bondtaz Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 slm beyler ben bayadır bowlara ek bonus dusunuyorum ama ne yazkkı ekleyemedım [itemdef 013b1] defname i_bow type T_WEAPON_BOW flip 1 skillmake 17.8 BOWCRAFT resources 7 I_LOG weight 12.5 dam 9,41 skill Archery reqstr 20 value 30 twohands Y category Provisions - Weapons subsection Bows description Bow dupelist 013b2 tdata3 i_arrow tdata4 i_arrow_x On=@Create hitpoints {31 60} On=@Equip src.events +e_bleed On=@UnEquip src.events -e_bleed mesela burada bleed eventınıde ekledım bow a ama olmadı nedenı nı bılen varmı acaba ? bide bır sorum daha var beyler polimorph buyusu ıle ılgılı elseif ( == 56) // Polymorph spell_say Vas Ylem Rel f_fizzle src.smg Buyu gecici sure icin kapali... beyler bunuyapıyoru ve buyunun kapanmasını ıstıyorum ama catur cutur atıyo playerlar buyuyu :D
N-w-N Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 skillfail koyucaksın polymorph'a. birde bleed de sanırım swordsmanship skilli istiyor kodlarda.Orda archery e ayarlarsan yaparsın bişeyler.
Kortez Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 ozaman archery skıllı olmayan swler napıcak bence birtane daha farklı bir bleeding scrsi yaz onun adın ıda mesela events e_bowbleed koy sonra bu eventsi ekle bowlara[signature][hline]if i will die a day, you'll be last girl in my life
N-w-N Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 if else if diye bişey var :) onunla yapabilir pekala... yada dediğin gibi yeni bi events yapar. (copy paste swordsman yazan yere archery yazcan)
Kortez Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2005 [spo1=bunu bi dene] [events e_bowbleeding] On=@Hit if (&statf_stone) || () || () return 0 elseif ( == t_weapon_bow) && ( >= 98.0) if (rand(20) <= / 20)>) && !() && !() src.damage {3 5} src.hits ( - 8) src.skill fail var.act src.newitem i_bleeding src.act.equip src.newitem i_bleeding2 src.act.equip src.act src.sayua 075f,6,6,0 * Yara Alir * return 1 endif endif [events e_bowbleed] On=@Death findid.i_bleeding.remove [itemdef i_bleeding] name=Bleed id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bowbleed timer 5 On=@UnEquip cont.events -e_bowbleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer timer 5 cont.sayua 075f,6,6,0 * Kan Kaybeder * cont.damage {2 4} cont.hits ( - 5) attr attr_decay return 1 [itemdef i_bleeding2] name=Bleed id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.events +e_bowbleed timer 31 On=@UnEquip cont.events -e_bowbleed if !(&statf_dead) endif On=@Timer cont.findid.i_bleeding.remove attr attr_decay remove return 1 [ITEMDEF i_potion_bleed]///////////Bleed Potion ID=i_bottle_ORANGE TYPE=T_POTION NAME=Bleed Potion TDATA1=i_bottle_empty RESOURCES=i_reag_garlic, i_bottle_EMPTY SKILLMAKE=ALCHEMY 85.1 ON=@Create COLOR=060 MORE1=s_Cure MORE2=40.1 ON=@DClick if !(rand(5) == 1) if () src.findid.i_bleeding.remove src.effect snd_spell_poison src.effect 3,0376a,2,10,1 src.sayua 048,6,6,0 *Yarasini Tedavi Eder* remove src.act i_bottle_empty else src.sms Potion heba oldu. remove src.act i_bottle_empty endif endif [eof][/spo] bildiğimiz bleeding scrsinde değişiklik yapıp tabı orjinalı kalıcak yoksa sw skilli işe yaramaz farklı bir scrnin içe at dene dneemedım gerci öyle kaba taslak bişeyler yaptım[signature][hline]if i will die a day, you'll be last girl in my life
bilgehan Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 elseif ( == 56) f_fizzle sysmessage @33 Bir sureligine kapali return 1
bondtaz Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 12, 2005 elseif ( == 56) // Polymorph f_fizzle src.smg Buyu gecici sure icin kapali... return 1 beyler yok olmadı nedenını bılen varmı hala polımorph atabılıyorum kendıme
Lepke Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 elseif ( == 56) skill_fail sysmessage @33 Bir sureligine kapali return 1 bunu dene bakalım
bosphorus Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 13, 2005 fix.scp ne fix event ine spellcast olayini bul .. on=@spellcast if ( == 56) src.sysmmessage @50,2 Kapattik guzelim... return 1 endif gibi bisi yaparsin artik[signature][hline] What does not kill you will make you wish it had..! |Visual Basic 6.0||ASP||Uo Scripting| a.k.a NumberØne
Godric Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 14, 2005 said: bondtaz, 09 Kasım 2005 07:49 tarihinde demiş ki: slm beyler ben bayadır bowlara ek bonus dusunuyorum ama ne yazkkı ekleyemedım [itemdef 013b1] defname i_bow type T_WEAPON_BOW flip 1 skillmake 17.8 BOWCRAFT resources 7 I_LOG weight 12.5 dam 9,41 skill Archery reqstr 20 value 30 twohands Y category Provisions - Weapons subsection Bows description Bow dupelist 013b2 tdata3 i_arrow tdata4 i_arrow_x On=@Create hitpoints {31 60} On=@Equip src.events +e_bleed On=@UnEquip src.events -e_bleed mesela burada bleed eventınıde ekledım bow a ama olmadı nedenı nı bılen varmı acaba ? nedeninin su olmasi lazim : normal bleding eventi sw ve tactics skiliyle çalisiyor sadece t_weapon_sword gibi kilic türü silahlarda aktif oluyordu.bir arkadasimizin yukarida degistirdigi script kullanilabilecek durumda sanirim. (turkce karakter lerin bazilarini klavyede sorun oldugu icin yazamadim kusra bakmayin)
Öne çıkan mesajlar