sessizgemi Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Field yasaklamak icin butun forumlara baktim jail ile ılgili olan kotu geldi gozume dispel ettirmek ıstıyorum field lari fakat forumlarda buldugum scplerde sadece fieldın bir kenarını dispel ediyor hepsini birden nasil dispel ettirebilirim saolun :) buldugum scp ama soyledıgım gıbı sadece bir kosesını dıspel ettırıyor !! [ITEMDEF i_duvar_atma_bak_oyarim ] ID=i_rune_alchem_6 DispID=i_teleporter baseid=i_duvar_atma_bak_oyarim name=olmaz usta on=@create attr=080 On=@SpellEffect if (( == 50) || ( == 24) || ( == 28) || ( == 39) || ( == 47) ) foritems 1 if (==i_wall_stone_8) || (==i_fx_field_fire_ns) || (==i_fx_field_paralyze) || (==i_fx_energy_field) || (==i_fx_field_fire) || (==i_fx_poison_field) remove endif endfor return 1
Gigabyte Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 said: sessizgemi, 01 Aralık 2005 00:09 tarihinde demiş ki: Field yasaklamak icin butun forumlara baktim jail ile ılgili olan kotu geldi gozume dispel ettirmek ıstıyorum field lari fakat forumlarda buldugum scplerde sadece fieldın bir kenarını dispel ediyor hepsini birden nasil dispel ettirebilirim saolun :) buldugum scp ama soyledıgım gıbı sadece bir kosesını dıspel ettırıyor !! [ITEMDEF i_duvar_atma_bak_oyarim ] ID=i_rune_alchem_6 DispID=i_teleporter baseid=i_duvar_atma_bak_oyarim name=olmaz usta on=@create attr=080 On=@SpellEffect if (( == 50) || ( == 24) || ( == 28) || ( == 39) || ( == 47) ) foritems 1 if (==i_wall_stone_8) || (==i_fx_field_fire_ns) || (==i_fx_field_paralyze) || (==i_fx_energy_field) || (==i_fx_field_fire) || (==i_fx_poison_field) remove endif endfor return 1 //// bak kocaman gözüküyo orda wall_stone_8 diye diğer stoneleride eklersen sorun çözülür[signature][hline]Kız Dediğin İstanbul gibi olmalı Fethi Zor Fatihi TEK ! sessizgemi Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 xaten hepsının idi wall_stone_8 zaten :) Gigabyte Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 sen benim dediğimi anlamamışsın hatalı id yazıyosun demek istemiştimde neyse :)[signature][hline]Kız Dediğin İstanbul gibi olmalı Fethi Zor Fatihi TEK ! Mr_Magget Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 said: sessizgemi, 01 Aralık 2005 18:48 tarihinde demiş ki: xaten hepsının idi wall_stone_8 zaten :) eğer sen girişleri herhangi bi şekilde kapatmalarını istemiyorlar field_energy gibilerinide yazman gerekir arkadaş onu anlatmak istemiş[signature][hline]A.A.K.O.C Shadows in the life ! Akillis Mesaj tarihi: Aralık 2, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2005 [itemdef i_hedehode] name=Dispel Et baba id=i_crystal_red type=t_script on=@create attr=attr_move_never|attr_can_decay timer=5 ON=@timer foritems if (&attr_magic) if () timer endif endif endfor timer=5 return 1 ON=@dclick return 1 Gibi yapabilirsin Yasarcim, test etmedim ama calismasi lazim xtimer 1 falan cek birde koyduktan sonra[signature][hline]Whoever wins... We lose... leyn Mesaj tarihi: Aralık 3, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2005 said: Akillis, 02 Aralık 2005 08:18 tarihinde demiş ki: [itemdef i_hedehode] name=Dispel Et baba id=i_crystal_red type=t_script on=@create attr=attr_move_never|attr_can_decay timer=5 ON=@timer foritems if (&attr_magic) if () timer endif endif endfor timer=5 return 1 ON=@dclick return 1 Gibi yapabilirsin Yasarcim, test etmedim ama calismasi lazim xtimer 1 falan cek birde koyduktan sonra böyle yapıncada 1 ekrandaki bütün duvarları siliyor , bunu distance ile check ettirebilirmiyiz. Akillis Mesaj tarihi: Aralık 3, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2005 Dene bilmiyorum, ekrani silsin bir sey olmaz moongate yani sonucta ve dungeon girislerinde kullanilmiyacak mi? Hicbirinin dibinde ev yok bir sey yok...