Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

item ve ele alma


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Merhaba bir işlem yaptırırken atıyorum bs menusunda bi item yapıyorum "rc.restest" ile gerekli malzemeyi ekliyorum ve item yapıdığında o malzeme gidiyor.Ama ben bu işleme sabit item eklemek istiyorum yane gerekli kullanılacak malzeme değilde hamer çekiç olmadan işlemi yapmasın istiyorum ve haliyle o gerekli itemi işleme başlamadan evvel eline alsın diyorum.Biraz uzunca oldu ama cevabı kısa olsa gerek :)

Örnek kodum aşşağıda :

src.makeitem=i_platemail_arms
src.tag.bs=i_platemail_arms
if ( < 667 )
SRC.SYSMESSAGE Yeterli beceriye sahip degilsiniz. (66.7)
return 1
elseif !()
SRC.SYSMESSAGE Bunu yapmak icin 18 shadow ingot'a ihtiyaciniz var.
return 1
endif
Mesaj tarihi:
Ya hammer_layeri dediğin tam olarak nedir bu kodlarden birşeyler yapmaya çalıştım yane hammer yokken hammer gerekli yazdırıyorum ama yinede yapmaya devam ediyor.Yane kodu tam olarak yazarmısın :) item ismi: i_hammer_smith
Mesaj tarihi:
suan oturdugum makinede sphere yok.
hammer layerı dedigim, adamın ellerinden teki. sanırım hammer tek el kullanılabiliodu. artık sol elimi oluyo sag elimi oluyo hatırlamıyorum :)
spheredef ten bakabilirsin layerlara..
Mesaj tarihi:
sana soyle acıklayım sphereın kendi bunyesinde zaten hammersız is yapamassın cunku hammera tıklayım ingota tıklıyorsun.
eger dersen ben ingotlara cift tıklayıp yapmak istiyorum,

sphereitem_ores a gidersin orda ayri ayri yazılmıs butun ingotlar var eger cift tıklayamayla acıklacak birsey istiyorsan her ingota karsilik bir dialog yapman lazım aynen soyle

Ingot scpsi altına

ON=@DClick
IF !()
SRC.SYSMESSAGE Smith hammer'a ihtiyaciniz var.
ELSE
SRC.FINDID.i_hammer_smith.equip
SRC.DIALOG d_blacksmithing_iron // d_blacksmithing_copper
ENDIF
RETURN 1

gibi yapabilrsin fakat bunu her ingot scpsi altına yapmalısın.
Kolay gelsin.:Pp
×
×
  • Yeni Oluştur...