Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Yahu delay timeleri nereden ayarlayacas her yere baktım ama bulamadım yada gozumden kaçan bişey oldu.Ayrıca medi yapınca yavaş doluyor onu nereden ayarlayabilirim.[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Delay timerdan kastını pek anlayamadım medi icin spheretables tan medi skillini bul altında ki delay kısmını delay=0.3,0.1 yap Delay dan kastında sanırsam timer bir itemde timer çalışması için attr=|attr_decay olması gerek örneğin cift tıklandıgında 3 saniye sonra bişey yapacak itemin scripti ON=@Dclick link= Attr=|attr_decay Timer=3 ON=@Timer link.sysmessage Buyrun 3 saniye doldu. remove return 1[hline]Feel Power of Mind You can Feel Alright Try To Be Best in Your Mind Icq=176375932 MailMee
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Yokyaa speller için dediydim frezze time falan[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır
Jayz Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 freezetime'lari soruyorsan, freezetime istiyorsan script kurmalisin sunucuna, default sphere'la gelmez.[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir - old quaxis, new exile developer
amarcord Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Freeztimeleri kullanabilmen için bir freeztime eventi yazman/bulman lazım bunu yazdıktan/bulduktan sonra spheretables.scp dosyasında magery skill'inin fail mesajının altına şunu eklemen gerek on=@spelldelayfail return 1 bunuda yaptıktan sonra spheretables.scp dosyasında "[eof] bölümünden önce yazıdığın/bulduğun freeztime eventini eklemen gerek. Örneğin: on=@spellcast src.events +e_hede// "hede" yerine eventin adını yazacaksın.. bukadar.[hline]Kibir En Sevdiğim Günahtır....
Jayz Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 29, 2003 said: amarcord, 29 August 2003 21:54 tarihinde demiş ki: Freeztimeleri kullanabilmen için bir freeztime eventi yazman/bulman lazım bunu yazdıktan/bulduktan sonra spheretables.scp dosyasında magery skill'inin fail mesajının altına şunu eklemen gerek on=@spelldelayfail return 1 bunuda yaptıktan sonra spheretables.scp dosyasında "[eof] bölümünden önce yazıdığın/bulduğun freeztime eventini eklemen gerek. Örneğin: on=@spellcast src.events +e_hede// "hede" yerine eventin adını yazacaksın.. bukadar.[hline]Kibir En Sevdiğim Günahtır.... on=@spelldelayfail hmmm... buda yeni bir trigger mi?[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir - old quaxis, new exile developer
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2003 said: amarcord, 29 August 2003 21:54 tarihinde demiş ki: Freeztimeleri kullanabilmen için bir freeztime eventi yazman/bulman lazım bunu yazdıktan/bulduktan sonra spheretables.scp dosyasında magery skill'inin fail mesajının altına şunu eklemen gerek on=@spelldelayfail return 1 bunuda yaptıktan sonra spheretables.scp dosyasında "[eof] bölümünden önce yazıdığın/bulduğun freeztime eventini eklemen gerek. Örneğin: on=@spellcast src.events +e_hede// "hede" yerine eventin adını yazacaksın.. bukadar.[hline]Kibir En Sevdiğim Günahtır.... iide nası yazacam bilmiyorum indirememde scriptse girmiyor ki bikaç tane ornek ver gerisini ben yazarım[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır
amarcord Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2003 Paticik scp arşivinden bulduğum bir freeztime scriptinin üzerinde anlatayım. Örnek Scp ; //BY SKYMASTER //KIMIN TARAFINDAN DÜSÜNÜLDÜĞÜNÜ BİLMİYORUM TÜM BUGLARDAN ARITILDI VE 0'dan yazıldi. //bu eventi spheretables.scp dosyasında [eof]'tan önce ON=@spellcast yazarak altına şunu ekleyin "events +e_freezetime" //"spheretables.scp" skill magery'nin altinandaki "ON=@FAIL" altına "SPELLDELAYFAIL" ekleyin... //BILINEN TUM BUGLAR FIX olmusdur... [events e_freezetime] ON=@SPELLCAST IF (==1) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==2) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==3) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==4) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==5) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==6) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==7) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==8) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==9) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==10) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==11) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==12) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==13) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==14) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==15) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==16) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=17) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=18) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=19) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=20) SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (=21) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=22) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=23) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=24) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==25) //Arch Cure SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==26) //Arch Protection SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==27) //Curse SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==28) //Fire Field SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==29) //Greater Heal SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==30) //Lightning SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==31) //Mana Drain SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==33) //Blade Spirits SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==34) //Dispel Field SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==35) //Incognito SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==36) //Magic Reflection SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==37) //Mind Blast SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==38) //Paralyze SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==39) //Poison Field SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==40) //Summon Creature SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==41) //Dispel SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==42) //Energy Bolt SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==43) //Explosion SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==44) //Invisibility SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==45) //Mark SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==46) //Mass Curse SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==47) //Paralyze Field SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==48) //Reveal SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==49) //Chain Lightning SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==50) //Energy Field SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==51) //Flame Strike SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==52) //Gate Travel SRC.SPELLDELAY RETURN 0 ENDIF IF (==53) //Mana Vampire SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==54) //Mass Dispel SRC.SPELLDELAY RETURN 0 ENDIF IF (==55) //Meteor Swarm SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==56) //Polymorph SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==57) //Earthquake SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==58) //Energy Vortex SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==59) //Resurrection SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==60) //Air Elemental SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==61) //Summon Daemon SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==62) //Earth Elemental SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==63) //Fire Elemantal SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==64) //Water Elemental SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF [FUNCTION SPELLDELAY] IF RETURN 0 ELSEIF RETURN 0 ELSEIF RETURN 0 ELSE SRC.SPELLDELAY2 ENDIF [FUNCTION SPELLDELAY2] IF (==c_man) SRC.BODY=c_man_nomove SRC.TAG.PREACT SRC.NEWITEM i_sdelay_man SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.EQUIP SRC.ACT ELSEIF (==c_woman)
Öne çıkan mesajlar