Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

soru(kule gergisi)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
bu parçanın yol tutuşunu etkilediini biliorum.doğrumu biliorum?
teknik açıklaması nedir?[signature][hline]Nukem_Verite, 09 Eylül 2005 13:45 tarihinde demiş ki:
ya 1 kişiye salak denir
2 kişiye salak denirde
30.000 kişiye salak demek nasıl bi salaklıktır ya?

http://www.fenerasyon.com/
Mesaj tarihi:
motor kaputunu açtığında sağ ve sol üst köşelerde bulunan ve amortisörlerin bağlanmasını sağlayan bikısım göreceksin. O iki kısmın arasından geçerek stabilize sağlayan çubuğa kule gergisi deniyo[signature][hline]Muhacirler kayıp edilmiş toprakların kutsal hatıralarıdır.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Mesaj tarihi:
yaramaz bence.neden allah korusun bir kaza aninda tek bir amortisor kafasi zarar gorecekken digeride gormus olucak bu sekilde.metaldan bozma bir demir parcasinin cok cok etkili bir sey oldugunu sanmiyorum.Dedigim gibi kaza aninda aksine daha cok zarari olma ihtimali yuksek.ben olsam taktirmam.[signature][hline]Who can explain?
Mesaj tarihi:
Arazili kullanımda tavsiye edilmez bu, çukura girsen diğer kısım havada kalır. :)

Ama sportif kullanım için sert yay, amortisörle beraber çok iyi bir yol tutuş sağlar. Amortisör kulelerinin kuvvet halinde esnemesini önler (rijitlik artar) ve asfalt kullanımı için faydalıdır. Ön ve arka olmak üzere iki çeşittir. Sportif yürüyenle daha etkili sonuç alırsınız.

[Bu mesaj Mino tarafından 14 Eylül 2005 22:08 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Parça sabit ama kendinden esneme payı var biraz. Ama bence bizim yollarda iş yapmaz, çünkü bazen ufak bir kasis bile kastırıyor bu parça olduğu zaman. Köpek gibi yola asılıyor araba orası doğru, ama engebenin e'sine de gelemez ve kapsamlı bir çukura düşerseniz kazara yürür aksama elveda demeniz gündeme gelebilir, risklidir biraz.[signature][hline]Ofis hayatı süründürür!
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Mesaj tarihi:
olmaz.sanayiide ozel kesim felan yaptiranlar var ama iste ne kadar islevsel olur orasi tartisilir.Cok gereksiz bir parca bence.Hic kutup baslarini deldirmeye gerek yok.onun yerine daha mantikli seyler yaptirabilirsiniz.[signature][hline]Who can explain?
Mesaj tarihi:
Bence... Altını çizerek diyorum bence.... Arabaya böyle bir dışarıdan müdahalede bulunulacaksa komple amortisörler veya amortisör ayarlarının değişmesi daha sağlam olur. Bahsettiğiniz parça özellikle serbest harekete izin vermeyip arabayı kazık gibi yolda tutmak için tasarlanmıştır. Bunun için parçanın hem sert ve dayanıklı hem de belirli bir düzeyde şok kaldıracak kadar esnekliğe sahip olması gerekir. Sanayide kestirip biçtirmeye kalktığınız vakit, sonunuzun Senna gibi olmayacağını, o parçanın dayanıksızlaşıp kırılmayacağını kimse garanti edemez. Bu parçayı normal bir arabada ve Türkiye yollarında kullandığınız vakit sonunuzun ne olacağını hele kimse bilemez.

Madem orijinalliğini bozuyorsunuz arabanın, kesip biçiyorsunuz, ben derim ki basın parayı komple ayarı veya parçayı değiştirin, "spor" tip bir şey yapın. En azından çukura düşüp yürür aksam dağıtmazsınız. Tabii bu benim şahsi düşüncem, muhtemelen benim önerimin fiyatı sizin kule gergisinin 10 katına gelir, ayrı mesele.[signature][hline]Ofis hayatı süründürür!
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Tabiki en güzeli, set olarak almak. Amortisör ve yay seti. Strut Bar yani kule gergisinin set olmasına gerek yok.

Adam gibi bir virajda 10 km farkeder daha ne olsun.

NOT: Yay yada amortisör başı kesilip biçilmez! Ömürleri kısaldığı gibi iflas edip kaldırım ile haşır neşir olmanızı sağlar.
[signature][hline]This Cat Scratches Free.

[Bu mesaj Catscratch tarafından 24 Eylül 2005 18:59 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
bugün motor hocasına sordum kule gergisini o nedir hiçduymadım dio:D.ben de anlattım olayı o süspansiyon başları sabit ztn nası oluo fln dedi:D[signature][hline]Nasıl geldik birgün,öyle gideceğiz.
Beşiktaşlı doğduk,Beşiktaşlı öleceğiz.
Mesaj tarihi:
zaten kule gergisi suspansiyonlari degil kutup baslarinin esnemesini engellemek icin takilan demirden bozma bir parca.kisaca luzumu yok :)[signature][hline]Who can explain?
Mesaj tarihi:
bazı insanlar 165euro gibi bi fiyatı boşunamı bayılıolar bu parçaya?[signature][hline]Nasıl geldik birgün,öyle gideceğiz.
Beşiktaşlı doğduk,Beşiktaşlı öleceğiz.
Mesaj tarihi:
Bosa bayilma olayi degil mutlaka yarari var ama zararida var.Ornek olarak body kit yaptirdiginda downforce u nasi gelistiriosa ama cukurlara girdigindede kiriliosa gibi dusun.Kule gergisi sadece esnemesini engellio.Dedigin fiyat 300 milyona takabul ediyo 300 milyonla yay alip yol tutus adina cok daha ii seyler yapmis olursun.Araban full olur yaptiracak birsey kalmaz o zaman alir takaarsin.Ama takanlarin cogu suanda sirf goruntu olsun "kule gergin varmi? var kardes" die takiolar.[signature][hline]Who can explain?
Mesaj tarihi:
Ya bilstein, eibach, apex'in yay+amortisör seti alınırsa zaten o kadar gerek kalmaz kule gergisine. Hele daha önce de dediğim gibi koni'nin veya farklı bir markanın sertlik ayarlı seti varsa o zaman daha manyak olur.[signature][hline]This Cat Scratches Free.
×
×
  • Yeni Oluştur...