Ceday Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 ON=@Equip MORE1L=+(*(+))/5000>) ON=@UnEquip IF (<(*(+))/5000>)) REMOVE ELSE MORE1L=+-(*(+))/5000>) ENDIF Bunları bütün silahların altına ekleyerek kullanabilirsiniz. Yukardaki sayıları modifiye ederek skillerin etkileri artırıp azaltabilirsiniz. Ayrıca balta gibi silahlar icin LJ yi de ekleeseniz ii olur.. Bir de suan silah birden yok oluyor, isterseniz onun icin bir sysmessage veya emote kullanın.. [Bu mesaj CEDAY tarafından 31 May 2003 19:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Ceday Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 bu arada LAG yapmıcak yegane damage bonusu scriptidir kendisi :)
DisasterDesimus Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Evet kesinlikle güzel bir script uzun zamandır gördüğüm en kalite script diyebilirim script dediğin böyle olur kullanışlı lag yapmayan akılcı kısa Tebrik ederim Script arşivine at sana helalinden bir 10 puan[hline]-Abi Senin Adın NEden Kırmızı -An Ex Por -Abi An Ex Por Ne demek -Kal Vas Flam -Abi Kal Vas Flam Ne Demek -Abi Bu Ekran Neden Karardı Abi? Abi Oradamısın
dominic Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Tebrikler, gerçekten güzel bir fikir benzer birşeyi kendimde yazmıştım ama equip olunca farklı qualityde değişen item'lardan oluşuyordu, böylesi çok daha kullanışlı. Ek: Skill'eri isimleri ile kullansan daha açıklayıcı olur, böyle bakınca herkes ilk etapda anlayamayabilir. [Bu mesaj dom tarafından 31 May 2003 20:23 tarihinde değiştirilmiştir]
Ceday Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 27=Tactics 1=Anatomy LJ de 44 hatta eklerseniz :)
Ceday Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 scripti anlamayanlar icin biraz aciklim. tek tek acıklamak daha zor :) silahların MORE1 degerinin ilk 4 basamagı MORE1H (max hit point), ikinci 4 basamagı ise MORE1L(current hit point). spherede bunlar silahlar icin damage modifier görevi yapıyor. silah ele alındıgında MORE1L yi belirli oranda skillere göre artırınca fazla damage vermeye baslarsınız. MORE1H ve MORE1L degerlerinin "oranları" vereceginiz damagede rol oynuyor. Silahı unequip ettiginizde ise eklediginiz hit point kadar geri alıosunuz. Silah eski haline geliyor. Ancak silah kullanımda iken normalde destroy olması gereken degere gelmişse, (MORE1L 0 oldugunda silah destroy olur) silahı remove ediosunuz. Hem bir iki satırlık bişi oldugundan hem de sadece silah ele alındıgında veya bırakıldıgında işlediginden diger hit, damage vs triggerlar gibi lag sorunu da olmuyor..
taz Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 silahlara teker teker eklemektense on=@itemequip if (=hede|=hödö) sdfafdasda endif bu şekilde olmaz mı ?[hline]ICQ: 4435695
Invulon Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 gidin yatin ya :) sabahin 4 unde zaten acim yicek bisi bulamiyorum (bahane bulamaz acligini basitirmaya calisir :p )
Pawliger_Asgard Mesaj tarihi: Haziran 1, 2003 Mesaj tarihi: Haziran 1, 2003 said: Invulon, 01 June 2003 04:25 tarihinde demiş ki: gidin yatin ya :) sabahin 4 unde zaten acim yicek bisi bulamiyorum (bahane bulamaz acligini basitirmaya calisir :p ) buda guzel ınvulon :-)[hline]† Tek Rakibi Kendisi † ZodyaG Admin Scripter,Grafiker ICQ=160053851 Volkan Polat
extreme Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Bu scriptin süper olduğuna eminmisiniz ??? Elinize bir kryss alın tabi arkadaşın dediği gibi düzenleyin kryssi sonrada kesin bi kaç iskelet vs arada silahı yere bırakın alın bırakın alın sonra sphere server crash olsun yani kilitlensin :) siz iisimi benim gibi yapın sadece ON=@Equip MORE1L=30 MOTE1H=170 MORE1L=+(*(+))/500>) kısmını kullanın Saygılar
Ceday Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 9, 2003 o şekilde kullanırsan silah hiç eskimez. adam her eline geri alısında eski haline gelir.. yukarda parantezler ve <>lerde yanlıslık yoksa gayet güzel calısması lazım. kullanırken bi hata yapmıs olma da..
Öne çıkan mesajlar