorum yani). Bu durum laptop'lar için de geçerli mi ? Alet datron marka ve ufotek amblemi var.

Birde bulunduğum şehirde datron'un yetkili teknik servis yok. Şehir dışına çıkmadan halledebilmenin bir yolu var mı ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yeni yasalarda tüm elektronik eşyaların (notebooklarda dahil tabii) min. 2 yıl garantisi var, garanti işlemini seri no veya faturayla yapıyorlar. yani o eski garanti belgeleri falan yalan oldu. ayrıca geri dönme süreleri teknik servislerin 10 gün değil, 30 iş günü.
zamanında çok uğraşmıştım bunlarla, öyle uğraştım ki gigatek sitelerinden banladı beni uhauhzh. müşteri banlayan ilk firma her halde.

[ Mesaj 22 Mart 2006, Çarşamba - 19:58 tarihinde, Silphatos tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hayır o 10 gün olayı biraz farklı. Eğer ürünü 10 gün içinde teslim edemiyorlarsa geçici olarak muadili bir ürün tahsis ediyorlar. Yine toplam süre 30 gün.

Bu konuda bilginiz var mı ? ADLS modem vs gibi bir çok üründe geçerli bu fakat laptop biraz büyük kalıyor gibi : )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ufotek in senin bulunduğun şehirde servisi varsa götürürsün verirsin,yoksa 2 yol var. Ya aldığın yere verirsin onlar garantiyi sağlayan servise yollarlar yada kendin ücretsiz kargo ile yollarsın(notebook'u kargoya koymak ne kadar doğru olur ayrı olay) ve takibini kendin yaparsın.
Ben olsam kendim yollardım.
Ve ayrıca geciken her gün servise telefon açıp akibetini sor.Kafalarını sit.Senden bezsinler ki bir an önce yapıp yollasınlar.

15gün sonrasında kullanım için cihaz verebilirler,ama garanti belgesinde yazıyorsa tabi,ayrıca genelde parantez içinde (eğer o an mümkünse) gibi bi yazı olur,tabiki o an mümkün olmaz :)

[ Mesaj 22 Mart 2006, Çarşamba - 20:50 tarihinde, Buzx tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bulunduğum şehirden de almadım aleti. Netten aldım ve dediğim gibi herhangi bir teknik servisi yok. Ve dediğin gibi kargoya sağlam verseler bile eminimki haşat çıkar. Koskoca ricoh makineleri bile ordan oraya fırlattıklarını gördükten sonra hayatta güvenmem bu tip birşey için kargoya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Hayır o 10 gün olayı biraz farklı. Eğer ürünü 10 gün içinde teslim edemiyorlarsa geçici olarak muadili bir ürün tahsis ediyorlar. Yine toplam süre 30 gün.

böle bi genelleme yok.
ürünün garanti belgesinde ne yazıyorsa o prosedür uygulanır.
mesela benim adsl modemimin garanti belgesinde max. tamir iade süresi 30 iş günü yazıyor.ek olarak 30 gün içinde verilmezse 30 gün sonra yerine aynı kalitede idareten bi modem vermek zorunlulugu var.
senin garanti belgende 10 gün yazıyosa verirler 25 gün yazıyosa verirler vs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...