Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yaptığım Bir Kaç Model


Ardeth

Öne çıkan mesajlar

Ya şimdi şöyle bir durum var, ben modeli ypmak için meshsmooth kullandım ve bunu kullandıktan sonra skin edemez hale geldi. Bunu skin edebilmek için modeli Nurbse çevirmem lazımki buda hem çok polygonlu oluyor hemde model okadar düz ve eğimli gözükmüyor, köşeli bir hale geliyor. Asıl sorun burda...[signature][hline]Beş Hececiler
''Özünün farkında olup bunu gölgelemek farklı, bu gölgelemenin farkında olmayıp kendini başka türlü nitelendirmek farklıdır.'' - S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 ay sonra ...
Teknik olarak cok gelitirdin kendini süper buda, btün renderleri cephede almasan artık biraz lightning kullanmaya baslasan, hanı 3d model showcase olmaktan cıkarsan şu durumu daha iyi olucak.

Ha bide kuzum sycthe'nin tutacağını biraz aşağı cek[signature][hline]Beş Hececiler
64K RAM SYSTEM 38911 BASIC BYTES FREE
Eskiden herzaman boş yer olurdu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ayyy bi an çok korktum sonra geçti :) .Ya işin esprisi benim bi arakadaşım var da ne çizsem yapsam ;"yok bu cart olmuş bunun burası buraya kaymış şöyle çizsydin" der.Yorumunu okuyunca "n'oluyoz lan" dedim.Burda da mı baş gösterdi bu adam.Yoksa senin cüce olduğunu biliyorum yani o mağara adamı zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yaptığım modeller perspektif açıdan estetik kaygı barındırmıyor çünkü amacım modeli istediğim gibi yapabilmek (model için modelleme görüntü için değil kısacası). Tanıtım gibi birşey için olursa ozaman değişik açılardan, kamerayla falan yapmayı denerim belki. Şimdilik lofting hede hödö gibi teknikleri geliştirmek amaçlı yapıyorum.
Misal scythe'in sapını loftla yaptım. Kılıçların kabzasına sarılı bantları ise bir içi boş silindiri alıp şeklini bozarak ve yukarı doğru kopyalayarak aynı şekli yaptım (silindirin sağ tarafını aşağı, sol tarafını yukarı çektim ve bir dönmelik bant oldu daha sonra shell modifier vererek kalınlaştırdım).


[signature][hline]Beş Hececiler


[Bu mesaj Ardeth tarafından 06 Aralık 2005 16:15 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İlk kılıçlar texture sayesinde iyi gözüküyordu direk fotoraftan alıntıydı. Bu sefer ise sırf model yoluyla aynı görüntüyü elde etmeye çalıştım (mesela ilk kılıçların bıçaklarının ortasındaki o çizgi texturedan geliyor bunlarda ise model zaten o şekilde). Yani üzerinde sadece metal textureı var fazla birşey değişmiyor texturesız görüntüsünden. Kabzanın şekli hakkında birşey diyemem tabi o öznel bir görüş ama basit bir şekilden direk yaptım onu. Ordaki asıl amacım kıvrımlı derinlikli bir bıçak kısmı yapmaya çalışmaktı, kabzaları direk çizimden gördüğüm gibi yaptım zaten.[signature][hline]Beş Hececiler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...