[signature][hline]Whoever wins... We lose... Kortez Mesaj tarihi: Aralık 6, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2005 Bir region eventsi yaz (r_delucia gibi). Sonra mapte field atılmamasını ıstedıgın yerlere regıon ekle. Sanırım Arcadia da vardı bu sistem.[signature][hline]http://www.fantastic.coskusu.com/ rbrt Mesaj tarihi: Aralık 6, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2005 said: leyn, 03 Aralık 2005 20:52 tarihinde demiş ki: böyle yapıncada 1 ekrandaki bütün duvarları siliyor , bunu distance ile check ettirebilirmiyiz. foritems kullanabilirsin....[signature][hline]It's better to lose my life than to lose my trust. leyn Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 tskler [Bu mesaj leyn tarafından 07 Aralık 2005 19:58 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj leyn tarafından 07 Aralık 2005 20:00 tarihinde değiştirilmiştir] Paylaş https://forum.paticik.com/topic/1576627-field-yasaklama/ Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0
sessizgemi Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 xaten hepsının idi wall_stone_8 zaten :)
Gigabyte Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 sen benim dediğimi anlamamışsın hatalı id yazıyosun demek istemiştimde neyse :)[signature][hline]Kız Dediğin İstanbul gibi olmalı Fethi Zor Fatihi TEK !
Mr_Magget Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2005 said: sessizgemi, 01 Aralık 2005 18:48 tarihinde demiş ki: xaten hepsının idi wall_stone_8 zaten :) eğer sen girişleri herhangi bi şekilde kapatmalarını istemiyorlar field_energy gibilerinide yazman gerekir arkadaş onu anlatmak istemiş[signature][hline]A.A.K.O.C Shadows in the life !
Akillis Mesaj tarihi: Aralık 2, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 2, 2005 [itemdef i_hedehode] name=Dispel Et baba id=i_crystal_red type=t_script on=@create attr=attr_move_never|attr_can_decay timer=5 ON=@timer foritems if (&attr_magic) if () timer endif endif endfor timer=5 return 1 ON=@dclick return 1 Gibi yapabilirsin Yasarcim, test etmedim ama calismasi lazim xtimer 1 falan cek birde koyduktan sonra[signature][hline]Whoever wins... We lose...
leyn Mesaj tarihi: Aralık 3, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2005 said: Akillis, 02 Aralık 2005 08:18 tarihinde demiş ki: [itemdef i_hedehode] name=Dispel Et baba id=i_crystal_red type=t_script on=@create attr=attr_move_never|attr_can_decay timer=5 ON=@timer foritems if (&attr_magic) if () timer endif endif endfor timer=5 return 1 ON=@dclick return 1 Gibi yapabilirsin Yasarcim, test etmedim ama calismasi lazim xtimer 1 falan cek birde koyduktan sonra böyle yapıncada 1 ekrandaki bütün duvarları siliyor , bunu distance ile check ettirebilirmiyiz.
Akillis Mesaj tarihi: Aralık 3, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 3, 2005 Dene bilmiyorum, ekrani silsin bir sey olmaz moongate yani sonucta ve dungeon girislerinde kullanilmiyacak mi? Hicbirinin dibinde ev yok bir sey yok...[signature][hline]Whoever wins... We lose...
Kortez Mesaj tarihi: Aralık 6, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2005 Bir region eventsi yaz (r_delucia gibi). Sonra mapte field atılmamasını ıstedıgın yerlere regıon ekle. Sanırım Arcadia da vardı bu sistem.[signature][hline]http://www.fantastic.coskusu.com/
rbrt Mesaj tarihi: Aralık 6, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2005 said: leyn, 03 Aralık 2005 20:52 tarihinde demiş ki: böyle yapıncada 1 ekrandaki bütün duvarları siliyor , bunu distance ile check ettirebilirmiyiz. foritems kullanabilirsin....[signature][hline]It's better to lose my life than to lose my trust.
leyn Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2005 tskler [Bu mesaj leyn tarafından 07 Aralık 2005 19:58 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj leyn tarafından 07 Aralık 2005 20:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Öne çıkan mesajlar