ReDDoG Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 bu parçanın yol tutuşunu etkilediini biliorum.doğrumu biliorum? teknik açıklaması nedir?[signature][hline]Nukem_Verite, 09 Eylül 2005 13:45 tarihinde demiş ki: ya 1 kişiye salak denir 2 kişiye salak denirde 30.000 kişiye salak demek nasıl bi salaklıktır ya? http://www.fenerasyon.com/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mitin Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 motor kaputunu açtığında sağ ve sol üst köşelerde bulunan ve amortisörlerin bağlanmasını sağlayan bikısım göreceksin. O iki kısmın arasından geçerek stabilize sağlayan çubuğa kule gergisi deniyo[signature][hline]Muhacirler kayıp edilmiş toprakların kutsal hatıralarıdır. Mustafa Kemal ATATÜRK Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ReDDoG Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 kule gergisinin neye dendiğini biliorum teknik açıklaması ne?[signature][hline]Nukem_Verite, 09 Eylül 2005 13:45 tarihinde demiş ki: ya 1 kişiye salak denir 2 kişiye salak denirde 30.000 kişiye salak demek nasıl bi salaklıktır ya? http://www.fenerasyon.com/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 mitin euhe google da arattım yazdıgın mesajın aynısı su forumda =P http://www.teampalio.com/forum/forum_posts.asp?TID=69&PN=1[signature][hline]FİLTHY PLAY! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ReDDoG Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 hehe[signature][hline]Nukem_Verite, 09 Eylül 2005 13:45 tarihinde demiş ki: ya 1 kişiye salak denir 2 kişiye salak denirde 30.000 kişiye salak demek nasıl bi salaklıktır ya? http://www.fenerasyon.com/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aramis Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 yaramaz bence.neden allah korusun bir kaza aninda tek bir amortisor kafasi zarar gorecekken digeride gormus olucak bu sekilde.metaldan bozma bir demir parcasinin cok cok etkili bir sey oldugunu sanmiyorum.Dedigim gibi kaza aninda aksine daha cok zarari olma ihtimali yuksek.ben olsam taktirmam.[signature][hline]Who can explain? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 O kadar etki edioki şaşar kalırsın. Birde yükseklik ayarlı yayların varsa. OFf of.[signature][hline]This Cat Scratches Free. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aramis Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 mesala ne etkisini gordun ?[signature][hline]Who can explain? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Arazili kullanımda tavsiye edilmez bu, çukura girsen diğer kısım havada kalır. :) Ama sportif kullanım için sert yay, amortisörle beraber çok iyi bir yol tutuş sağlar. Amortisör kulelerinin kuvvet halinde esnemesini önler (rijitlik artar) ve asfalt kullanımı için faydalıdır. Ön ve arka olmak üzere iki çeşittir. Sportif yürüyenle daha etkili sonuç alırsınız. [Bu mesaj Mino tarafından 14 Eylül 2005 22:08 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Benim bildiğim sert amortisörün dışa veya içe doğru esnemesini engelliyor.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ReDDoG Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 o parça dışarı veya içeri nasıl esniyebilirki sabitdeilmi?[signature][hline]Nukem_Verite, 09 Eylül 2005 13:45 tarihinde demiş ki: ya 1 kişiye salak denir 2 kişiye salak denirde 30.000 kişiye salak demek nasıl bi salaklıktır ya? http://www.fenerasyon.com/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Parça sabit ama kendinden esneme payı var biraz. Ama bence bizim yollarda iş yapmaz, çünkü bazen ufak bir kasis bile kastırıyor bu parça olduğu zaman. Köpek gibi yola asılıyor araba orası doğru, ama engebenin e'sine de gelemez ve kapsamlı bir çukura düşerseniz kazara yürür aksama elveda demeniz gündeme gelebilir, risklidir biraz.[signature][hline]Ofis hayatı süründürür! Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ReDDoG Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 hmm anladım ok saolun.[signature][hline]Nukem_Verite, 09 Eylül 2005 13:45 tarihinde demiş ki: ya 1 kişiye salak denir 2 kişiye salak denirde 30.000 kişiye salak demek nasıl bi salaklıktır ya? http://www.fenerasyon.com/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2005 Magirus minibüs gibi olur[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mitin Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 said: Fistan, 14 Eylül 2005 17:43 tarihinde demiş ki: mitin euhe google da arattım yazdıgın mesajın aynısı su forumda =P http://www.teampalio.com/forum/forum_posts.asp?TID=69&PN=1 ehuhhe evet aynısını aldım kullandım. bak sende benim yaptığımı yapmışsın ;)[signature][hline]Muhacirler kayıp edilmiş toprakların kutsal hatıralarıdır. Mustafa Kemal ATATÜRK Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 bu kule gergisi her arabaya görede bulunmuyo heralde? mesela ben taktırmak istiyorum ama nerden bulcam mazda626 kule gergisini...[signature][hline]FİLTHY PLAY! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ReDDoG Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 ben her arabaya olu die biliorum.boyu değişebilen bi tane alırsın olur.[signature][hline]Nukem_Verite, 09 Eylül 2005 13:45 tarihinde demiş ki: ya 1 kişiye salak denir 2 kişiye salak denirde 30.000 kişiye salak demek nasıl bi salaklıktır ya? http://www.fenerasyon.com/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aramis Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 olmaz.sanayiide ozel kesim felan yaptiranlar var ama iste ne kadar islevsel olur orasi tartisilir.Cok gereksiz bir parca bence.Hic kutup baslarini deldirmeye gerek yok.onun yerine daha mantikli seyler yaptirabilirsiniz.[signature][hline]Who can explain? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2005 Bence... Altını çizerek diyorum bence.... Arabaya böyle bir dışarıdan müdahalede bulunulacaksa komple amortisörler veya amortisör ayarlarının değişmesi daha sağlam olur. Bahsettiğiniz parça özellikle serbest harekete izin vermeyip arabayı kazık gibi yolda tutmak için tasarlanmıştır. Bunun için parçanın hem sert ve dayanıklı hem de belirli bir düzeyde şok kaldıracak kadar esnekliğe sahip olması gerekir. Sanayide kestirip biçtirmeye kalktığınız vakit, sonunuzun Senna gibi olmayacağını, o parçanın dayanıksızlaşıp kırılmayacağını kimse garanti edemez. Bu parçayı normal bir arabada ve Türkiye yollarında kullandığınız vakit sonunuzun ne olacağını hele kimse bilemez. Madem orijinalliğini bozuyorsunuz arabanın, kesip biçiyorsunuz, ben derim ki basın parayı komple ayarı veya parçayı değiştirin, "spor" tip bir şey yapın. En azından çukura düşüp yürür aksam dağıtmazsınız. Tabii bu benim şahsi düşüncem, muhtemelen benim önerimin fiyatı sizin kule gergisinin 10 katına gelir, ayrı mesele.[signature][hline]Ofis hayatı süründürür! Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Eylül 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 24, 2005 Tabiki en güzeli, set olarak almak. Amortisör ve yay seti. Strut Bar yani kule gergisinin set olmasına gerek yok. Adam gibi bir virajda 10 km farkeder daha ne olsun. NOT: Yay yada amortisör başı kesilip biçilmez! Ömürleri kısaldığı gibi iflas edip kaldırım ile haşır neşir olmanızı sağlar. [signature][hline]This Cat Scratches Free. [Bu mesaj Catscratch tarafından 24 Eylül 2005 18:59 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ReDDoG Mesaj tarihi: Eylül 28, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2005 bugün motor hocasına sordum kule gergisini o nedir hiçduymadım dio:D.ben de anlattım olayı o süspansiyon başları sabit ztn nası oluo fln dedi:D[signature][hline]Nasıl geldik birgün,öyle gideceğiz. Beşiktaşlı doğduk,Beşiktaşlı öleceğiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aramis Mesaj tarihi: Eylül 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2005 zaten kule gergisi suspansiyonlari degil kutup baslarinin esnemesini engellemek icin takilan demirden bozma bir parca.kisaca luzumu yok :)[signature][hline]Who can explain? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ReDDoG Mesaj tarihi: Eylül 28, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2005 bazı insanlar 165euro gibi bi fiyatı boşunamı bayılıolar bu parçaya?[signature][hline]Nasıl geldik birgün,öyle gideceğiz. Beşiktaşlı doğduk,Beşiktaşlı öleceğiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aramis Mesaj tarihi: Eylül 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2005 Bosa bayilma olayi degil mutlaka yarari var ama zararida var.Ornek olarak body kit yaptirdiginda downforce u nasi gelistiriosa ama cukurlara girdigindede kiriliosa gibi dusun.Kule gergisi sadece esnemesini engellio.Dedigin fiyat 300 milyona takabul ediyo 300 milyonla yay alip yol tutus adina cok daha ii seyler yapmis olursun.Araban full olur yaptiracak birsey kalmaz o zaman alir takaarsin.Ama takanlarin cogu suanda sirf goruntu olsun "kule gergin varmi? var kardes" die takiolar.[signature][hline]Who can explain? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Eylül 29, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2005 Ya bilstein, eibach, apex'in yay+amortisör seti alınırsa zaten o kadar gerek kalmaz kule gergisine. Hele daha önce de dediğim gibi koni'nin veya farklı bir markanın sertlik ayarlı seti varsa o zaman daha manyak olur.[signature][hline]This Cat Scratches Free. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar