bondtaz Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 slm beyler ben bayadır bowlara ek bonus dusunuyorum ama ne yazkkı ekleyemedım [itemdef 013b1] defname i_bow type T_WEAPON_BOW flip 1 skillmake 17.8 BOWCRAFT resources 7 I_LOG weight 12.5 dam 9,41 skill Archery reqstr 20 value 30 twohands Y category Provisions - Weapons subsection Bows description Bow dupelist 013b2 tdata3 i_arrow tdata4 i_arrow_x On=@Create hitpoints {31 60} On=@Equip src.events +e_bleed On=@UnEquip src.events -e_bleed mesela burada bleed eventınıde ekledım bow a ama olmadı nedenı nı bılen varmı acaba ? bide bır sorum daha var beyler polimorph buyusu ıle ılgılı elseif ( == 56) // Polymorph spell_say Vas Ylem Rel f_fizzle src.smg Buyu gecici sure icin kapali... beyler bunuyapıyoru ve buyunun kapanmasını ıstıyorum ama catur cutur atıyo playerlar buyuyu :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
N-w-N Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 skillfail koyucaksın polymorph'a. birde bleed de sanırım swordsmanship skilli istiyor kodlarda.Orda archery e ayarlarsan yaparsın bişeyler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kortez Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 ozaman archery skıllı olmayan swler napıcak bence birtane daha farklı bir bleeding scrsi yaz onun adın ıda mesela events e_bowbleed koy sonra bu eventsi ekle bowlara[signature][hline]if i will die a day, you'll be last girl in my life Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
N-w-N Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 if else if diye bişey var :) onunla yapabilir pekala... yada dediğin gibi yeni bi events yapar. (copy paste swordsman yazan yere archery yazcan) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kortez Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 [spo1=bunu bi dene] [events e_bowbleeding] On=@Hit if (&statf_stone) || () || () return 0 elseif ( == t_weapon_bow) && ( >= 98.0) if (rand(20) <= / 20)>) && !() && !() src.damage {3 5} src.hits ( - 8) src.skill fail var.act src.newitem i_bleeding src.act.equip src.newitem i_bleeding2 src.act.equip src.act src.sayua 075f,6,6,0 * Yara Alir * return 1 endif endif [events e_bowbleed] On=@Death findid.i_bleeding.remove [itemdef i_bleeding] name=Bleed id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bowbleed timer 5 On=@UnEquip cont.events -e_bowbleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer timer 5 cont.sayua 075f,6,6,0 * Kan Kaybeder * cont.damage {2 4} cont.hits ( - 5) attr attr_decay return 1 [itemdef i_bleeding2] name=Bleed id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bowbleed timer 31 On=@UnEquip cont.events -e_bowbleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer cont.findid.i_bleeding.remove attr attr_decay remove return 1 [ITEMDEF i_potion_bleed]///////////Bleed Potion ID=i_bottle_ORANGE TYPE=T_POTION NAME=Bleed Potion TDATA1=i_bottle_empty RESOURCES=i_reag_garlic, i_bottle_EMPTY SKILLMAKE=ALCHEMY 85.1 ON=@Create COLOR=060 MORE1=s_Cure MORE2=40.1 ON=@DClick if !(rand(5) == 1) if () src.findid.i_bleeding.remove src.effect snd_spell_poison src.effect 3,0376a,2,10,1 src.sayua 048,6,6,0 *Yarasini Tedavi Eder* remove src.act i_bottle_empty else src.sms Potion heba oldu. remove src.act i_bottle_empty endif endif [eof][/spo] bildiğimiz bleeding scrsinde değişiklik yapıp tabı orjinalı kalıcak yoksa sw skilli işe yaramaz farklı bir scrnin içe at dene dneemedım gerci öyle kaba taslak bişeyler yaptım[signature][hline]if i will die a day, you'll be last girl in my life Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bilgehan Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 elseif ( == 56) f_fizzle sysmessage @33 Bir sureligine kapali return 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bondtaz Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 elseif ( == 56) // Polymorph f_fizzle src.smg Buyu gecici sure icin kapali... return 1 beyler yok olmadı nedenını bılen varmı hala polımorph atabılıyorum kendıme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lepke Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 elseif ( == 56) skill_fail sysmessage @33 Bir sureligine kapali return 1 bunu dene bakalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bosphorus Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 fix.scp ne fix event ine spellcast olayini bul .. on=@spellcast if ( == 56) src.sysmmessage @50,2 Kapattik guzelim... return 1 endif gibi bisi yaparsin artik[signature][hline] What does not kill you will make you wish it had..! |Visual Basic 6.0||ASP||Uo Scripting| a.k.a NumberØne Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Godric Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 said: bondtaz, 09 Kasım 2005 07:49 tarihinde demiş ki: slm beyler ben bayadır bowlara ek bonus dusunuyorum ama ne yazkkı ekleyemedım [itemdef 013b1] defname i_bow type T_WEAPON_BOW flip 1 skillmake 17.8 BOWCRAFT resources 7 I_LOG weight 12.5 dam 9,41 skill Archery reqstr 20 value 30 twohands Y category Provisions - Weapons subsection Bows description Bow dupelist 013b2 tdata3 i_arrow tdata4 i_arrow_x On=@Create hitpoints {31 60} On=@Equip src.events +e_bleed On=@UnEquip src.events -e_bleed mesela burada bleed eventınıde ekledım bow a ama olmadı nedenı nı bılen varmı acaba ? nedeninin su olmasi lazim : normal bleding eventi sw ve tactics skiliyle çalisiyor sadece t_weapon_sword gibi kilic türü silahlarda aktif oluyordu.bir arkadasimizin yukarida degistirdigi script kullanilabilecek durumda sanirim. (turkce karakter lerin bazilarini klavyede sorun oldugu icin yazamadim kusra bakmayin) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar