salgam Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 8, 2005 arkadaşlar valla forumda arattım bütün kelimeleri kullanıp ama bulamadım bi yardımcı olurmusunuz bana basip bi young lık sistemi lazım mesela 10 günlük 10 günün sonunda ph kapanacak ve siz bi yere ışınlanacaksınız boyle bişey istiyom bi yardımcı oluröusunuz ilk defa konu açıorum
Kortez Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 if ( >600.0) src.sysmessage @0122 Siz youngluktan çıkmışsınız. Artık skill kasarken biraz zorlanıcaksınız. src.go ..............(nereye gödericeksen) bunun gibi birşey ekle[signature][hline]İf i will die a day, You will be last girl in my life!!!
salgam Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 peki bunu süreli hale getirebilirmiyz veya ph durumunu adamına göre nasıl ayarlayabilirim
Pikachu Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Eventlerle verimli olabilir. Timer kullanarakta Zamanlı yaparsın.
DaRg Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 young'dayken PH açık, çıkınca nasıl kapatabiliriz?[signature][hline]Büyük Jetona Para Verme, Küçük Al Besle, Büyüt...
Kortez Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 events e_skillgain gibi bişey yaz sonra skilltotal limitini belirle o skilltotala ulaşanlar younluktan çıksın tabi bu eventi her skille eklemen lazım yada Login le uyuşmasını sağlaman lazım.[signature][hline]İf i will die a day, You will be last girl in my life!!!
Pikachu Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 9, 2005 Bak sana şöyle bi kolaylık suniyim.Spoiler içindeki power hour ayarlama scriptidir biraz oynayarak event haline getir onu.Yada bi Event check ettir yada tag ettir şöyleki; mesela [events e_young] if ( == 1) src.powerhourbaslatmakicinyapilankomut 1 Return 1 [spo1=Power hour Scp i]//Power hour script: if you have any problems with this script please //Private Message "Dark" @scriptsharing or E-mail me at [email protected] //Scripted by Theol,Admin Dark [COMMENT Power_Hour] Place the Powerhour stone somewhere players cannot get to(even though they can't see it) and Double click it to start the timer. N_0 thru N_49 should be set to what you have as ADV_RATE's in your sphere_skills.scp N_0 being alchemy and N_49 being necromancy. (P_ADVRATE 1.5,25.0,75.0) should be set to what you believe are good rates during the powerhour. (Default is set really low!) [DEFNAME power_hour] PH_TIMER 1 //How long powerhour lasts in hour's P_ADVRATE 1.5,25.0,75.0 //ADV_RATE during power hour for all skills! PH_MESSAGE_CLR 020 //Red sysmessage, beginning and end of PH PH_MESSAGE 1 //allow message? (1=yes) (0=No) POWERHOUR_INCR 12 //How often to have powerhour. Default(12 hours) N_0 10.0,200.0,800.0 //alchemy N_1 2.5,50.0,200.0 //anatomy N_2 2.5,50.0,200.0 //animallore N_3 2.5,50.0,200.0 //itemid N_4 2.5,50.0,200.0 //armslore N_5 50.0,300.0,600.0 //parrying N_6 2.5,50.0,200.0 //begging N_7 2.5,50.0,200.0 //blacksmithing N_8 10.0,200.0,800.0 //bowyer N_9 2.5,50.0,200.0 //peacemaking N_10 2.5,50.0,200.0 //camping N_11 2.5,50.0,200.0 //carpentry N_12 2.5,50.0,200.0 //cartography N_13 2.5,50.0,200.0 //cooking N_14 2.5,50.0,200.0 //detecting hidden N_15 2.5,50.0,200.0 //enticement N_16 2.5,50.0,200.0 //evalint N_17 10.0,100.0,250.0 //healing N_18 2.5,50.0,200.0 //fishing N_19 2.5,50.0,200.0 //forensics N_20 2.5,50.0,200.0 //herding N_21 2.5,50.0,200.0 //hiding N_22 2.5,50.0,200.0 //provocation N_23 10.0,200.0,800.0 //inscription N_24 2.5,50.0,200.0 //lockpicking N_25 5.0,75.0,200.0 //magery N_26 10.0,200.0,800.0 //MagicResistance N_27 10.0,150.0,600.0 //Tactics N_28 2.5,50.0,200.0 //Snooping N_29 2.5,50.0,200.0 //Musicianship N_30 2.5,50.0,200.0 //Poisoning N_31 10.0,200.0,800.0 //Archery N_32 2.5,50.0,200.0 //SpiritSpeak N_33 10.0,200.0,800.0 //Stealing N_34 2.5,50.0,200.0 //Tailoring N_35 10.0,200.0,800.0 //Taming N_36 2.5,50.0,200.0 //TasteID N_37 2.5,50.0,200.0 //Tinkering N_38 2.5,50.0,200.0 //Tracking N_39 10.0,200.0,800.0 //Veterinary N_40 10.0,150.0,600.0 //Swordsmanship N_41 10.0,150.0,600.0 //Macefighting N_42 5.0,155.0,600.0 //Fencing N_43 8.5,120.0,680.0 //Wrestling N_44 2.5,50.0,200.0 //Lumberjack N_45 2.5,50.0,200.0 //Mining N_46 10.0,200.0,800.0 //Meditation N_47 10.0,200.0,800.0 //Stealth N_48 2.5,50.0,200.0 //RemoveTrap N_49 10.0,200.0,800.0 //Necromancy [ITEMDEF i_power_hour] ID=01172 NAME=Power Hour Stone [don't remove] TYPE=t_script ON=@CREATE MOREZ= ATTR=attr_move_never|attr_invis ON=@DCLICK FOR 0 49 TRYP 0 SERV.SKILL.>.ADV_RATE=>> END MOREZ= TIMER= SRC.SYSMESSAGE @ Ph Rofl. RETURN 1 ENDIF ON=@TIMER IF >1 MOREZ -= 1 TIMER= RETURN 1 ELSEIF ==1 FOR 0 49 TRYP 0 SERV.SKILL.>.ADV_RATE= END MOREZ=0 TIMER=*60*60> IF (>==1) SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE @ Power hour Basladi! RETURN 1 ENDIF RETURN 1 ELSE FOR 0 49 TRYP 0 SERV.SKILL.>.ADV_RATE=>> END MOREZ= TIMER= IF (>==1) SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE @ Power hour Bitti! RETURN 1 ENDIF RETURN 1[/spo] bi function ile Powerhour un işlemini bağlaştır.Sonra Orda skillerin artmasını istediğin gibi ayarla, olur sanırım böyle.Umarım anlamışsındır ne demek istediğimi.Biraz Powerhour item'ını incele onu Function'a geçir.
Öne çıkan mesajlar