legandary Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 insedeuo programında animasyonlara girdiğimizde yaratıkların yürüyüşünü yavaşlatabiliyoz veya hızlandırabiliyoz aslında bütün hareketlerinin hız dengesini değiştirebiliyoruz biz bu değişiklikleri oyuna aktarabilirmiyiz mesela bir orcu olduğundan daha hızlı veya daha yavaş hale getirebilirmiyiz bunu merak ettim.birgün düşünürken aniden aklıma böle bişey geldi bu konuda bilgisi olanlar varsa pls yardım etsin.
Blacklce Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 bende nebulada zombi "id" inde olan rotting corpse'lar neden tazı gibi koşarlardı diye düşünürdüm...
legandary Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 böyle bişey mümkünse ve yapmasını bilen biri varsa anlatabilirmi acaba?
taz Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 anim dosyasıyla oyun hızının alakalı oldugunu sanmıorum ama olabilir de.
taz Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 sacmalama be bende var source hic incelemedim gerci ama 100 dexi olan bi insan 11 dexi olan bir insandan daha hızlı yürümez ya da hareket etmez.
GE-TA Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 Tazmanyak tamam oyuncuların karakteri belki hızlı yürütmez ama hızlı haraket eder. Misal daha çok ok atar yada daha çok kılıç sallar. NPC'lerde de daha hızlı haraket etmesini ve yürümesini sağlar. Mesela bir pack horse'un dex'ini arttırırsan seni daha hızlı takip eder.[hline]In God I Trust For Rest I Just Test
taz Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2003 said: GE-TA, 04 August 2003 01:38 tarihinde demiş ki: Tazmanyak tamam oyuncuların karakteri belki hızlı yürütmez ama hızlı haraket eder. Misal daha çok ok atar yada daha çok kılıç sallar. NPC'lerde de daha hızlı haraket etmesini ve yürümesini sağlar. Mesela bir pack horse'un dex'ini arttırırsan seni daha hızlı takip eder.[hline]In God I Trust For Rest I Just Test doğru ya :) summon ayıları yürütemiodum dogru.. :)
Öne çıkan mesajlar