matama Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 valla bursa istanbul on tane volvo servisine gittim iste gozlemlerim 1- Kesinlike 50+ yas arabasi bu volvo. Bole paso beyaz sacti concon tipler tamire getiriyor.ben bole sebek gibin kaliyordum 2- cogu arabanin soforu tamire getiriyor. 3- servisler abi bizim icin guvenlik cok onemli o yuzden bu kaynakla 5 milyona olur tas gibide olur ama sen 2 milyar cik biz yenisini takalim diyorlar 4- servisler masallah hic dusunmeden gecirmekten gurur duyuyorlar. Yani en ufuruk sey icin bile 250 milyondan assagi cikamassin 5- bilgili adamlar preiyodik olarak volvo gelip kontrol ediyor elemanlari. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 selam, audi serviste bir tek şenyıldız'a hastayım. belki de bizimle ilgilinmiş olan bayan beni etkiledi :P ben araç ile ilgili problemlerimi ilk önce internette audi ile ilgili forumlarda kolaçan edip sonra özel servisimle konuşuyorum. a4 için yağmurlu havalarda disclerin daha az ıslanması ve haliyle frenaj kabiliyetinin artması için fabrika update niteliğinde bir parça çıkardı. fakat genoto bunu okadar dil dökmeme rağmen anlamak istemedi. gel de official teknik servislere uyuz olma. opelde de bir tanıdığımızın arka sağ tekeri servis çıkışında "ben burada sizden ayrılıyorum" diyerek farklı bir yöne gitmeyi tercih etmiştir :) angutlar civataları sıkmamışlar tork ile! o olay sonrası o da özel servislerde. ayrıca; kromajlı jantlar isminde de olduğu gibi aracı kro gösteriyor :P ben pek yakıştıramıyorum araçlara. saygılar.[signature][hline]Vorsprung durch Technik 1997 A4 1.8T quattro 150HP manuel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Mordrac_ Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Ben işim olmasa da ara sıra götürüyorum arabayı Şenyıldız'a :D[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 selam, genoto maceram: benim araç gaza tepki vermemeye başladı ve gaz kelebeğinin olduğu parçanın değişmesi gerektiği söylendi. aracı 1 hafta bırakmam gerekecekmiş ki parça gelsin ve takılsın. e haliyle yanaşmadık. parça bedeli de 4 sene evvel 280milyon+KDV+işçilik idi. bu arada onca sene araç genoto'ya gidiyordu sektirmeden. %30 özel indirimli hali buydu. kartalda özel audi servisi tarifi aldık. gittik. adam söktü, arada bana 2 çay ısmarladı. kelebeğin oraya hava tuttu, fırça ile temizledi ve sprey yağ sıkıp taktı. para da almadı "5 dakkalık işe de para alırsak ayıp olur" dedi sadece. artık aracıma o bakıyor. teknik lise mezunu, audi serviste ustalıktan ayrılmışlar. s serisine kadar aldıkları eğitimlerin sertifikaları(almanyadan) duvarda asılı. dışardan acemilik atarak öğrenmemiş insanlar. elektrik konusunda da yan dükkanda bir usta var. onlarla beraber genoto'dan ayrılma o da ve haliyle sertifikalarıyla :P saygılar.[signature][hline]Vorsprung durch Technik 1997 A4 1.8T quattro 150HP manuel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Audi servisleri öyle Paracım, naparsın. Volvo servisler kodaman patronlarla uğraşmaya alışkın oldukları için, istersen çek kenara sınav yap, herifler ustası oldukları her şeyi biliyor. Babam bir tanesine kızıp ukalalık yapmaya kalktığında annemin arabasıyla ilgili, adam 45 dklık eğitim seansıyla babamın karizmayı yerin dibine geçirmişti. Bir de müşteri memnuniyeti çok önemli, annemin arabasında belirtmemize rağmen arka stop lambası değiştirilmemişti başka bir sorun için götürdüğümüzde, servise döndük. Ufak bir tartışmadan sonra hemen servis müdürü geldi, lambanın gerçekten değişmediği görüldü, adamlar hemen koşturup değiştirip aldıkları servis ücretini iade ettiler. Bir de Volvo'da adamlar arabayı bir dolu kontrolden geçiriyor, şöyle ki ilk servise girdiğinizde amcamın biri binip her yerini kurcalıyor, listeliyor. Sonra sırasıyla ilgili servislere gidiyor ve onarım yapılıyor, en son eğer amcamlar çok karambolde değilse son bir kontrolden geçerek sahibine teslim ediliyor. Bizde de son kontrolleri yapan elemanın dikkatsizliği sonucu olduğu için "suç bizim" deyip hiç nazlanmadan iade ettiler. Aynısının benzer bir durumu ben Peugeotta yaşadım, onların yaptıkları ise "Olabilir böyle şeyler beyefendi, servis yoğun" deyip 2 milyonluk ampül için 20 milyonluk fazladan işçilik kesmekti. Servisin geçirmesi bana dokunmaz, çünkü plaza sahibi tanıdık, indirim mindirim bana özel servis ayarına geliyor :D Şimdilik bir kenarda dursun bu süsleme işi, sonra hallederim.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AxlXelru Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Bir de hocam şu var mesela begendıgın bır model oluyor onun uretımı 19 dan baslıyor baska bıtane buluyorsun 17 den baslıyor genelde modifiyecıler yapmısken tabıkı o ıcınde haz ve zevk duygusu buyuk takıyorlar 16 takan kısıler cok nadır dır tahmınım :).Ondan 16 lık begenebılıceın cok muthıs jantlar olucagını sanmıyorum [olayın başka bı yonunden bakmak ıstedım (: ][signature][hline] [b]Faruk Ka 24.05.2004 tarihinde saat 13:00 da demiş ki : honki ponki torino çalına bimbo porino muşi muşi popopo kozizo çıkı çıkı şayne tikitak tok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Valla o da çok doğru. Markaları bir gezdim. Şimdi bijonların tutması için her marka araç modeline göre jantlar yapıyor bunu öğrendim, sonra modellere baktım. 16 inç çok nadir var. Volvo S40 için, örneğin BBS'de sadece 4 model var, ikisi 19 inç, biri 18 biri 17 ve ben beğenip takmam onları. Diğer markalarda da iştah açan şeyler genelde 18 inçti, ki altımdaki 206 olmadığı için peeeh yani. Tam aradığım şey Speedy'de var, 16 inç, 5 kollu ve kolları jantın dışına hafif genişleyerek açılan, gunmetal- krom renklerinin birlikte kullanıldığı efsane bir jant. Tek problem bunu alabilmek için Avustralya'ya gitmem gerek :D O bakımdan kuyruğu takıııp, yerime şimdilik bir oturayım, ya da servise bir jant takası sorayım, belki kazalı mazalı bir aletten sağlam jant falan çıkar kimbilir?[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 selam, çıkmacılara bak. kesin bulursun :) saygılar.[signature][hline]Vorsprung durch Technik 1997 A4 1.8T quattro 150HP manuel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ragnar Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 ufak bi anım arabayi daha yeni aldım naylonları sökmeden jant lastiğe gittim neyse takıldı jant lastik :) oda ne bijonlar uzun geldi araba sabit kaldı :) hadi sokelim dedik sokerken bi bijön kaldımı diskte. koş tornacı bul. Neyse buduğumuz tornacı işinin erbabı biriydi 30 dakkada çıkarrtı :)[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Patinajcı patiler, Biraz önce uzuun bir yolculuktan sonra servisten işyerime ulaştım, spoiler taksınlar diye kızımı servise bıraktım. Daha sonra jant için servis elemanları ve müdürle konuştum. Öğrendiklerim şöyledir: En önemlisi, Volvo S40'a standart olarak 17 inç jant takılıyormuş, hatta istersem orijinal takmayı teklif ettiler fakat istediğim gibi olmadığı için kabul etmedim. Bunun üzerine bana gerekli bilgileri verdiler ve dışarıda taktırdıktan sonra seve seve gerekli kontrolleri yapıp bir aksilik olursa ayarlayacaklarını söylediler. T5 jantına çok hallensem de, 18 inçmiş kardeş ve T5'in gövdesinde farklar olduğundan ve süspansiyon sistemi de farklı olduğundan benim aracıma gitmeyeceğini öğrendim. Neticede, yarın kuyruklu S40'ımla jant arayışına geçebilirim. Uygun ölçüler şunlar: Jant Ölçüsü: 7 X 17'' Lastik ölçüsü: 205/50 R 17 Azami jant ağırlığı: 9.8 kg, bundan ağır bir jantın denge problemi yaratacağı görüşündeler ve çok önem verdiklerini söylediler. Şimdi olay uygun jant bulmakta ve para biriktirmekte :D Şahsen 17 inç lastik ve jant biraz tuzlu olacak! Anadolu yakasında yer talebimi yineliyorum, yarın CMS Shop'a ve Kozyatağı civarında gördüğüm Auto Shop'a gideceğim, başka tavsiye yeriniz var mı?[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 selam, minibüs yolunda; sahrayıcedid-göztepe BP arasında camiye yakın tarafta yeni bir yer açılmış. ben de bu sabah gördüm. saygılar.[signature][hline]Vorsprung durch Technik 1997 A4 1.8T quattro 150HP manuel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 selam, neden servis 7,5x17" jant ve 215/45R17 lastik önermedi anlayamadım. ben de hala ısrarala bu ölçüde takılı kaldım :P (not: ilk hesaplamada hata yapmışım. işte doğrusu) 205/60R15 = 1969,78mm 205/50R17 = 2000,57mm (+30,79mm) (+1,56%) 215/45R17 = 1964,44mm (-5,34mm) (-0,27%) lastiklerin çevre uzunlukları. yukarıdaki gibi. yukardaki yüzdeler senin kadranda okuyacağın hızda da fark edecek. servisteki kişilerin ivmelenmede ve hızlarda değişiklik olmaması için bu tarz bir değişime dikkat etmeleri gerekliydi. ama onlar onaylıyorsa bu tarz bir değişimi sorun yok. neden jant büyük takılır? aynı dönme çapına daha düşük lastik profili ile sahip olmak ve bu sayede sireksiyondan aktarılan emirlere daha kesin yanıtlar vermesini sağlamaktır. aynı zamanda ise aracın viraj kabiliyeti artar çünkü yanaklar eskisine oranla daha az esnerler. saygılar.[signature][hline]Vorsprung durch Technik 1997 A4 1.8T quattro 150HP manuel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Aralık 29, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2005 17 inç jant + basitinden jantlar = 2.200- 3.000 YTL. 17 inç OZ jant + Pirelli lastikler ( Neydi ya Paramecium'unkiler, ne Rosso idi?) = 3.200-3.300 YTL. 16 inç jant takımı = 1.000-1.500 YTL (bulunabilirliği çok zor). Bugünlük araştırma sonrası durum budur, sanırsam bu kadar para harcamak istemediğim için jant işini sallayacağım, onun yerine tanesi 225 YTL den Michelin Alpin lastik almak daha mantıklı (veya Para memnunsa Pirelli bilmemne Rosso).[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester VOLVO - Steady As a ROCK Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 29, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2005 selam, benim lastikler pirelli pzero nero. güzel birliktelik geçirdik ama bahar gibi yenilenecekler; dunlop sport maxx ile :) michelin alpin kış lastiği, benim kullandığım ise max performans lastiği. en ufak bir karda 0 tutunma kabiliyeti demek. biz yine de quattro'ya teşekkür ediyoruz :P ama eğer bulabilirsen pzero nero M+S var ki karda da süper :)) ben tr'de bulamadım bu lastiği. saygılar.[signature][hline]Vorsprung durch Technik 1997 A4 1.8T quattro 150HP manuel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Aralık 29, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2005 Lastik ebadı, jant ebadı ve ağırlıkları bunlar kendinde kontrol edebileceğin şeyler. Asıl önemli ölçüler: Bore diameter, PCD size, Offset Spacer lafını duyduğun jantı almıcaksın. Ne kadar güzel olursa olsun. Arabayı çok etkilemesini istemiorsan 1" büyük al sadece. 2" bayağı farkeder. Ben denedim çünkü ordan biliorum. Jantları almadan önce kesinlikle bijonları kullanmadan taktırt bir bak. Dışarda baktığın güzel şekilli jant arabaya takılınca da güzel duracak diye birşey yok.[signature][hline]This Cat Scratches Free. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Aralık 29, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2005 Catstratch, dediklerini yaptım zaten, bugünkü maceramda ancak iki jant beğenebildim. Biri OZ racing ki tanesi 280 Euro civarı. İkinci de MAK mı ne diye bir firma, unuttum bak şimdi tüh, Blade MS diye bir jant, onun da tanesi 220 YTL. Volvo'ya uyacak jant bulmak başlı başına mesele. Tam içime sinmeden 3 milyar para da vermek istemiyorum açıkçası, bir de sürüşü etkileyecekse kalsın diyorum, o bakımdan toptan vazgeçtim gibi gibi. Şu pirelli lastikleri biraz eskiteyim, güzel bir şeyle değiştiririm, yanak boyuyla da oynamam içime siner. 17 inç olacaksa illa yanak ölçüsünün illa 45e inmesi gerek, içime sinmedi açıkçası. Eğer kararımı değiştirirsem, birinci seçeneğim şu: MAK Blade MS modeli, 220 YTL İkinci seçenek olan OZ Racing Canyon modeli, 280 Euro.OZ Racing Canyon Bugünkü gezimde başka bir şey bulamadım, sanırsam da aramaya devam etmiyorum.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash TesterVOLVO - Steady As a ROCKTüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JsH Mesaj tarihi: Aralık 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2005 Valla Cafein hem fazla para vermem diyosun hem de lastik cümlelerinin içinde Rosso kelimesi geçiyor:) Benim bildiğim Rosso lar biraz abartı fiyatta. Bir de janta 3-4milyar para vereceksen kesinlikle krom alman gerekir, çünkü diğer jantların modası geçti geçecek, krom çıktı çıkalı gözden düştüler baya. Bizim arkadaş aldı kendi arabasına, 18" krom jant flat lastiklerle birlikte 4 milyar verdi. Lastikler arkada 245 önde 225. Yanakta yanlış hatırlamıyorsam 45 olacaktı. Sana biraz fazla fiyat vermişler galiba öyle 3000YTL falan.[signature][hline]Gölgelerin Yutucusu Her Zaman Arkanda... ---ASSASSIN--- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Aralık 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2005 Abi parayı sokaktanmı topluyosunuz 4 milyar janta verince ne oluyo ki? Ne gerek var böyle şeylere =) Jantlar kapak olsa hadi neyse diyeyim kim bakacak millet baksa ne değişecek kendiniz görmüyosunuz bile =) Alın bitane Plasma Sphere koyun arabanın konsola baka baka gezersiniz.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Aralık 30, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2005 JSH dil sürçmesi, Rosso Ferrarilere falan taktıklarıymış :D Ben Pzero nero muydu onu diyordum, işte Paramecium'un lastiği, benim alete Rosso taksak ilk çukurda yürür aksamı yerde bırakırım :) Valla bilgisayarcı bir arkadaş "olm ben sana 1.5 milyara ne sistem toplarım paran varsa, 3 milyarı janta mı gömeceksin?" dedi, başka bir araba delisi arkadaşım da "Nİhaaaayyt tutmayın beniiii!" diye üzerime saldırınca (arkadaş biraz hassasmış S40 konusunda) jant almaktan vazgeçtim. Herkese katkıları için teşekkür ederken, bu geçici hevesimle verdiğim rahatsızlık için özür dilerim. Taktırırsam Michelin Alpin taktiriciim, o beni keser (Ocakta Kırklareli'ne gidiyorum da yine)[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester VOLVO - Steady As a ROCK Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 31, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2005 selam, pzero nero 205/55ZR16 (Y) 305.00 YTL pzero rosso 205/55ZR16 (V) 276.00 YTL p7 205/55R16 (W) 275.00 YTL yukarıdakiler liste fiyatları :) asimetrico da rosso ile aynı fiyatta. 245 taban ve 18"'den itibaren ise nero ve rosso fiyatları denk olmaya başlıyor. saygılar.[signature][hline]Vorsprung durch Technik 1997 A4 1.8T quattro 150HP manuel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar