guardteam Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 Biliyorum bu 2. topicim ama forumlardada aradım bulamadın nbl scriptleri içerisinde aradığım fix yok. Dragon ve Deamon a dönüştüğümüzde +150str vermemesini nasıl ayarlayacagız?[hline]İmza bilmem ağa parmak bassam olur mu?
taz Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2003 ekstra bi polymorph scripti kullanıo musun ?[hline]ICQ: 4435695
guardteam Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 zebula ocak scripti ve sphere normaal scripti var. iki scripttede +150 olayını bulamadım
taz Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 tüm scriptlerin içinde 150 die arattım yok öle bişi ya.. nerden oluo acaba.. nbl scriptlerinde olmadıgına göre ve nebulada +150 wermedigine göre hex edit flmdır ?[hline]ICQ: 4435695
Pisko Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 Sorunu ne oldugunu tam olarak bilmiyorum fakat sphere.ini den ayarlandigini hatirliyorum.[hline]:tebrikz:
guardteam Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 tazmanyak anlamıssın sorunumu :) peki napıcam hex ise çözümü kolay ama hex olamaz.[hline]İmza bilmem ağa parmak bassam olur mu?
Asmodeus Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 said: TheCoder, 22 July 2003 20:50 tarihinde demiş ki: Hepinize hayret ediyorum siz script yazmak bi yana kopyalamak bi yana bulamıyosunuz bile aratın scriptlerin arasında i_morpher die karşınıza çıkacaktır..[hline]Anet Exile http://uo.anet.net.tr Benim anlamadığımda herkez sizin gibimi olmalı. Nedir bu küçümseyici tavırlar, senin hiç takıldığın nutkunun tutulduğu bir durum olmadımı. Kendini geliştirmeye çalışan insaları küçümseyeceğine saygı duy ki insanlardan saygı gör. Herkez herşeyi süper bilmek durumunda değil, sende doğar doğmaz script yazmaya başlamadın, bir şekilde sorarak yada izleyerek yada yanlış yapa yapa öğrendin.
taz Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 ben sadece 150 yi arattım diğer herhangi bişeye bakmadım.[hline]ICQ: 4435695
taz Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2003 ya nbl scriptlerinde +150 die bi olay yokmus zaten lol konuyu nereye getirdik :P[hline]ICQ: 4435695
guardteam Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 De Coder kardeşim ben script konusunda çok iyiyim dedimmi ben oradaki fixler için de +150 olayına bakarım çünkü görünüşte ole gözüküyor. .... nokta nokta herne ise soylemicem bişi.[hline]İmza bilmem ağa parmak bassam olur mu? [Bu mesaj guardteam tarafından 23 July 2003 12:02 tarihinde değiştirilmiştir]
guardteam Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 Nokta Nokta ......... Bana Bii napıcamı söyleye bilirmi peki. i_morpher i mi silmemiz gerekiyor napıcam kardeşim adam dönüşünce +150 str veriyor zebula ocak scriptleri içindeki fix i_morpher olayı calısmıyormu yani.[hline]İmza bilmem ağa parmak bassam olur mu?
taz Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 scriptin içinde statlarla ilgili herhangi bişey göremedim.. body var sadece..[hline]ICQ: 4435695
guardteam Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 Yaw bi scripti bilen yokmu allah askına :([hline]İmza bilmem ağa parmak bassam olur mu?
s_sinan Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2003 bu işine yarayabilir //Polymorph system //v1.5 //by Rudenid //Sphere version: 55i. //Difficulty of Installation: 2/10 //Dependencies: None. //This system fixes the rather bugged polymorph spell. //As of now, it only supports the default polymorphs and ostards. //You can easily add more creatures, however. //Add this event to your players [EVENTS e_player_poly] ON=@Death IF () OBODY=> BODY=> FINDID.i_newpoly.TAG.OLDBODY= FINDID.i_newpoly.TAG.OLDOBODY= FINDID.i_newpoly.TIMERd=1 ENDIF ON=@SpellEffect IF ((=41)||(=54)) //Dispel, mass dispel IF () FINDID.i_newpoly.TIMERd=1 ENDIF ENDIF IF (=56) //Polymorph. This works with Sphere's POLY function, so no skillmenu //changes are needed. IF () FINDID.i_newpoly.TIMER={120 300} ELSE NEWITEM i_newpoly ACT.CONT= ACT.TAG.OLDNAME= ACT.TAG.OLDOBODY= ACT.TAG.OLDBODY= ACT.TAG.OLDFAME= ACT.TAG.OLDKARMA= ACT.TAG.OLDSTR= ACT.TAG.OLDDEX= ACT.TAG.OLDINT= ACT.TAG.OLDCOLOR= ACT.TIMER={120 300} ENDIF BODY= IF (=0190) //Man NAME=#NAMES_HUMANMALE COLOR=colors_skin IF ( > 100) STR=100 ENDIF IF ( > 100) INT=100 ENDIF IF ( > 100) DEX=100 ENDIF ELSEIF (=0191) //Woman NAME=#NAMES_HUMANFEMALE COLOR=colors_skin IF ( > 100) STR=100 ENDIF IF ( > 100) INT=100 ENDIF IF ( > 100) DEX=100 ENDIF ELSEIF (=0D0) //Chicken NAME=Chicken KARMA={-1 -99} FAME=0 COLOR=0 STR=5 DEX=15 INT=5 ELSEIF (=0D9) //Dog NAME=Dog KARMA={-1 -99} FAME=0 COLOR={0 1 colors_animal 1} STR={25 37} DEX={33 43} INT={25 37} ELSEIF (=015) //Giant Serpent NAME=Giant Serpent FAME={600 2000} KARMA={-3000 -3999} COLOR=colors_snake STR={85 115} DEX={40 60} INT={10 30} ELSEIF (=0d2) //Oclock NAME=Oclock COLOR=0 FAME=0 KARMA=-9000 STR={70 110} DEX={100 250} INT={5 15} ELSEIF (=0db) //Orn NAME=Orn COLOR=0 FAME=0 KARMA=-9000 STR={70 110} DEX={100 250} INT={5 15} ELSEIF (=0da) //Zostrich NAME=Zostrich COLOR=0 FAME=0 KARMA=-9000 STR={70 130} DEX={250 350} INT={5 15} ELSEIF (=09) //Daemon NAME=#NAMES_DAEMON COLOR=colors_daemon FAME={4000 8000} KARMA={-5000 -5999} STR={145 185} DEX={36 75} INT={160 300} ELSE //Dragon NAME=#NAMES_DRAGON FAME={3000 9000} KARMA={-5000 -5999} STR={175 305} DEX={85 145} INT={10 20} ENDIF FLAGS=|statf_polymorph UPDATE SFX 527 BARK 3 RETURN 1 ENDIF [ITEMDEF i_newpoly] ID=i_rune_polymorph TYPE=t_eq_script LAYER=30 NAME=Polymorph ON=@Create ATTR=attr_invis|attr_move_never ON=@Timer CONT.FINDID.i_rune_curse.REMOVE CONT.FINDID.i_rune_mass_curse.REMOVE CONT.FINDID.i_rune_feeblemind.REMOVE CONT.FINDID.i_rune_clumsy.REMOVE CONT.FINDID.i_rune_weaken.REMOVE CONT.FINDID.i_rune_bless.REMOVE CONT.FINDID.i_rune_strength.REMOVE CONT.FINDID.i_rune_agility.REMOVE CONT.FINDID.i_rune_cunning.REMOVE CONT.FLAGS= &~ statf_polymorph CONT.NAME= CONT.OBODY=> CONT.BODY=> CONT.FAME=> CONT.KARMA=> CONT.STR=> CONT.DEX=> CONT.INT=> IF ( > ) CONT.HITS= ENDIF IF ( > ) CONT.STAM= ENDIF IF ( > ) CONT.MANA= ENDIF CONT.COLOR=> CONT.UPDATE CONT.BARK 3 REMOVE RETURN 1
Öne çıkan mesajlar