Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Nihayet Ravnica... tüm zorluklara rağmen...


akinnika

Öne çıkan mesajlar

Selam arkadaşlar,

Ravnica Pre-Release ve Release turnuvalarına katılamadığım için ilk olarak Magic Online'da Ravniva ile tanıştım... fiziksel olarak ilk kartlarım ise bu hafta geldi... daha önce bu sayfalardaki başlıklarda konusu geçmişti. Birçok firma, Wizards'ın koyduğu kısıtlama nedeniyle ABD dışına Magic kartı göndermiyor, nereden alabiliriz diye sorulmuştu (ben de birkaç kez sormuş olabilirim) tavsiye edilen siteler arasında alpha-beta-unlimited games (abu-games) de vardı. İki hafta önce bu siteden hazır theme deck'ler ve bir fat pack sipariş ettim. Firma teyid ettiği gibi 5 iş günü içinde ürünlerin elmide olmasını sağlamak için FedEx ile gönderdi ayrıca sevkiyatı takip edebilmem için Tracking number'i de bildirdi. FedEx'in sitesinden takip ettim ve onlar da teyid ettikleri gün ve saatte teslimatı yaptılar... paketi açtım ve büyük bir şok geçirdim...

Gümrük kontrolünde paket falçata ile açılmış ve içindeki ürünler boydan boya yarılmış (Fat Pack'in güzel dekoratif resimli kart saklama kutuları boydan boya atılan falçata kesikleriyle resmen kıyma olmuş)!!! Hemen telefona sarıldım FedEx Bursa'yı aradım, onlar İstanbul'un numarasını verdi... onları da aradım ve kabus başladı... bir haftalık telefonlaşmadan sonra Bursa şubesinden bana gelen cevap: "Kargo masrafını karşı taraf (gönderici) ödemiş, onlar şikayetçi olmazsa birşey yapamayız!" Her ne kadar karşı taraf ödemiş gibi görünse de benim kredi kartımdan kargo masrafının kesildiğini söyledim, göndericiyle görüşün dediler. Oh... bir de Amerika ile telefonlaştık, allah'tan Amerika'da bu tarz müşteri şikayetlerine yaklaşım biraz daha farklı... ürünlerin fotoğraflarını çekip adama yolladım, telefonda konuşurken adam bile inanamadı... tamam ben buradaki FedEx'le görüşeyim muhtemelen karşılarlar, onlardan onay alıp tekrar yollarım ürünleri dedi... lütfen paket'in üstüne uyarı yaz, etiket yapıştır birşeyler yap, falçatayla doğramasınlar dedim... adam güldü, tamam dedi... ertesi gün posta kutumda yeni FedEx tracking number'i yollamıştı ve 3 gün sonra ürünleri teslim aldım... teslim alırken kuryenin gözleri önünde paketi kendim açtım... ürünün üstünde, hem de ilkiyle aynı yerde tekrar küçük bir çizik vardı ama bu kez ürün parçalanmamıştı teslim aldım... kartlarıma kavuştum...

Aklınızda bulunsun böyle bir problem yaşarsanız bizim yerlileri her gün telefonla arayıp peşini bırakmayın... ilk iki gün gayet kibar bir şekilde konuyu takip ediyoruz, bir gelişme olduğunda sizi arayacağız diyorlar. Günler ilerledikçe sallamaya başlıyorlar, hatta son gün aradığım kişiler ne hikmetse bir türlü büroda bulunamadılar, Ahmet'ten Mehmet'e, Mehmet'ten Ayşe'ye durmadan telefonu aktarıp durdular ve sonunda sinir bozucu bekleme müziği dinlemekten bıkıp telefonu kapattım...
gönderici firma ile de mutlaka temas kurun... hatta ilk önce onlarla temas kurun daha az stres yaşarsınız ve muhtemelen daha çabuk çözüme ulaşırsınız...

Bol Magic'li günler...

NOT: Gerekli Şeyler, gerekli şeyleri yurdumuza zamanında getirse, gerekli şeylerin gerekli yerlerde gerekli zamanda olmasını sağlasa da biz de bu stresi yaşamasak :) Ne güzel olurdu :) Sanırım onlar da taşınma stresinden dolayı ilgilenemediler... Bir ara öyle birşeyler okudum buralarda biryerlerde satır aralarında... yeni yeri nerede?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...