Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Topgear 2005 Survey


Udinen

Öne çıkan mesajlar

Bakınız, kıdemli bir 306 ve 307 kullanıcısı olarak, ve 206nın içinde çok gezmiş biri olarak, diyeceğim şudur ki Peugeot'un özgünlüğü arabanın salaklığını kurtaramaz. Neden derseniz, arabaların dizaynı iyi, aksesuarları güzeldir, kullanıcıya yönelik hoşa gidecek ıvır zıvırı çoktur. Fakat problem şudur ki, bu araçların mekanik yönleri zayıftır. Bunu derken ne kastediyorum? Şu, Peugeot (duyduğuma göre Citroén de böyleymiş) çok hızlı yaşlanır, yaşlandıkça da inanılmaz masraf çıkartır. Benim 60.000i devirmemiş arabam, son senesinde 2.5 milyara yakın masraf patlattı, Alman araçları kullanan arkadaşların maskarası oldum. Annemin Volvosu benimkinden sadece 2 ay daha yaşlı, toplam bakım masrafı benimkinin 1/10u kadar değildi.

Bence bu açıdan bakarsak, listenin altına Fransızların hükmetmesi gayet olağan.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester: "I eat babies for breakfast and crash cars for fun!"
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

150: Citroën Xsara
151: Peugeot 206
152: Renault Mégane (Nov '02 on)
153: Rover 25
154: Fiat Stilo
155: Mercedes M-Class
156: Renault Laguna
157: Renault Espace
158: Peugeot 307
159: Peugeot 807

Vay be. Fransızlar bizim mütahitler gibi malzemeden çalıo. Dandik şeyler kullanmalarının yanı sıra dandikte dizayn yapıolar. Yani çok az araba sol virajda kontrolü kaybedip hala virajın içine doğru dönüp takla atabilir.[signature][hline]This Cat Scratches Free.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende şuan 206 var ne donanım ne tasarım ne işçiliği. Gayet rezil ve iğrenç bir araba motorunu beceriksiliğine birde tcli otomatik vistes eklenince tam bir rezalete dönüşüyor araba. Şu şekilde izah edeyim gaz pedalını nseviyesini 5'e bölersek 5/2'den sonra isterseniz full gaz verin motor kesinlikle cevap vermiyor. Boşu boşuna benzin yakmış oluyosunuz.

Araba 5 yaşında ve 25 000 km'de nasıl olur diye sormayın malatyadaydı araç ve 5 sene boyunca haftada max 20 km yaptı ve 2 sefer uzun yola çıktı. Bana geldiğinde (bu yazın başlarına ortalarına doğru) 18500km'deydi.

Arabanın blans ayarı göçmüş durumda, motorun bilyeleri dağıldı, ısı sensörleri ile ilgili bir problemde ( 7sefer servise gitti ve en sonuda çözüldü, düşünsenize ya !), lastikleri direk kabak, frenler değişti, teybinde sorun var. Ve tonla küçük ek problem var. 25 000 kmde !!!

Şimdi ise 25 000 kmde otomatik vitesi çökmüş durumda. Servis ışığı yanıyor ve yarın servise bırakıcam. (1 hafta önce çıktı servisten bilye problemi yüzündne) Allahtan tam yeni arabanın teslim gününe geldide sorun yaşamıycam yarın.

Bide bunun satış yönü var 6 sene önce yapılmış bir tasarım (206) hale ekmeğini yiyen peugeot öküüüz gibi faiş fiyatlara satıyor arabalarını ve hala zibil gibi alıcı buluyor. Insanlara hala bu demoda tasarım için para ödüyolar. Hiç anlamıyorum.

Bir daha hayatta araba bakarken ne peugot, ne citroen, ne renoult hiç birinin yanına bile yaklaşmıycam. Valla peugeot alacağınıza seat ve skoda'ya bakın başınıza bela almayın.

[Bu mesaj Ametal tarafından 30 Kasım 2005 00:36 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Az daha 206 HDI alıyodum Neyseki birisi akıl verdide Fabia TDİ aldım 2 hafta once...Allah razı olsun beni 206 dan caydırandan :)[signature][hline]Aşk dediğin Zavallı bir kapıyı duvara çarpıp çıkana kadarmış,Bana koymaz deyip sancımı Bir kilo rakıya gömsemde acımı,Asıl sancı uyandığımda bütün odaları boş görünce Koyarmış....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Ametal, 30 Kasım 2005 00:33 tarihinde demiş ki:
Bende şuan 206 var ne donanım ne tasarım ne işçiliği. Gayet rezil ve iğrenç bir araba motorunu beceriksiliğine birde tcli otomatik vistes eklenince tam bir rezalete dönüşüyor araba. Şu şekilde izah edeyim gaz pedalını nseviyesini 5'e bölersek 5/2'den sonra isterseniz full gaz verin motor kesinlikle cevap vermiyor. Boşu boşuna benzin yakmış oluyosunuz.

Araba 5 yaşında ve 25 000 km'de nasıl olur diye sormayın malatyadaydı araç ve 5 sene boyunca haftada max 20 km yaptı ve 2 sefer uzun yola çıktı. Bana geldiğinde (bu yazın başlarına ortalarına doğru) 18500km'deydi.

Arabanın blans ayarı göçmüş durumda, motorun bilyeleri dağıldı, ısı sensörleri ile ilgili bir problemde ( 7sefer servise gitti ve en sonuda çözüldü, düşünsenize ya !), lastikleri direk kabak, frenler değişti, teybinde sorun var. Ve tonla küçük ek problem var. 25 000 kmde !!!

Şimdi ise 25 000 kmde otomatik vitesi çökmüş durumda. Servis ışığı yanıyor ve yarın servise bırakıcam. (1 hafta önce çıktı servisten bilye problemi yüzündne) Allahtan tam yeni arabanın teslim gününe geldide sorun yaşamıycam yarın.

Bide bunun satış yönü var 6 sene önce yapılmış bir tasarım (206) hale ekmeğini yiyen peugeot öküüüz gibi faiş fiyatlara satıyor arabalarını ve hala zibil gibi alıcı buluyor. Insanlara hala bu demoda tasarım için para ödüyolar. Hiç anlamıyorum.

Bir daha hayatta araba bakarken ne peugot, ne citroen, ne renoult hiç birinin yanına bile yaklaşmıycam. Valla peugeot alacağınıza seat ve skoda'ya bakın başınıza bela almayın.

[Bu mesaj Ametal tarafından 30 Kasım 2005 00:36 tarihinde değiştirilmiştir]


Valla diyorum diyorum anlatamıyorum, ağzına bin sağlık.[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester: "I eat babies for breakfast and crash cars for fun!"
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HDI miydi o 206 ? 206 'nın bozuk olanı bi daha düzelmiorda, ilk bakımı kazasız belasız atlatırsan sonradan pek bişi olmuo. Bende 2001 Roland Garros vardı, 2004 Roland Garros var şimdi :D 207 'nin Roland Garros'u çıkacakmış, onu da alacam :P

Araba 5 sene boyunca haftada 20 km yaptı diosun. Yani her kullanıldığında motor ısınmadan kullanıldı ve park edildi. Keşke bisiklet alınsaymış onun yerine de arabaya eziyet edilmeseymiş.

[Bu mesaj Catscratch tarafından 01 Aralık 2005 23:03 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...