moriQ Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 (: zaten arabada benim değil (: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 bunnlarda benim eski guzel kizimin fotolari :( satildi gitti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RabbiT Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Aha porşşş çüşş.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PhysX Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 bir tek abazanın resmi okuyan benim galiba =/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Bende bir yıkatıyımda koyalım resimleri! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pasha Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 herkesin mi arabasi pis olur bi forumda :) kizlarimizi temiz tutalim, onlari sevelim ve koruyalim! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 http://www.gkmgarage.com/araclar/nif11/nif11-1.jpg http://www.gkmgarage.com/araclar/nif11/nif11-2.jpg http://www.gkmgarage.com/araclar/nif11/nif11-4.jpg http://img160.imageshack.us/img160/8021/nif1131ib2.jpg TEKNİK ÖZELLİKLER Motor Modifiyesi B18 c1 block Arias piston Eagle kol Darton mid gömlek Cometic üst kapak contası 750cc rc enjektör Walbro benzin pompası Arp ana kapak saplaması Arp üst kapak saplaması Total seal segman seti Aem fuel rail Crower sübap yayı Crower sübap yayı şapkası Ferrea sübap Edelbrock Victor x emme manifoldu Hondata emme manifold contası Neukin turbo manifoldu Turbo intercooler Koyo racing radyatör Mugen termostat Mugen fan switch Hks sequential Blow-off Ngk bkr 8 eix iridum buji Hks hi power son tüp Sebo style krom egzoz sistemi Sebo style down pipe Sebo style intercooler boruları Act max extreme plate debriyaj Itr lsd (kilit) Garrett gt 35r Tial 44mm wesgate Aem benzin regületörü B&M benzin basınç saati Kulak eklemeleri Dış Özellikler Seibon evo style carbon kaput Seibon oem style carbon bagaj Spoon style carbon aynalar Seibon spoon style carbon bagaj spoiler Skunk 2 coil overs Koni amortisör Mercekli farlar Ledli fk style stop Type-r tampon altı 99 model tamponlar Kosei racer jant Awa rs gt jant S2000 boya kodu 6000k xenon İç Dizayn Defi bf series EGT Defi bf series water temp Defi bf series boost Defi link controler Autometer direk podu Autometer kadran podu Aem uego wideband Hks oil temp Hks type1 turbo timer Hks evc 5 99 us konsol Skunk 2 vites topuzu Momo corse direksiyon Necvocx monitör Jbl components Punch bass Jbl gth 400 anfi Hondata s300j ecu Aem 3.5 bar map sensör Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 rakipleri de tanıyalım =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moonfall Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 mantar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 aynen ole :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 e sokakta cevirmiyorlarmi bunu :) benim garibim modifiyeci arkadasi her 100mt de bir durduruyorlardi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 sokakta kullanmıyodur heralde, 100 kmde bir depo doldurur yoksa :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Selam, Çok yakında :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 paramecium said: Selam, Çok yakında :P Saygılar. derken, bi 2 yil daha mi beklememiz gerekiyor ?? :P:P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Selam, Cmts günü çekicem fotoğraflarını. Tüm gerçekleri göstereceğim :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 çevirmiyorlar gibi. ama 100 km bi benzin doldurma olayı diye bişey yok zaten 1.6 motor var arabanın üstünde:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 o kadar motor modifiyesi neye yarıyo o zaman? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 çok işe yarıyor :) bikere araç 1.7 barda artık tekerleklere500 HP+ gibi güç vericek. fakat draglarda 1,7'yi zorlamayı düşünmüyorum çünkü ozmn motoru elime alabilirim:) yine 1 barda takılıcam :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 ya ben anlamadimki bu isi bu alet 500hp aliyorda siz araclari dinoya takip en hizli kim kalktimi yapiyorsunuz :P abicim sunun 0-100 u kac 0-200 u kac kac litre yer bir anlat :) paso su yay i taktim su kaputu taktim :) anlamiyoz kardesim biz anlamamak o seylerden basit beyinliyiz anladigimizdan konus :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 yaşasın vtec teknolojisi .necadar yüksek cam koyarsanız koyun ne olursa olsun vtec altında hem çok ekonomik hemde gündelik bi araç. Ayrıca 100-200 hız değeri 5 sn ayrıca Vtec kullananlara ufak bir bilgi Hondaların Turboya bukadar yatkın ve uyumlu olmasnın sebebi kaputlarının evo gibi kavisli olmasıdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Selam, Motor kaputunun eğimi ile turbo ilişkisini ilk senden duydum :) Turbonun konacağı uygun boşluğa sahip her araca turbo uygulanır sonuçta. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 belki hava almasiyla bir alakasi vardir para Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 hem hava almasıyla alakalı hemde hondaların turbo operasyona bu kadar yatkın olma sebebi üst kapaklarının flow larının bi evo 8 le aynı olması bu nedenle çok sıkı performans lar çıkarta biliyosunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Selam, Supercharger tarzı bir uygulama için kaputun yüksekliği konuşulsa tamam da, turbo bu :) Hava almak için panjurun veya tampondaki yarıklardan birinden emiş vermek kâfi. Cık...tatmin olmadı bu deli gönül : Flow nedir bu arada? İyice cahil cüheylaymışız modifiye konusunda :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Bir soruda benden ne kadar harcadın bu civice sen? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar