Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Jant? Metal Jant? Çelik Jant? Düzgün Jant?


Cafein

Öne çıkan mesajlar

Azdıkça azan Cafein, çarşamba günü aracına kuyruk (ne kuyruğu be, orijinal spoiler takacaklar) taktıracaktan kelli, yılbaşında alacağı maaşını da ortaya koyarak doğru düzgün jant almaya karar verir. Neden böyle azmıştır o da bilmemektedir, ama sanırım Dünya gezegeninde buna aşk deniyor...

Şimdi, bu taraklarda önceden bezim olmadığını düşünerek, Istanbul bazlı sorumu sorayım...

Çelik jant için tavsiye edilecek markalar hangileridir ve bunlar Istanbul'da nerede bulunur? 16 inç almayı düşünüyorum, arabanın orijinal jant boyutunu bozmak istemiyorum, amacım süper gösteriş yapmak değil de estetiği arttırmak, biraz daha saldırgan görünüşlü bir hatuna sahip olmak. Bütçe derseniz de, valla kalitesine göre para veririm, böyle 1 milyarın üstü fiyatlara çıkacaksak gerçekten haketmeli çünkü yaza kadar yemeyip içmeyip para biriktirmem gerekecek böyle bir durumda.

Bu kadar hallenmişken de taksiciler gibi CMS jant takıp ucuz yollu Kumho lastiklerle dolanmak istemiyorum, o bakımdan geyiktir neyindir yapmayalım lütfen.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester

Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

ilk önce sana çelik jant yerine alüminyum jant almanı öneririm ;)

OZ, BBS, SPEEDO gibi markalardan kendi zevkine uygun olanını seçebilirsin. tavsiyem 17" janta terfi edip, lastik çapı en uygun olana geçmen. madem yeni bir jant seti alacaksın, 17" olsun yenisi.

205/55R16 = 866,734mm
215/40R17 = 861,362mm

bence -0,62%'lik bir değişim çok büyük değil. hem ilerde büyük disck ve fren modifikasyonu yapmana da imkan tanır ;)

saygılar.[signature][hline]Vorsprung durch Technik
1997 A4 1.8T quattro 150HP manuel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

40 alacaksan önce düşün.
bende 225 40 17 var.
kendimce memnunum ama + larının yanı sıra - leride var yanak ince olduğu için lastikde bir esneme olmuyor ve yoldan aldığı bütün darbeleri jant ve süspansiyona veriyor. bunu sonucu olarak sert darbeler ya jantta yada süspansiyon sistemine zarar veriyor.[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o.z. un 17" tarmak rally jantına hastayım ondan al bence:D
ama diğer markalardan bbs yada enkei de alabilirsin,pahalı istemiosan cms de kötü jantlar yapmıo.[signature][hline]Belki cehennemde birgün karşılaşırız.Sen kalp hırsızı olduğun için,ben ise tanrıyı bırakıp sana taptığım için...
pogodi, 25 Aralık 2005 16:52 tarihinde demiş ki:
evet anılın göbeğinden seksapel bişe yok bu dünyada


[Bu mesaj Redogski tarafından 26 Aralık 2005 16:01 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zaten onu hesaplıyorum, jant değişeceği zaman lastik de değişecek... Şu anda takılı olan Pirellilerden ise hiç haz etmiyorum açıkçası, ama bir anda hölölöy diye hepsini değiştirecek para da bende yok :D

Şimdi en-boy olarak ne tavsiye ediyorsunuz kısaca? Ben öküz gibi geniş taban vs istemiyorum, olabildiğince arabanın aslına sadık olması niyetindeyim, sonuçta dizel arabayla ralliye katılacak veya drag yapacak halin yok, kendi meşrebimde estetik yapıyorum efeeem.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester

Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
paramecium, 26 Aralık 2005 16:05 tarihinde demiş ki:
bence mevcut ile devam et. lastik değiştireceğin zaman yap bu upgrade'i.

çok haklısın.[signature][hline]Belki cehennemde birgün karşılaşırız.Sen kalp hırsızı olduğun için,ben ise tanrıyı bırakıp sana taptığım için...
pogodi, 25 Aralık 2005 16:52 tarihinde demiş ki:
evet anılın göbeğinden seksapel bişe yok bu dünyada
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya cant man birak ole seylerle ugrasacagina git adam gibi 4 tane kar lastigi al. mevsimi geldi hemde ise yarar birsey etmis olursun.

sonra volvo tipi arabaya en azindan dizel 1.6 arabaya 17 jant takarsan guldurursun kendini. Volvo dedigin bu memlekette oturakli adam arabasi ben T4 e bile ellemiyordum. Imajinin icine etme maymun etme arabayi kizdirma lan beni:)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hehehehe ne cadde arabası beeee...

Şimdi ağalar... 17 inç beni bozar, lastiğin yanak genişliğinden ödün vermeye hiiiiç mi hiç niyetim yok. Kesinlikle 205/60 R 15 olan ölçüleri korumaya çalışacağım. Şu an arabanın yol tutuşu olsun, bozuk yolda gidişi olsun süper, bunları bozmayı istemiyorum biiir... Volvo servisten özel olarak uyarıyorlar fabrika ayarı olan bir şeyi bozmayın, bozarsanız gelin bize söyleyin diye, çünkü arabanın bir şeyleri düzgün çalışmamaya başlıyor ve çok titizler bu konuda.

Benim yapmak istediğim, o Range Rover sahibi oturaklı babamın "hadi canım" diye verdiği gazla spoiler taktırdıktan sonra, meydana gelecek sportifliği jantlarda yapılacak bir değişiklikle desteklemek. Öyle hayvan gibi parıl parıl Gangsta Nigger jantlarım olsun, 19 inç 5 kol jantım olsun arkasından BREMBOYUM BEEN diye bağıran frenler gözüksün, öyle dertlerim yok. Neticede Volvo da onları kaldırmaz, benim amaçladığım "sportif sedan" çizgisine yanaşmak.

Bu bağlamda, 16 inç, Volvo çizgisine gidecek ve lastik ebatlarında ciddi değişiklik gerektirmeyecek bir çözüm peşindeyim, hiçbir şey bulamazsam yine orijinal Volvo jantıyla takas teklifine girerim, ekonomik olmazsa da tamam deyip otururum aşağı. Ama NFSci arkadaşlar sağolsun piyasayı şişirip bir dolu malın ithalatına neden oldukları için, düşündüğüm çerçevede bir çözüm bulunabilir diye düşünüyorum.

Özetlemek gerekirse:

[spo1=Bende Bu var...][/spo]

Biraz daha şuna benzesin, bakınız sportiflik de gidiyor:
Aha buna yanaşsın[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester

Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
araba sportif olsa ve tr nin yollari cukursuz olsa tak 17
ama 16 yapmak icin degmez bence jant a yapacagin masraf..
gerci zevk meselesidir sen bilirsinde bir 106 ya yapilan modifiyenin 10 da 1 i kadar zevk vermez :)

r15 i korumaya calisicam diyosun sonr r16 istiyosun :)

celik r15

ama bence jant la fln ugrasacagina git lastik al sadece
egsozu degistir

jant buyutunce arabaya binecek kisi sayisi dusuyor
suspansiyonlarida sertlestirmen lazim
ozamanda istanbul yollarinda heba luyor arac
servis yollarini daha cok asindirirsin :)[signature][hline]*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

18" O.Z. Grand Tourismo gider o arabaya.
16" jantla spor sedan çizgisine yaklaşamazsın :P yanından geçersin. bide en az 1200$ ı gözden çıkar kaliteli bişey istiyorsan.oz,bbs lar tuzlu.giovanna dicem ama oda seni bozar :)[signature][hline]FİLTHY PLAY / when it rains the ground gets wet!
MZ : FC Antalya United / The Paticik Cup =o= II / silkroad|troy|Washi|baydı

[Bu mesaj Fistan tarafından 26 Aralık 2005 18:37 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla 17 yapmayacaksan bırak paran cebinde kalsın boşuna masraf yapma farkedilmez bile. Moralin bozulmasın ben sade ve sadece gerçekleri söyledim:P
Hele bir de kromaj oldu mu jantlar oy oy oy. Ama kromajların fiyatları çok fahiş. Nautilus un arkasında CMS shop var oraya bir uğramanı tavsiye ederim.[signature][hline]Gölgelerin Yutucusu
Her Zaman Arkanda...
---ASSASSIN---
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Redogski, 26 Aralık 2005 19:42 tarihinde demiş ki:
bir anlık gazla kalkışmamak lzm demekki bu işlere:D



Valla çok doğru söz. Zaten çarşamba spoiler için gittiğimde servisle de konuşacağım sonra servis müdürü kulaklarımı çekip böyle şeylerin aracın güvenliğini olumsuz etkilediğini, hiç tavsiye etmediklerini söyleyip psikolojik harp etkisi kullanarak içimde kalan tek kırıntıları da ortadan kaldıracak :D

Afedersiniz de 17 inç de bence S40a gitmez, gitse de hem lastiği hem de jantlar çok pahalı oluyormuş gördüğüm üzre, bir de arabanın ayarlarının komple değişmesi lazım. Baştan T5 alsaymışım, onunkiler sanırsam 17 inç :D

Ben efendi efendi takılmaya devam edeyim. (Aklıma geldi acaba T5 jantı istesem servistekiler beni döver mi??? Ama o zaman da iyice Doğan görünümlü Şahin olayı olur ıyyyk)[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester

Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben sonradan takma jantlara çok karşıyım. Birkere jantları kapak olan en düşük model arabayı almışta sonradan jant takmış gibi duruyor. Ayrıca hiçbir jantı orjinali kadar yakıştıramıyorum arabaya. Keşke arabayı alırken farklı bir jant seçeneği isteseydin yüksek ihtimalle opsiyon listesinde vardır böyle birşey. Yada gerçekten değiştireceksen, yine Volvo jantı takmanı tavsiye ederim ancak çok ama çok gereksiz pahalıya gelir =)

Boşver bu jantlarla kullan bi süre sonra gözün alışır.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arabayı alırken karambole geldi ve seri içerisinden en beğenmediğim jant piyango olarak tuttu, jantı istemem diye tam istediğim rengi kaybetmek de pire için yorgan yakmak olacaktı.

Asıl akılsızlığım daha arabayı plazadan çıkartmadan jantları değiştirmelerini istemekti, ama plaka için 1 hafta fazladan beklemişken sanırım sabırsızlığım ağır bastı... Tabii arada araba hazır olduğu sırada benim Isparta'da işte olmam ve teslim almama kadar hiç görememem ayrı bir durum.

Neyse, bakacağız bir çaresine, ben onu böyle de çok seviyorum, bu kadar kusur kadı kızında da olsun artık .)[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester

Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mesela fotoğraftakinde marşbiyel, marşpiyel? ne haltsa orada eklentiler var çok kibar fakat arabayı değiştiriyor. Ayrıca tamponların altında da ufak eklentiler olması muhtemel doğrudan kıyaslaymadım seninkiyle. Yapmışken tam yapmak gerekir bence. Sırf jant takmakla, kibar bir (orjinal) bodykit ile jant takmak arasında da bayağı bir fark olduğu açık.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

ben senin orj jantları 16" sanıyordum ya! ozaman 16"e terfi ile uğraşma. hem senin amortisör sistemin de konfor ağırlıklı olsa gerek. ince yanak problem olur.

ayrıca servislerin sözlerine ben pek güvenmem. bana bilgilerini ispatlayamadıktan sonra bu güvensizliğim de devam edecektir. en azından genoto için bu böyle.

saygılar.[signature][hline]Vorsprung durch Technik
1997 A4 1.8T quattro 150HP manuel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...