Cafein Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Para, attın kuyuya bir taş gel çıkar. Senin yüzünden arabadan inemiyorum, oturup 1-5 dk arası rölantide çalıştırıyorum milletin maskarası oldum anasını satayım, servise sormayı da unutup duruyorum ama muhtemelen senin dediğine yakın bir şey diyecekler. Nedir bu motoru hemen kapatmama, turboyu bekleme, soğusun da basıncı düşsün de yağlansın, detayıyla açıkla da içimiz rahatlasın. Benim gibi detaycı adama denir mi böyle şeyler![signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester VOLVO - Steady As a ROCK Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ragnar Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Motor stop edildiği zaman turbo pervanesi hemen durmadığında bir süre daha dönmeye devam eder. Motor çalışmadığı için turbo yağlanamaz ve yağsız dönmesinden dolayı aşınmalar meydana gelebilir ve ileri derecedeki aşınmalar ciddi hasarlara yol açabilir. Eğer araç 5 dakika rölantide bekletilerek stop edilirse bu bekle süresinde turbo yağmalası devam edecek ve pervane durmuş olacak , aşınmalara maruz kalmayacaktır. Ama bu kural her araç için geçerli değil. Marka veremiyeceğim fakat yeni model turbo beslemeli araçların çoğunda motoru stop etsenizde turbo durana kadar bir süre daha yağlama yapılıyor.[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 en kotu turbo pervanesi asinir cafein degmez canim o kadar kasmaya benim araba 170 binde hala takir takir turbo kasma o kadar senden sonraki dusunsun:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JsH Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 hocam birde o süre 5 dk değil en fazla 1 dakika, hatta 1 dk bile gerekmeyebilir. Ama benim subaru lu bir arkadaşım vardı o da arabasını bekletip öyle kapatırdı sebebi bu olsa gerek:)[signature][hline]Gölgelerin Yutucusu Her Zaman Arkanda... ---ASSASSIN--- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Cafein naaptın abi ya 5dk beklenirmi rolantide :D 45sn 1dk bekle yavaşlar o pervane eheh.[signature][hline]when it rains the ground gets wet! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 5dk da yaktığı yakıt, zaten turbo bozuluncaya kadar bir turbo parası eder yahu. Boşver 1 dk beklet kapat ben hiç beklemiyorum hatta ama beklemek lazım tabiki. Yavaş yavaş kendimi alıştırayım geçenlerde de dedim bekleyim artık 1 gün sonra unuttum tabiki. Bak iyi oldu hatırlattın =)[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2006 Siz de abartı tarafından almışsınız yahu :) Şöyle yapıyorum, saate bakıyorum, diyelim 18:10. Saat 18.11 olana kadar rölantide tutup sonra kapatıyorum. Bugüne dek sadece bir kez 5 dk bekledim, onda da Kırklareli dönüşü 190 kapatıp geldiğim için araba biraz kendine gelsin diyeydi. Yalnız farkettiğim şey, direk kontak kapatınca arabanın iyice titreyip bir şeye çarpmış gibi durduğu, biraz bekleyince ise duruşun çok daha yumuşak bir titreyişle olduğu, bu bakımdan kıllanan bendeniz 30saniye-1dk aralığında çalıştırmaya devam edeceğim bakalım. Ben bunu bir de servise sorayım, matama'nın dediği doğruysa (ki annemin arabasında da daha turbo sorunu çıkmadı) uzun yolda falan araba kastırdıysam beklerim, yoksa normale dönerim.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester VOLVO - Steady As a ROCK Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Ocak 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2006 abi simdi sunu soyliyim servise gidersen 5 dakka bekle derler ama bir de gercekler var benim son kullandigim iki araba hep turboluydu s40 t4 ve a6 1.8t ikisindede hic bir dert olmadi [Bu mesaj matama tarafından 06 Ocak 2006 02:47 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AxlXelru Mesaj tarihi: Ocak 6, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2006 2006 kalıtesındekı bı artac ve bı volvo bu soruna bı cozum bulmustur gıbıme gelıo benım nede olsa ımkansız dıye bısı yoktur[signature][hline] [b]Faruk Ka 24.05.2004 tarihinde saat 13:00 da demiş ki : honki ponki torino çalına bimbo porino muşi muşi popopo kozizo çıkı çıkı şayne tikitak tok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RaidenXelRu Mesaj tarihi: Şubat 2, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2006 gerekli donanimi elde edebilrsin ozellikle subaru evo gibi arabalarda kullanilmasi tavsiye edilen otomatik turbo sogutuculari var sen arabayi stop yap kitle git o ayarlandigi zamana kadar rölantide tutuyor motoru ugrasmana gerek kalmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Şubat 5, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 5, 2006 Turbo Timer diyoruz biz bunlara :D Bazen komik hallere düşülebilio bunlarla. Otoparkta arabayı kitleyip yürümeye başladıktan sonra ilginç surat ifadeleri ile karşılaşabilirsiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 17, 2006 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2006 selam, turbo timerlar özellikle otomatik viteslerde süpriz yapabiliyor insana. 45-60sn yeterli bir süre. çok da abartmaya gerek yok zamanı :) ben eve geldiğimde; telefonu cebe koy, paltoyu giy, clima komp'u kapat derken o süre zaten doluyor ve iniyorum. arabanın içinde boş boş durup zamanın dolmasını beklemiyorum. olay yağ pompasının araç motorundan tahrik alması yüzünden oluyor. eğer akü tahrikli ise sorun olmaz diye düşünüyorum. ben turbo yaktım, canım da yandı :p 4-4,5 sene evvel 1milyat küsür ödemiştim. saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar