Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Delay time


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Yahu delay timeleri nereden ayarlayacas her yere baktım ama bulamadım yada gozumden kaçan bişey oldu.Ayrıca medi yapınca yavaş doluyor onu nereden ayarlayabilirim.[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır
Mesaj tarihi:
Delay timerdan kastını pek anlayamadım medi icin spheretables tan medi skillini bul altında ki delay kısmını
delay=0.3,0.1 yap
Delay dan kastında sanırsam timer bir itemde timer çalışması için attr=|attr_decay olması gerek örneğin cift tıklandıgında 3 saniye sonra bişey yapacak itemin scripti

ON=@Dclick
link=
Attr=|attr_decay
Timer=3

ON=@Timer
link.sysmessage Buyrun 3 saniye doldu.
remove
return 1[hline]Feel Power of Mind
You can Feel Alright
Try To Be Best in Your Mind

Icq=176375932
MailMee
Mesaj tarihi:
freezetime'lari soruyorsan, freezetime istiyorsan script kurmalisin sunucuna, default sphere'la gelmez.[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir -
old quaxis, new exile developer
Mesaj tarihi:
Freeztimeleri kullanabilmen için bir freeztime eventi yazman/bulman lazım bunu yazdıktan/bulduktan sonra spheretables.scp dosyasında magery skill'inin fail mesajının altına şunu eklemen gerek

on=@spelldelayfail
return 1

bunuda yaptıktan sonra spheretables.scp dosyasında "[eof] bölümünden önce yazıdığın/bulduğun freeztime eventini eklemen gerek.

Örneğin:

on=@spellcast
src.events +e_hede// "hede" yerine eventin adını yazacaksın..

bukadar.[hline]Kibir En Sevdiğim Günahtır....
Mesaj tarihi:
said:
amarcord, 29 August 2003 21:54 tarihinde demiş ki:
Freeztimeleri kullanabilmen için bir freeztime eventi yazman/bulman lazım bunu yazdıktan/bulduktan sonra spheretables.scp dosyasında magery skill'inin fail mesajının altına şunu eklemen gerek

on=@spelldelayfail
return 1

bunuda yaptıktan sonra spheretables.scp dosyasında "[eof] bölümünden önce yazıdığın/bulduğun freeztime eventini eklemen gerek.

Örneğin:

on=@spellcast
src.events +e_hede// "hede" yerine eventin adını yazacaksın..

bukadar.[hline]Kibir En Sevdiğim Günahtır....


on=@spelldelayfail hmmm... buda yeni bir trigger mi?[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir -
old quaxis, new exile developer
Mesaj tarihi:
said:
amarcord, 29 August 2003 21:54 tarihinde demiş ki:
Freeztimeleri kullanabilmen için bir freeztime eventi yazman/bulman lazım bunu yazdıktan/bulduktan sonra spheretables.scp dosyasında magery skill'inin fail mesajının altına şunu eklemen gerek

on=@spelldelayfail
return 1

bunuda yaptıktan sonra spheretables.scp dosyasında "[eof] bölümünden önce yazıdığın/bulduğun freeztime eventini eklemen gerek.

Örneğin:

on=@spellcast
src.events +e_hede// "hede" yerine eventin adını yazacaksın..

bukadar.[hline]Kibir En Sevdiğim Günahtır....


iide nası yazacam bilmiyorum indirememde scriptse girmiyor ki bikaç tane ornek ver gerisini ben yazarım[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır
Mesaj tarihi:
Paticik scp arşivinden bulduğum bir freeztime scriptinin üzerinde anlatayım.

Örnek Scp ;

//BY SKYMASTER
//KIMIN TARAFINDAN DÜSÜNÜLDÜĞÜNÜ BİLMİYORUM TÜM BUGLARDAN ARITILDI VE 0'dan yazıldi.
//bu eventi spheretables.scp dosyasında [eof]'tan önce ON=@spellcast yazarak altına şunu ekleyin "events +e_freezetime"
//"spheretables.scp" skill magery'nin altinandaki "ON=@FAIL" altına "SPELLDELAYFAIL" ekleyin...
//BILINEN TUM BUGLAR FIX olmusdur...

[events e_freezetime]

ON=@SPELLCAST
IF (==1)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==2)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==3)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==4)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==5)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==6)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==7)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==8)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==9)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==10)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF

IF (==11)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==12)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==13)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==14)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==15)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==16)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=17)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=18)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=19)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=20)
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (=21)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=22)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=23)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (=24)
SRC.SPELLDELAY 0
RETURN 0
ENDIF
IF (==25) //Arch Cure
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==26) //Arch Protection
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==27) //Curse
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==28) //Fire Field
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==29) //Greater Heal
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==30) //Lightning
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==31) //Mana Drain
SRC.SPELLDELAY 1
RETURN 0
ENDIF
IF (==33) //Blade Spirits
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==34) //Dispel Field
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==35) //Incognito
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==36) //Magic Reflection
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==37) //Mind Blast
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==38) //Paralyze
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==39) //Poison Field
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==40) //Summon Creature
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==41) //Dispel
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==42) //Energy Bolt
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==43) //Explosion
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==44) //Invisibility
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==45) //Mark
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==46) //Mass Curse
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==47) //Paralyze Field
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==48) //Reveal
SRC.SPELLDELAY 2
RETURN 0
ENDIF
IF (==49) //Chain Lightning
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==50) //Energy Field
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==51) //Flame Strike
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==52) //Gate Travel
SRC.SPELLDELAY
RETURN 0
ENDIF
IF (==53) //Mana Vampire
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==54) //Mass Dispel
SRC.SPELLDELAY
RETURN 0
ENDIF
IF (==55) //Meteor Swarm
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==56) //Polymorph
SRC.SPELLDELAY 3
RETURN 0
ENDIF
IF (==57) //Earthquake
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF
IF (==58) //Energy Vortex
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF
IF (==59) //Resurrection
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF
IF (==60) //Air Elemental
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF
IF (==61) //Summon Daemon
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF
IF (==62) //Earth Elemental
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF
IF (==63) //Fire Elemantal
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF
IF (==64) //Water Elemental
SRC.SPELLDELAY 4
RETURN 0
ENDIF

[FUNCTION SPELLDELAY]
IF
RETURN 0
ELSEIF
RETURN 0
ELSEIF
RETURN 0
ELSE
SRC.SPELLDELAY2
ENDIF

[FUNCTION SPELLDELAY2]
IF (==c_man)
SRC.BODY=c_man_nomove
SRC.TAG.PREACT
SRC.NEWITEM i_sdelay_man
SRC.ACT.MORE1=
SRC.ACT.EQUIP
SRC.ACT
ELSEIF (==c_woman)
×
×
  • Yeni Oluştur...