Mad_Wolf Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Beyler duyduguma gore warlocklar 1.9 da ciddi bir nerf yiyormus yani blizzard in bahsettigi gibi degil(sadece - olmasini engelliyoruz dedikleri ) Adamlari buyuttuk sonra mage ler o kadar agladi ki nerf ediyorlar Kardesim mc deki yaratiklar debuff atip fr yi 200 azaltinca char da yeterli fr olmadiginda -fr olabiliyor ama warlock atinca olmayacakmis niye cunku insanlar cok agladi 1.9 test i warlockla oynayan bilgi verebilir mi acaba in 1.9, I hit for 672-725 in 1.8, I hit for 825-1100 whitout crit and +300 shadow gear die bir ibare var bilgi verebilecek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thelegbra Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 nerf geliyomu bilemiyorum ama warlocklar çok pis critliyordu onu biliyorum :D oh iyi oluyo lol, JUNGALAA DUY SESİMİİİ rofl[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds. Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OffChu Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 İyi olmuş. "Nerf" iyidir herkese lazım.[signature][hline]pff Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hergonan Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Nerf: curse of shadows veya curse of elements resistanceleri -ye düşüremeyecek. Yani 1.8de 50 shadowresisti olan birinin curse yedikten sonraki resisti -25 oluyordu, o negatif resistanceye göre +shadow dmg geliyordu (+*** vulnerability bonus) Artık o (+*** vulnerability bonus)u göremiyoruz. Onun yerine, curse of shadows / elements, +5% daha çok damage verilmesini sağlayacak. Düşünüldüğünde, 75 s-resisti olan bi playerle savaşırken bu "nerf" işimize yarıyor, resisti düşerken +5% daha çok dmg vurabiliyoruz. Bu nerfin etkilediği tek alan shadow resisti 75ten düşük olan player/moblara verilen ekstra zarar. Artık 12k critleri falan göremeyeceğiz heh. Vulnerability bonus olayı kalktı. (Warlockların imba olduğu pek az yönden biri)[signature][hline]Ufo!!11!1!1!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tozparcasi Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 kill shaman save paladin , salla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thanatos Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 warlock gayet imba bi class zaten su haliyle bile. oynamasi cok bayik olmasa heryerde shaman yerine warlock dolasirdi. bitek warrior dovemiyorlardi, deathcoil geldikten sonra o isi de yapabilmeye basladi tier1/2 setli warlocklar nitekim kendilerinde 6k ya varan hp mevcut. ustune her attiklari abidik gubidik buyude kendilerini heal ediyorlar. vur vur olmuyor meret. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eladuin Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 ölmeyiz tabi warlock for teh win ![signature][hline]Burning Lagion Taluntain - 45 Lock Maghterion Magius - 60 Mage Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mad_Wolf Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 ama iste mantalite sacma yani npc atinca - oluyor warlock atinca olmuyor allah allah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thanatos Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 npclerin buyuleri interruptda olmuyor vururken, playerlarinda olmasin o zaman. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hergonan Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Npcnin 12k critleri yok ama :Pp Bence 1.9un en büyük nerfi: "Players are no longer able to walk on steep terrain" ;_;[signature][hline]Ufo!!11!1!1!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mad_Wolf Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 ha yani oyunda o sacma die bu nerf olayi da sacma olsun problem olmaz ne guzel mantik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thelegbra Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 said: thanatos, 30 Kasım 2005 20:23 tarihinde demiş ki: npclerin buyuleri interruptda olmuyor vururken, playerlarinda olmasin o zaman. :) kocum benim :D bide coutnerspell çok çabuk geçiyor npcler üzerinde :D[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds. Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
porsuk Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 30, 2005 test serverinde denedik warriorlar pek etkili değil (oyuncuya gore fark eder) mageler wlocklar karsısında zayıf priestlerde bi değişiklik farketmedim paladinler hatırı sayılır dps yapıyor hunterler eskisi gibi rogue ler çılgınlar gibi savaşıyo dps leri eskiye oranla yuksek druidlerin dps si yükselmiş çok hızlı hareket ediyorlar hertürlü polymorp fear vs form değiştirip kurtuluyorlar ve öldürmek neredeyse imkiansız shamanlar eskisi gibi ama büyük bi ihtimalle cok fazla sayıda druid olucak en etkili onlar gibi geldi her class ı tek tek denemedim ama ab de uzun bi sure inceledim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar