Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

poimorph ve event ekleme


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
slm beyler ben bayadır bowlara ek bonus dusunuyorum ama ne yazkkı ekleyemedım

[itemdef 013b1]
defname i_bow
type T_WEAPON_BOW
flip 1
skillmake 17.8 BOWCRAFT
resources 7 I_LOG
weight 12.5
dam 9,41
skill Archery
reqstr 20
value 30
twohands Y
category Provisions - Weapons
subsection Bows
description Bow
dupelist 013b2

tdata3 i_arrow
tdata4 i_arrow_x

On=@Create
hitpoints {31 60}

On=@Equip
src.events +e_bleed

On=@UnEquip
src.events -e_bleed

mesela burada bleed eventınıde ekledım bow a ama olmadı nedenı nı bılen varmı acaba ?

bide bır sorum daha var beyler
polimorph buyusu ıle ılgılı


elseif ( == 56) // Polymorph
spell_say Vas Ylem Rel
f_fizzle
src.smg Buyu gecici sure icin kapali...
beyler bunuyapıyoru ve buyunun kapanmasını ıstıyorum ama catur cutur atıyo playerlar buyuyu :D
Mesaj tarihi:
skillfail koyucaksın polymorph'a.

birde bleed de sanırım swordsmanship skilli istiyor kodlarda.Orda archery e ayarlarsan yaparsın bişeyler.
Mesaj tarihi:
ozaman archery skıllı olmayan swler napıcak bence birtane daha farklı bir bleeding scrsi yaz onun adın ıda mesela events e_bowbleed koy sonra bu eventsi ekle bowlara[signature][hline]if i will die a day, you'll be last girl in my life
Mesaj tarihi:
if else if diye bişey var :) onunla yapabilir pekala... yada dediğin gibi yeni bi events yapar. (copy paste swordsman yazan yere archery yazcan)
Mesaj tarihi:
[spo1=bunu bi dene]
[events e_bowbleeding]
On=@Hit
if (&statf_stone) || () || ()
return 0
elseif ( == t_weapon_bow) && ( >= 98.0)
if (rand(20) <= / 20)>) && !() && !()
src.damage {3 5}
src.hits ( - 8)
src.skill fail
var.act
src.newitem i_bleeding
src.act.equip
src.newitem i_bleeding2
src.act.equip
src.act
src.sayua 075f,6,6,0 * Yara Alir *
return 1
endif
endif

[events e_bowbleed]
On=@Death
findid.i_bleeding.remove

[itemdef i_bleeding]
name=Bleed
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bowbleed
timer 5

On=@UnEquip
cont.events -e_bowbleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
timer 5
cont.sayua 075f,6,6,0 * Kan Kaybeder *
cont.damage {2 4}
cont.hits ( - 5)
attr attr_decay
return 1

[itemdef i_bleeding2]
name=Bleed
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

On=@Equip
src.events +e_bowbleed
timer 31

On=@UnEquip
cont.events -e_bowbleed
if !(&statf_dead)
endif

On=@Timer
cont.findid.i_bleeding.remove
attr attr_decay
remove
return 1

[ITEMDEF i_potion_bleed]///////////Bleed Potion
ID=i_bottle_ORANGE
TYPE=T_POTION
NAME=Bleed Potion
TDATA1=i_bottle_empty

RESOURCES=i_reag_garlic, i_bottle_EMPTY
SKILLMAKE=ALCHEMY 85.1

ON=@Create
COLOR=060
MORE1=s_Cure
MORE2=40.1

ON=@DClick
if !(rand(5) == 1)
if ()
src.findid.i_bleeding.remove
src.effect snd_spell_poison
src.effect 3,0376a,2,10,1
src.sayua 048,6,6,0 *Yarasini Tedavi Eder*
remove
src.act i_bottle_empty
else
src.sms Potion heba oldu.
remove
src.act i_bottle_empty
endif
endif

[eof][/spo]

bildiğimiz bleeding scrsinde değişiklik yapıp tabı orjinalı kalıcak yoksa sw skilli işe yaramaz farklı bir scrnin içe at dene dneemedım gerci öyle kaba taslak bişeyler yaptım[signature][hline]if i will die a day, you'll be last girl in my life
Mesaj tarihi:
elseif ( == 56) // Polymorph
f_fizzle
src.smg Buyu gecici sure icin kapali...
return 1

beyler yok olmadı nedenını bılen varmı hala polımorph atabılıyorum kendıme
Mesaj tarihi:
fix.scp ne fix event ine spellcast olayini bul ..

on=@spellcast
if ( == 56)
src.sysmmessage @50,2 Kapattik guzelim...
return 1
endif

gibi bisi yaparsin artik[signature][hline] What does not kill you will make you wish it had..!
|Visual Basic 6.0||ASP||Uo Scripting|

a.k.a NumberØne

Mesaj tarihi:
said:
bondtaz, 09 Kasım 2005 07:49 tarihinde demiş ki:
slm beyler ben bayadır bowlara ek bonus dusunuyorum ama ne yazkkı ekleyemedım

[itemdef 013b1]
defname i_bow
type T_WEAPON_BOW
flip 1
skillmake 17.8 BOWCRAFT
resources 7 I_LOG
weight 12.5
dam 9,41
skill Archery
reqstr 20
value 30
twohands Y
category Provisions - Weapons
subsection Bows
description Bow
dupelist 013b2

tdata3 i_arrow
tdata4 i_arrow_x

On=@Create
hitpoints {31 60}

On=@Equip
src.events +e_bleed

On=@UnEquip
src.events -e_bleed

mesela burada bleed eventınıde ekledım bow a ama olmadı nedenı nı bılen varmı acaba ?


nedeninin su olmasi lazim : normal bleding eventi sw ve tactics skiliyle çalisiyor sadece t_weapon_sword gibi kilic türü silahlarda aktif oluyordu.bir arkadasimizin yukarida degistirdigi script kullanilabilecek durumda sanirim.

(turkce karakter lerin bazilarini klavyede sorun oldugu icin yazamadim kusra bakmayin)
×
×
  • Yeni Oluştur...