Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

young lık sistemi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
arkadaşlar valla forumda arattım bütün kelimeleri kullanıp ama bulamadım bi yardımcı olurmusunuz bana basip bi young lık sistemi lazım mesela 10 günlük 10 günün sonunda ph kapanacak ve siz bi yere ışınlanacaksınız boyle bişey istiyom bi yardımcı oluröusunuz ilk defa konu açıorum
Mesaj tarihi:
if ( >600.0)
src.sysmessage @0122 Siz youngluktan çıkmışsınız. Artık skill kasarken biraz zorlanıcaksınız.
src.go ..............(nereye gödericeksen)

bunun gibi birşey ekle[signature][hline]İf i will die a day, You will be last girl in my life!!!
Mesaj tarihi:
events e_skillgain gibi bişey yaz sonra skilltotal limitini belirle o skilltotala ulaşanlar younluktan çıksın tabi bu eventi her skille eklemen lazım yada Login le uyuşmasını sağlaman lazım.[signature][hline]İf i will die a day, You will be last girl in my life!!!
Mesaj tarihi:
Bak sana şöyle bi kolaylık suniyim.Spoiler içindeki power hour ayarlama scriptidir biraz oynayarak event haline getir onu.Yada bi Event check ettir yada tag ettir şöyleki;

mesela

[events e_young]
if ( == 1)
src.powerhourbaslatmakicinyapilankomut 1
Return 1

[spo1=Power hour Scp i]//Power hour script: if you have any problems with this script please
//Private Message "Dark" @scriptsharing or E-mail me at [email protected]
//Scripted by Theol,Admin Dark

[COMMENT Power_Hour]
Place the Powerhour stone somewhere players cannot get to(even though they can't see it)
and Double click it to start the timer.

N_0 thru N_49 should be set to what you have as ADV_RATE's in your sphere_skills.scp
N_0 being alchemy and N_49 being necromancy.

(P_ADVRATE 1.5,25.0,75.0) should be set to what you believe are good rates during
the powerhour. (Default is set really low!)

[DEFNAME power_hour]
PH_TIMER 1 //How long powerhour lasts in hour's
P_ADVRATE 1.5,25.0,75.0 //ADV_RATE during power hour for all skills!
PH_MESSAGE_CLR 020 //Red sysmessage, beginning and end of PH
PH_MESSAGE 1 //allow message? (1=yes) (0=No)
POWERHOUR_INCR 12 //How often to have powerhour. Default(12 hours)

N_0 10.0,200.0,800.0 //alchemy
N_1 2.5,50.0,200.0 //anatomy
N_2 2.5,50.0,200.0 //animallore
N_3 2.5,50.0,200.0 //itemid
N_4 2.5,50.0,200.0 //armslore
N_5 50.0,300.0,600.0 //parrying
N_6 2.5,50.0,200.0 //begging
N_7 2.5,50.0,200.0 //blacksmithing
N_8 10.0,200.0,800.0 //bowyer
N_9 2.5,50.0,200.0 //peacemaking
N_10 2.5,50.0,200.0 //camping
N_11 2.5,50.0,200.0 //carpentry
N_12 2.5,50.0,200.0 //cartography
N_13 2.5,50.0,200.0 //cooking
N_14 2.5,50.0,200.0 //detecting hidden
N_15 2.5,50.0,200.0 //enticement
N_16 2.5,50.0,200.0 //evalint
N_17 10.0,100.0,250.0 //healing
N_18 2.5,50.0,200.0 //fishing
N_19 2.5,50.0,200.0 //forensics
N_20 2.5,50.0,200.0 //herding
N_21 2.5,50.0,200.0 //hiding
N_22 2.5,50.0,200.0 //provocation
N_23 10.0,200.0,800.0 //inscription
N_24 2.5,50.0,200.0 //lockpicking
N_25 5.0,75.0,200.0 //magery
N_26 10.0,200.0,800.0 //MagicResistance
N_27 10.0,150.0,600.0 //Tactics
N_28 2.5,50.0,200.0 //Snooping
N_29 2.5,50.0,200.0 //Musicianship
N_30 2.5,50.0,200.0 //Poisoning
N_31 10.0,200.0,800.0 //Archery
N_32 2.5,50.0,200.0 //SpiritSpeak
N_33 10.0,200.0,800.0 //Stealing
N_34 2.5,50.0,200.0 //Tailoring
N_35 10.0,200.0,800.0 //Taming
N_36 2.5,50.0,200.0 //TasteID
N_37 2.5,50.0,200.0 //Tinkering
N_38 2.5,50.0,200.0 //Tracking
N_39 10.0,200.0,800.0 //Veterinary
N_40 10.0,150.0,600.0 //Swordsmanship
N_41 10.0,150.0,600.0 //Macefighting
N_42 5.0,155.0,600.0 //Fencing
N_43 8.5,120.0,680.0 //Wrestling
N_44 2.5,50.0,200.0 //Lumberjack
N_45 2.5,50.0,200.0 //Mining
N_46 10.0,200.0,800.0 //Meditation
N_47 10.0,200.0,800.0 //Stealth
N_48 2.5,50.0,200.0 //RemoveTrap
N_49 10.0,200.0,800.0 //Necromancy



[ITEMDEF i_power_hour]
ID=01172
NAME=Power Hour Stone [don't remove]
TYPE=t_script

ON=@CREATE
MOREZ=
ATTR=attr_move_never|attr_invis

ON=@DCLICK
FOR 0 49
TRYP 0 SERV.SKILL.>.ADV_RATE=>>
END
MOREZ=
TIMER=
SRC.SYSMESSAGE @ Ph Rofl.
RETURN 1
ENDIF

ON=@TIMER
IF >1
MOREZ -= 1
TIMER=
RETURN 1
ELSEIF ==1
FOR 0 49
TRYP 0 SERV.SKILL.>.ADV_RATE=
END
MOREZ=0
TIMER=*60*60>
IF (>==1)
SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE @ Power hour Basladi!
RETURN 1
ENDIF
RETURN 1
ELSE
FOR 0 49
TRYP 0 SERV.SKILL.>.ADV_RATE=>>
END
MOREZ=
TIMER=
IF (>==1)
SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE @ Power hour Bitti!
RETURN 1
ENDIF
RETURN 1[/spo]

bi function ile Powerhour un işlemini bağlaştır.Sonra Orda skillerin artmasını istediğin gibi ayarla, olur sanırım böyle.Umarım anlamışsındır ne demek istediğimi.Biraz Powerhour item'ını incele onu Function'a geçir.
×
×
  • Yeni Oluştur...