Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2006 volkswagen jetta 2.0 tdi'ya modıfıye ne yapılabılır ..?


se7en

Öne çıkan mesajlar

modifiyeden pek anlamam ses tesisatı dışında ama camları felan filim kaplatmak pek sağlıklı değil. onun yerine camları karartıyolar bi şekilde daha kaliteli duruyor.
ayrıca 0 alınan arabaya bir de dizel ise köklü değişiklikler yapılmasından yana değilim

[ Mesaj 26 Şubat 2006, Pazar - 00:35 tarihinde, laverda tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dizel motorsa motorla oynatma en önemlisi.

camlara film yaptırmanı tavsiye etmem, ortalık yeni mezun polis kaynıyor, göz açtırmıyorlar, bağlarlar arabayı ortada kalırsın. onun yerine (gerçi fiyatı 4 katına falan geliyor) camı lazerle bir işlemden geçirip bir şey yapıyorlar, karşıdan ışık vurduğu zaman parlıyor ve afili gözüküyor, fakat yakın mesafeden içerisinin gözükmesine engel olmuyor, polis amcalarla dost. film olayları 1.000 ytl civarından başlayıp 5-6 bin ytl'ye gidiyor. dediğim lazer midir kristalize midir işlemi de 4-5bin ytl gibi bir şeydi, çok düzgün araştırmadım.

ince teker derken? büyük jant ince lastik gibi bir şeyse tavsiye etmem, ben de jant jant diye ortalığı yıkarken bu konuda topladığım bilgiler sonucu vazgeçmiştim, arabanın fabrika ayarlarından ne kadar uzaklaşırsan o kadar kasış. eğer ki jant- lastik oranlarını arabana göre oranlı olarak değiştirmezsen başına bela alabilirsin. bu konuda verebileceğim fiyat bilgisi, ortalama bir 17inç jant + 17 inç lastikler yaklaşık 3000-3500 ytl'ye geliyor, yok "efenim ben o.z. racing istereem" dersen fiyat 4000 ytl'yi bulup aşabiliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

motoru chip ile 130kw'a çıkarabiliyorlar ki bu da 176hp ediyor.
tork 320nm'den 390nm'e çıkıyor.
son süratte pek artış yok. misal golf5 için bu artış 203km/h'dan 209km/h'a.
0-100km/h ise en çok değişen faktör: 9.3sn'den 8.2sn'e (yine golf5 için)
tüketim için verilen değer 5.7 litreden 5.8 litreye artış.

bildiğim kadarıyla gövde ağırlığı haricinde son dişli ve şanzıman oranları golf ile aynı.

saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

öööh be fistan, araba kadar masraf çıkarttın zaten, spoiler da benden olsaydı bari :)

bence illa bir yerinden girilecekse jant+lastik olmalı, bunu bodykit takip etmeli, tabi amaç "sleeper" takılmak değilse. dizel arabayla da öküzler gibi yarışılamayacağı için dışardan başlamak -bence- daha mantıklı.

bir de bu tarz arabalarda abartı ve polis gözüne batacak kuyruktan ziyade, daha sade spoilerlar güzel duruyor. misal volvo s40ların normal hallerine ve t5 kuyruklu hallerine bakın, jettaya da belki o ayar, gövdeye yakın, abartısız bir şey güzel gider?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

modifiye dediğim kendi arabama şık ve spor gösteriyor diye orijinal t5 spoiler'ı taktırdım o kadar. servis "çok istersen t5 tipi body-kit de takarız sorun olmaz" beyanatında da bulundu(olay doğan görünümlü şahine döner diye hiç düşünmedim). ama modifiyeee diye kaputu açtığınız an işler değişiyor "garantiden çıkar, serviste tamir etmeyi de reddederiz" diyorlar. hoş benim modifiye ile işim pek yok, bir ara jant meselesine takıp sonra bıraktım, arabanın orijinalliğini bozmaya zaten pek niyetli değilim, bunda bile ilgili servis elemanlarıyla konuştum ve "çok niyetliyseniz bilgi verin, sonra bir de getirin aracı yeni jantlarıyla biz de kontrol edelim" dediler, bu konulardaki titizlikleri had safhada. (bu arada servisin dışında bekliyorlarmış diye duydum volvo modifiye edeni dövmek için :), kolay değil en güvenli araç ünvanını elde tutmak )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aynı kafadaymışız para :d mesela bende sadece jant+lastik, şeffaf stop ve 206'nın 4x4 görünümünü düzeltmek için 35mm apex yay mevcut :p

bu söylediklerimden se7en'a da birkaç ipucu çıktı :d

jant+lastik olayında servise başvurmak lazm. tabi anlayan insan varsa orda. ben orginal jant'ın sadece 1 büyük boyundan yanayım. serviste hemen söylerler zaten. kesinlikle aynı genişlikte olmalı jant. lastik jant oranınıda orginaline uygun yapmak şart. yay ve stop konusunda fazla bişi söyleyemem nitekim 206 dan başka arabalar hakkında çok fazla aerodinamik bilgim yok.

[ Mesaj 01 Mart 2006, Çarşamba - 00:08 tarihinde, Catscratch tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

ya şu şeffaf stop olayına karşıyım. kızılaydan dağıtılmış gibi ortalık çin malı dandik stoplardan geçilmiyor. işlevsellikten ve karizmadan yoksun bu ucubikleri insanlar matah birşey zannedip havalı görünebilmek uğruna araçlarına takıyorlar. yazık :(

led stop grubu olarak en düzgünü 3 serisi bmw'e uygulanan tip şimdiyekadar gördüklerimin içersinde. orjinal fabrikasyon olanlar dahil. passat ve jetta tam bir facia. tamam, tam karşıdan çok güzel görünüyor olabilir ama belli bir açıdan sonra yandan görünmüyorlar ve bence de trafikte risk oluşturuyorlar. led yapısı gereği sadece dar bir açıda yönlendirilmiş ışık verir. flamanlı veya halojen ampül gibi görev yapamaz.

içimi bu vesile ile dökmek istedim :p

saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

koyu gri cam hoş duruyor ama içindeki led'ler biraz zevksiz veya her zevke hitap etmiyor (misal benimkisi).

ben yan yana yer alan çift yuvarlak stopları seviyorum. elektrik düzeneğinde yapacağın değişiklik ile birini parklar için, diğerini de fren için kullanacaksın. seat, alfa romeo bu tarz stoplara sahip :)

led biraz soğuk duruyor ya :( hala kabullenemedim.

saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...