GE-TA Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Kızımı çok seviyorum lakin öyle şımarık ki biraz daha sinirlendirirse burnuna pıt yapacağım. Önce biraz mazi diyor anlatmaya başlıyorum. Araç 99 model. 0km olarak aldım. Bu seride sanıyorum imalat hatasından kaynaklanan bir nedenden ötürü motor problemi yaşıyorsunuz. 15000km iken hararet yüzünden ilkdefa silindir contasını yaktım ve değiştirildi. Bu değişim servisin yazdığı iyi niyet raporu ile firma tarafından karşılandı. Radyatör suyu haznesi su kaçırıyordu. Tamir edildikten sonraki 1 yıl sorun yaşamadım. Derken yine hararet baş göstermeye başladı. Su doldurduğunuzda 100m bile gidemiyordunuz. Heh zaten suyu doldurmaya başladığınızda alttan boşalmaya başlıyordu. Yine servis yolları falan derken hatalı boru bulundu ve değiştirildi. Lakin servis dedi ki bunun conta yine sizlere ömür. Hatta kapağa da zarar vermişsin. Zaten araç 70 model vosvos gibi olmuştu. Böyle foldır foldır motor sesi, hoşuma gitmiyor da değildi hani. 4 milyar gibi bir rakam çıktı tadilat sonunda. Peh güya bende 2004 senesinin kasım ayında satmayı düşünüyordum. 35000km'de 0'lanmış motor biraz daha kullanılmayı hakkediyordu tabi. Kullandık ettik bugün geldik 44000km'ye. Lakin 43000 civarı yüksek devirde kibrit kokusu gelmeye başladı arabadan. Bugünlerde ise yanık plastik kokusu çıkarıyor. Yağ, su ve hararet seviyeleri gayet normal. Şimdi bilgi ve fikir sahiplerine soruyorum. Bu plastik ve eveliyatındaki kibrit kokusunun sebebi ne olabilir? Yine motor problemi midir? Ve ben kızımı İngiltere'nin bir yerine sokmaz mıyım? Son sorunun cevabı evet sokarım. Diğerleri için sizleri bekliyorum. Cevaplar için avans teşekkürler aşağıda. Teşekkürler.[signature][hline]In God I Trust For Rest I Just Test Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 selam, birşeyler feci şekilde kavruluyor ama bunu hemen anlamak zor. camlar açık değilken ve seyir halindeyken bu kokuyu alıyorsan eğer havalandırma sistemini kontrol etmen gerekir. çünkü motordan gelebilecek bir kokunun o devirlerde içeri girmesi mümkün değil. kısa devre söz konusu olsa sigortalar anında atardı. yüksek devirde diyorsun ama hareketli plastik parça olacağını sanmıyorum. en son ne zaman trigger kayışını kontrol ettin? bir kontrol et istersen. saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar