Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

reno clio v6 niye bu kadar pahalı?


Kasanova

Öne çıkan mesajlar

said:
paramecium, 07 Ekim 2005 15:44 tarihinde demiş ki:

işte bunda haklısın. bineklerde bukadar devre ilk onlar çıktılar.

saygılar.

Hangi sene hangi modelden bahsediyorsun?

--------
ayrıca
awd: all wheel drive bütün tekerleklere her koşulda eşit güç verir bu da her tekerlek başına motor gücünün %25i olmakta

quattro ları bilmiyorum ama 4motion golflerin sistemleri yağ tahrikli. tekerlek kaymaya başladığı zaman arka tekerleklere güç veriyor.

Dünya üzerindeki atmosferik 6 silindirli en gelişmiş motor m3 motoru. bunu da belirteyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olurmu ya.her modelinde kullanıo.
yeni impreza da dccd modeli kullanılıo.[signature][hline]El deymemiş,temiz bir lig istiyoruz...
Nasıl geldik birgün,öyle gideceğiz.
Beşiktaşlı doğduk,Beşiktaşlı öleceğiz.


[Bu mesaj ReDDoG tarafından 07 Ekim 2005 18:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla bende 97 model impreza var öyle birşey yok araçta. dire %25 er.

what's in it? bölmesinde all wheel drive a girersen orda sadece 3 model yazdığını görürsün. Ki bu sistem 2005 lerde var.
2003 forester xt'm vardı bir ara onda da böyle birşey yoktu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1.si tekerleklerin kaydığını algılayacak bir elektronik donanım bulunmuyor motorda.
2.si sitede yazan bilgilere göre kaygan zeminlerde ön tekerlekteki gücü azaltıp arkaya verdiği gösteriliyor. tamamen karla kaplı bir yolda 180-200km kullanma imkanım oldu araba arkadan kayma eğilimi göstermiyor kesinlikle.
3.sü arabanın yürür aksamında da gücü dengeleyecek bir donanım bulunmamakta.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
sbora, 07 Ekim 2005 21:53 tarihinde demiş ki:
1.si tekerleklerin kaydığını algılayacak bir elektronik donanım bulunmuyor motorda.
2.si sitede yazan bilgilere göre kaygan zeminlerde ön tekerlekteki gücü azaltıp arkaya verdiği gösteriliyor. tamamen karla kaplı bir yolda 180-200km kullanma imkanım oldu araba arkadan kayma eğilimi göstermiyor kesinlikle.
3.sü arabanın yürür aksamında da gücü dengeleyecek bir donanım bulunmamakta.

abi demekki sen bulamamışsın. karda kaymıyo demişsin?
onu sağlıyan awd işte?[signature][hline]El deymemiş,temiz bir lig istiyoruz...
Nasıl geldik birgün,öyle gideceğiz.
Beşiktaşlı doğduk,Beşiktaşlı öleceğiz.


[Bu mesaj ReDDoG tarafından 07 Ekim 2005 22:38 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Burada da konuşuldu Quattro'nun sürekli gelişim halinde olduğu ve şu an 4. aşamada olduğu. Aynı şekilde AWD sistemi de gelişme aşamasında olabilir ve sitede son versiyonunun özellikleri bulunabilir. Sitedeki özellikler geriyedönük modellerde var diyemeyiz.
Ben o sistemi Volvo da duymuştum. Kayan tekerleğin gücünü arttıran bir sistem XC serisi için.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

karda kaymıyor demedim arkadan kayma eğilimi göstermiyor dedim. şu ana kadar kullandığım arabaların %80 i arkadan çekişliydi. o yüzden nerde ne tepki verdiğini çok iyi biliyorum.
kastım internette awd ve 4wd hakkında biraz araştırma yaptım.

umarım ingilizceniz vardır yoksa tercüme edebilirim.

said:
All-Wheel Drive (AWD) - A full-time single-speed system designed to supply drive power to all four wheels. The percentage of front/rear power delivery varies from system to system.

anlaşıldığı üzere çekiş %desi sistemden sisteme değişiyor. 2005 yılındaki teknolojinin 1997 olmasını bekleyemezsin herhalde. ben %100 eminim ki benim arabamda %25 er dağıtılıyor.

said:
a 4WD system usually transmits almost 100 percent of the engine's power to the rear wheels (the "default mode") until and unless the setting is changed from 2WD High to 4WD High (or 4WD Low). When 4WD (High or Low) is engaged, the power split between front and rear wheels is also closer to 50-50
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

selam,

subaru AWD/DCCD ile normal koşullarda 35-65 çekiş dağılıma sahiptir. acil bir durumda ise gücün büyük çoğunluğunu gerekli olan aksa aktarır. patinaja kalan akstan yükü kaldırmaz. sadece AWD/ACTIVE 100-0 veya 0-100 yapabilir. DCCD WRX STI modelinde kullanılan aktarma türüdür.

quattro'da ise;
TORSEN difransiyeli kullanılır. 1980 yılında ilk kullanıldığında 75-25 gibi bir oranı yakalıyorken, şuan için 100-0 oranını yakalamakta ve ASR ile birlikte kullanıldığında sadece tek tekere %50 aktarabilmektedir. ASR olayını subarunun yapıp yapamadığını bilemiyorum.

torsen'İn teknik resmi bende olacaktı ama elimde şuan 1300 den fazla audi resmi var ve bulmam zor oluyor akşam akşam :D

V6 atmosferik en güçlü bmw de çünkü ferrari v8'in altında motor yapmayı gururuna yediremiyor :) şuan için;
bmw de M3 için 105.67HP/lt (V6 343HP@3246cm³)
ferrari F430 için 113.74HP/lt (V8 490HP@4308cm³)
ferrari F355 için 108.69HP/lt (V8 380HP@3496cm³)
ferrari enzo için 110.00HP/lt (V12 660HP@6000cm³)
ferrari F360 için 111.54HP/lt (V8 400HP@3586cm³)

ben esas bmw turbo kullanmaya başlarsa ne olacağını merakla bekliyorum.

saygılar.[signature][hline]paramecium
www.audiworld.com
Vorsprung durch Technik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...