Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

poimorph ve event ekleme


bondtaz

Öne çıkan mesajlar

slm beyler ben bayadır bowlara ek bonus dusunuyorum ama ne yazkkı ekleyemedım

[itemdef 013b1]
defname i_bow
type T_WEAPON_BOW
flip 1
skillmake 17.8 BOWCRAFT
resources 7 I_LOG
weight 12.5
dam 9,41
skill Archery
reqstr 20
value 30
twohands Y
category Provisions - Weapons
subsection Bows
description Bow
dupelist 013b2

tdata3 i_arrow
tdata4 i_arrow_x

On=@Create
hitpoints {31 60}

On=@Equip
src.events +e_bleed

On=@UnEquip
src.events -e_bleed

mesela burada bleed eventınıde ekledım bow a ama olmadı nedenı nı bılen varmı acaba ?

bide bır sorum daha var beyler
polimorph buyusu ıle ılgılı


elseif ( == 56) // Polymorph
spell_say Vas Ylem Rel
f_fizzle
src.smg Buyu gecici sure icin kapali...
beyler bunuyapıyoru ve buyunun kapanmasını ıstıyorum ama catur cutur atıyo playerlar buyuyu :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[spo1=bunu bi dene]
[events e_bowbleeding]
On=@Hit
if (&statf_stone) || () || ()
return 0
elseif ( == t_weapon_bow) && ( >= 98.0)
if (rand(20) <= / 20)>) && !() && !()
src.damage {3 5}
src.hits ( - 8)
src.skill fail
var.act
src.newitem i_bleeding
src.act.equip
src.newitem i_bleeding2
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,6,6,0 * Yara Alir *
return 1
endif
endif

[events e_bowbleed]
On=@Death
findid.i_bleeding.remove

[itemdef i_bleeding]
name=Bleed
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bowbleed
timer 5

On=@UnEquip
cont.events -e_bowbleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
timer 5
cont.sayua 075f,6,6,0 * Kan Kaybeder *
cont.damage {2 4}
cont.hits ( - 5)
attr attr_decay
return 1

[itemdef i_bleeding2]
name=Bleed
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bowbleed
timer 31

On=@UnEquip
cont.events -e_bowbleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
cont.findid.i_bleeding.remove
attr attr_decay
remove
return 1

[ITEMDEF i_potion_bleed]///////////Bleed Potion
ID=i_bottle_ORANGE
TYPE=T_POTION
NAME=Bleed Potion
TDATA1=i_bottle_empty

RESOURCES=i_reag_garlic, i_bottle_EMPTY
SKILLMAKE=ALCHEMY 85.1

ON=@Create
COLOR=060
MORE1=s_Cure
MORE2=40.1

ON=@DClick
if !(rand(5) == 1)
if ()
src.findid.i_bleeding.remove
src.effect snd_spell_poison
src.effect 3,0376a,2,10,1
src.sayua 048,6,6,0 *Yarasini Tedavi Eder*
remove
src.act i_bottle_empty
else
src.sms Potion heba oldu.
remove
src.act i_bottle_empty
endif
endif

[eof][/spo]

bildiğimiz bleeding scrsinde değişiklik yapıp tabı orjinalı kalıcak yoksa sw skilli işe yaramaz farklı bir scrnin içe at dene dneemedım gerci öyle kaba taslak bişeyler yaptım[signature][hline]if i will die a day, you'll be last girl in my life
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
bondtaz, 09 Kasım 2005 07:49 tarihinde demiş ki:
slm beyler ben bayadır bowlara ek bonus dusunuyorum ama ne yazkkı ekleyemedım

[itemdef 013b1]
defname i_bow
type T_WEAPON_BOW
flip 1
skillmake 17.8 BOWCRAFT
resources 7 I_LOG
weight 12.5
dam 9,41
skill Archery
reqstr 20
value 30
twohands Y
category Provisions - Weapons
subsection Bows
description Bow
dupelist 013b2

tdata3 i_arrow
tdata4 i_arrow_x

On=@Create
hitpoints {31 60}

On=@Equip
src.events +e_bleed

On=@UnEquip
src.events -e_bleed

mesela burada bleed eventınıde ekledım bow a ama olmadı nedenı nı bılen varmı acaba ?


nedeninin su olmasi lazim : normal bleding eventi sw ve tactics skiliyle çalisiyor sadece t_weapon_sword gibi kilic türü silahlarda aktif oluyordu.bir arkadasimizin yukarida degistirdigi script kullanilabilecek durumda sanirim.

(turkce karakter lerin bazilarini klavyede sorun oldugu icin yazamadim kusra bakmayin)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...