Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Rare Dialogu Carpentry Menusune Ekleyemedım


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
arkadaslar bu verdıgım scripti altta vermıs oldugum carpentry menusune sadece rare dialogunu eklemek istiyorum yardim edermısınız

[spo1=script][ITEMDEF i_robe_fire]
NAME=Fire Robe
ID=i_deathshroud
ARMOR=83
VALUE=75000
TYPE=t_clothing
SKILLMAKE=TAILORING 98.1, MAGERY 98.1, EVALUATINGINTEL 80.0
RESOURCES=50 i_cloth, 50 i_reag_dragon_blood

ON=@Create
HITPOINTS=100
COLOR=0823


on=@click
message @56,,1 [ % > Yeni ]

ON=@Equip
src.light
if ( <=98.1 )
src.sysmessage Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz.
unequip
return 1
endif
src.tag.icerobe 1
src.events +e_resistet

ON=@UnEquip
IF (> = 1
src.findid.i_light.remove
src.nightsight=1
endif
src.tag.light=0
src.events -e_resistet

[function light]
if (> = 0)
effect=3,0376a,2,10,1
sayua 0835,6,0,enu * Parildar *
sound=snd_spell_cure
src.newitem=i_light
src.act.equip
src.tag.light=1
src.nightsight=0
else
src.findid.i_light.remove
src.tag.light=0
src.nightsight=1
endif

[itemdef i_light]
ID=i_light_source
TYPE=t_script
NAME=light

ON=@Create
ATTR=attr_invis|attr_newbie


[EVENTS e_resistet]
ON=@SPELLEFFECT
If (==1) || (==3) || (==5) || (==8) || ( == 51) || ( == 20)
sayua 049,6,0,enu * Resist Eder *
return 1
ENDIF

ON=@Gethit
IF () || () || () || () || () || () || () || ()
src.findid.i_rune_clumsy.remove
src.findid.i_rune_feeblemind.remove
src.findid.i_rune_magic_arrow.remove
src.findid.i_rune_weaken.remove
elseIF ()
if (rand(2) =1)
findid.i_rune_poison.remove
sayua 049,6,0,enu * Zehirin Etkisini Gecirir*
endif
ENDIF

[EVENTS e_lanet]
ON=@SpellCast
if (==8)
sayua 049,6,0,enu * Lanetlenir *
src.spelleffect=0
src.damage={0}
endif
return 1

ON=@GetHit
if (==8)
src.act.bounce i_lanet
src.sysmessage Lich tarafından lanetlendiniz.
src.sysmessage Agirliginiz artik 50 artistir.

[itemdef i_lanet]
defname i_lanet
id i_hammer_smith
name lanet olsun
weight 50

ON=@Create
attr attr_invis|attr_decay


///////


[ITEMDEF i_robe_volcanic]
NAME=Volcanic Robe
ID=i_deathshroud
ARMOR=83
VALUE=75000
TYPE=t_clothing
SKILLMAKE=TAILORING 98.1, MAGERY 98.1, EVALUATINGINTEL 80.0
RESOURCES=50 i_cloth, 50 i_reag_dragon_blood

ON=@Create
HITPOINTS=100
color=07f7

on=@click
message @56,,1 [ % > Yeni ]

ON=@Equip
src.light
if ( <=98.1 )
src.sysmessage Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz.
unequip
return 1
endif
src.tag.icerobe 1
src.events +e_resistet

ON=@UnEquip
IF (> = 1
src.findid.i_light.remove
src.nightsight=1
endif
src.tag.light=0
src.events -e_resistet

//// 3. mrobe

[ITEMDEF i_robe_aqua]
NAME=Aqua Robe
ID=i_deathshroud
ARMOR=83
VALUE=75000
TYPE=t_clothing
SKILLMAKE=TAILORING 98.1, MAGERY 98.1, EVALUATINGINTEL 80.0
RESOURCES=50 i_cloth, 50 i_reag_dragon_blood

ON=@Create
HITPOINTS=100
COLOR=0803

on=@click
message @56,,1 [ % > Yeni ]

ON=@Equip
src.light
if ( <=98.1 )
src.sysmessage Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz.
unequip
return 1
endif
src.tag.icerobe 1
src.events +e_resistet

ON=@UnEquip
IF (> = 1
src.findid.i_light.remove
src.nightsight=1
endif
src.tag.light=0
src.events -e_resistet

/// 4.binek

[ITEMDEF i_robe_dragonic]
NAME=Dragonic Robe
ID=i_deathshroud
ARMOR=83
VALUE=75000
TYPE=t_clothing
SKILLMAKE=TAILORING 98.1, MAGERY 98.1, EVALUATINGINTEL 80.0
RESOURCES=50 i_cloth, 50 i_reag_dragon_blood

ON=@Create
HITPOINTS=100
COLOR=07bd

on=@click
message @56,,1 [ % > Yeni ]

ON=@Equip
src.light
if ( <=98.1 )
src.sysmessage Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz.
unequip
return 1
endif
src.tag.icerobe 1
src.events +e_resistet

ON=@UnEquip
IF (> = 1
src.findid.i_light.remove
src.nightsight=1
endif
src.tag.light=0
src.events -e_resistet

/// 5. binek


[ITEMDEF i_robe_metal]
NAME=Metal Robe
ID=i_deathshroud
ARMOR=83
VALUE=75000
TYPE=t_clothing
SKILLMAKE=TAILORING 98.1, MAGERY 98.1, EVALUATINGINTEL 80.0
RESOURCES=50 i_cloth, 50 i_reag_dragon_blood

ON=@Create
HITPOINTS=100
COLOR=0810

on=@click
message @56,,1 [ % > Yeni ]

ON=@Equip
src.light
if ( <=98.1 )
src.sysmessage Henuz bunu giyecek kadar kudretli degilsiniz.
unequip
return 1
endif
src.tag.icerobe 1
src.events +e_resistet

ON=@UnEquip
IF (> = 1
src.findid.i_light.remove
src.nightsight=1
endif
src.tag.light=0
src.events -e_resistet


// 6. binek


[eof]



CARPENTRY S
Mesaj tarihi:
1.nci sorum neden spoiler içine almadında bukadar uzun yaptın ?
2.ncisi bunlari dialoga eklersin eklemesinede yapmak için gerekli itemleri template vs... koymak gerekir
3.ncüsü bunu dialoga eklerken normal bir item gibi ekleyemezsiniz text veya htmlgump kullan (ben gumpu tercih ederim gorsel açıdan) dialog text bölümüne robelerin isimlerini gir butonlara istedin bir numarayi ver o yazilarin yaninda button ekle birtane böyle yaparsin çok kolay birşey
4.ncü olarakta bunu sana yapip hazir verirdim ama sırf yapmayışımın sebebi bil-mer uo forumlarinda kendini scripter gibi göstermen oysaki sadece ownersin ve birşey yapamayip burda gelip scripter araman çok yazik bari bayşlıyorsunuz bir işe ufak tefekte olsa birşeylerden anla dialog bile editleyemiorsan peeeh...
Mesaj tarihi:
Arkadasım sımdı olay su scirptin dıger sıstemlerını gormezden gelıp sadece special dye olan kısmını carpentry mensunun en altına bton olarak eklıcek okadar msn varsa ozele atarsan annatabılırım
Mesaj tarihi:
menu editlemek yerine kendin yeni bir menu yap ( kitap mitap okutcaksan onu ayarlar taglarla ) daha sora toplanan itemlardan biriyle kitap oknumuşsa menuyu actir ( dragon studet set mesela deriye tıklayınca acılır bende ama kitap okuycak illede :p )[signature][hline]
___--{{{///Gåµñt£è®}}}--___
= DevelopeR = WorldBuildeR =
{{// HéRké$é SéL@M UlTiM@y@ DéV@M }}
Mesaj tarihi:
:) Helal olsun valla nediyim[signature][hline]http://www.fantastic.coskusu.com/

[Bu mesaj Kortez tarafından 07 Aralık 2005 22:03 tarihinde değiştirilmiştir]
×
×
  • Yeni Oluştur...