baron45_ Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 Buyu attımda büyü isimleri gözükmüyor ve ayrıca str si 9000 olan bi player a in por ylem atınca adamın 200 hp si gidio ?!... nası oluo bu iş bi fikriniz varmı?...[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RaVena Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 said: baron45_, 10 September 2003 18:55 tarihinde demiş ki: Buyu attımda büyü isimleri gözükmüyor ve ayrıca str si 9000 olan bi player a in por ylem atınca adamın 200 hp si gidio ?!... nası oluo bu iş bi fikriniz varmı?...[hline] Baron arkadaşım bak şimdi sphere.ini yi aç en aşalardA.. WOPSTAFF=x <<<<< WOPPLAYER=x yazıordur Bunları 0/1 yaparsan gözükür isimler.. 2.ci soruna gelince 9000 str player sen .xstr 9000 yapıp bırakmıssındır .xhits 9000 yapıp kenidine tıkla veya hadi bunu da yaptın yine olamdı ozamn player str 9000 senin str ve skillerin ne ve sen owner san str 3200 adamı an mani ile kesersin...bunuda söleyim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keyn Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 sana guzel birsey daha soyleyim ac spheretables ı oraya On=@Login src.events +e_spell_dye yaz ve bir tane scp yaz ve ekle mesela spell dye diye bunada soyle yaz [EVENTS e_spell_dye] On=@SpellEffect if ( == 1) src.sayua 0481,2,0,eng,Uus Jux elseif ( == 2) src.sayua 0481,2,0,eng,In Mani Ylem elseif ( == 3) src.sayua 0481,2,0,eng,Rel Wis elseif ( == 4) src.sayua 0481,2,0,eng,In Mani elseif ( == 5) src.sayua 0481,2,0,eng,In Por Ylem elseif ( == 6) src.sayua 0481,2,0,eng,In Lor elseif ( == 7) src.sayua 0481,2,0,eng,Flam Sanct elseif ( == 8) src.sayua 0481,2,0,eng,Des Mani elseif ( == 9) src.sayua 0481,2,0,eng,Ex Uus elseif ( == 10) src.sayua 0481,2,0,eng,Uus Wis elseif ( == 11) src.sayua 0481,2,0,eng,An Nox elseif ( == 12) src.sayua 0481,2,0,eng,An Mani elseif ( == 13) src.sayua 0481,2,0,eng,In Jux elseif ( == 14) src.sayua 0481,2,0,eng,An Jux elseif ( == 15) src.sayua 0481,2,0,eng,Uus Sanct elseif ( == 16) src.sayua 0481,2,0,eng,Uus Mani elseif ( == 17) src.sayua 0481,2,0,eng,Rel Sanct elseif ( == 18) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas Flam elseif ( == 19) src.sayua 0481,2,0,eng,An Por elseif ( == 20) src.sayua 0481,2,0,eng,In Nox elseif ( == 21) src.sayua 0481,2,0,eng,Ort Por Ylem elseif ( == 22) src.sayua 0481,2,0,eng,Rel Por elseif ( == 23) src.sayua 0481,2,0,eng,Ex Por elseif ( == 24) src.sayua 04811,2,0,eng,In Sanct Ylem elseif ( == 25) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas An Nox elseif ( == 26) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas Uus Sanct elseif ( == 27) src.sayua 0481,2,0,eng,Des Sanct elseif ( == 28) src.sayua 0481,2,0,eng,In Flam Grav elseif ( == 29) src.sayua 0481,2,0,eng,In Vas Mani elseif ( == 30) src.sayua 0481,2,0,eng,Por Ort Grav elseif ( == 31) src.sayua 0481,2,0,eng,Ort Rel elseif ( == 32) src.sayua 0481,2,0,eng,Kal Ort Por elseif ( == 33) src.sayua 0481,2,0,eng,In Jux Hur Ylem elseif ( == 34) src.sayua 0481,2,0,eng,An Grav elseif ( == 35) src.sayua 0481,2,0,eng,Kal In Ex elseif ( == 36) src.sayua 0481,2,0,eng,In Jux Sanct elseif ( == 37) src.sayua 0481,2,0,eng,Corp Por Wis elseif ( == 38) src.sayua 0481,2,0,eng,An Ex Por elseif ( == 39) src.sayua 0481,2,0,eng,In Nox Grav elseif ( == 40) src.sayua 0481,2,0,eng,Kal Xen elseif ( == 41) src.sayua 0481,2,0,eng,An Ort elseif ( == 42) src.sayua 0481,2,0,eng,Corp Por elseif ( == 43) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas Ort Flam elseif ( == 44) src.sayua 0481,2,0,eng,An Lor Xen elseif ( == 45) src.sayua 0481,2,0,eng,Kal Por Ylem elseif ( == 46) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas Des Sanct elseif ( == 47) src.sayua 0481,2,0,eng,In Ex Grav elseif ( == 48) src.sayua 0481,2,0,eng,Wis Quas elseif ( == 49) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas Ort Grav elseif ( == 50) src.sayua 0481,2,0,eng,In Sanct Grav elseif ( == 51) src.sayua 0481,2,0,eng,Kal Vas Flam elseif ( == 52) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas Rel Por elseif ( == 53) src.sayua 0481,2,0,eng,Ort Sanct elseif ( == 54) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas An Ort elseif ( == 55) src.sayua 0481,2,0,eng,Flam Kal Des Ylem elseif ( == 56) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas Ylem Rel elseif ( == 57) src.sayua 0481,2,0,eng,In Vas Por elseif ( == 58) src.sayua 0481,2,0,eng,Vas Corp Por elseif ( == 59) src.sayua 0481,2,0,eng,An Corp elseif ( == 60) src.sayua 0481,2,0,eng,Kal Vas Xen Hur elseif ( == 61) src.sayua 0481,2,0,eng,Kal Vas Xen Corp elseif ( == 62) src.sayua 0481,2,0,eng,Kal Vas Xen Ylem elseif ( == 63) src.sayua 5,2,0,eng,Kal Vas Xen Flam elseif ( == 64) src.sayua 0481,2,0,eng,Kal Vas Xen An Flam return 1 endif buyulerin 0481 renginde gozukur benim bildigim bu ama hic denemedim kolay gelsin :D[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keyn Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 ozur dilerim spelleffect olmuyacak yanlıs yazdım @spellcast olarak degistirelim orayı sorry[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 Heh Forum Kirliliğidir bu bu scriptin linkini verseydin daha iyi olmazmıydı :-?[hline]Çöp Arabası Geçmiomu Burdan Belediyeye sölicem ! Icq=176375932 MailMee Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keyn Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2003 yok diye biliyorum forum kirliligi yapmıssam ozur dilerim.[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar