Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Polymorph stat fix


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Biliyorum bu 2. topicim ama forumlardada aradım bulamadın nbl scriptleri içerisinde aradığım fix yok.

Dragon ve Deamon a dönüştüğümüzde +150str vermemesini nasıl ayarlayacagız?[hline]İmza bilmem ağa parmak bassam olur mu?
Mesaj tarihi:
tüm scriptlerin içinde 150 die arattım yok öle bişi ya.. nerden oluo acaba.. nbl scriptlerinde olmadıgına göre ve nebulada +150 wermedigine göre hex edit flmdır ?[hline]ICQ: 4435695
Mesaj tarihi:
said:
TheCoder, 22 July 2003 20:50 tarihinde demiş ki:
Hepinize hayret ediyorum siz script yazmak bi yana kopyalamak bi yana bulamıyosunuz bile aratın scriptlerin arasında i_morpher die karşınıza çıkacaktır..[hline]Anet Exile
http://uo.anet.net.tr


Benim anlamadığımda herkez sizin gibimi olmalı. Nedir bu küçümseyici tavırlar, senin hiç takıldığın nutkunun tutulduğu bir durum olmadımı. Kendini geliştirmeye çalışan insaları küçümseyeceğine saygı duy ki insanlardan saygı gör. Herkez herşeyi süper bilmek durumunda değil, sende doğar doğmaz script yazmaya başlamadın, bir şekilde sorarak yada izleyerek yada yanlış yapa yapa öğrendin.
Mesaj tarihi:
De Coder kardeşim ben script konusunda çok iyiyim dedimmi ben oradaki fixler için de +150 olayına bakarım çünkü görünüşte ole gözüküyor.
....
nokta nokta herne ise soylemicem bişi.[hline]İmza bilmem ağa parmak bassam olur mu?

[Bu mesaj guardteam tarafından 23 July 2003 12:02 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Nokta Nokta .........
Bana Bii napıcamı söyleye bilirmi peki.
i_morpher i mi silmemiz gerekiyor napıcam kardeşim adam dönüşünce +150 str veriyor zebula ocak scriptleri içindeki fix i_morpher olayı calısmıyormu yani.[hline]İmza bilmem ağa parmak bassam olur mu?
Mesaj tarihi:
bu işine yarayabilir


//Polymorph system
//v1.5
//by Rudenid
//Sphere version: 55i.
//Difficulty of Installation: 2/10
//Dependencies: None.

//This system fixes the rather bugged polymorph spell.
//As of now, it only supports the default polymorphs and ostards.
//You can easily add more creatures, however.

//Add this event to your players
[EVENTS e_player_poly]

ON=@Death
IF ()
OBODY=>
BODY=>
FINDID.i_newpoly.TAG.OLDBODY=
FINDID.i_newpoly.TAG.OLDOBODY=
FINDID.i_newpoly.TIMERd=1
ENDIF

ON=@SpellEffect

IF ((=41)||(=54))
//Dispel, mass dispel
IF ()
FINDID.i_newpoly.TIMERd=1
ENDIF
ENDIF

IF (=56)
//Polymorph. This works with Sphere's POLY function, so no skillmenu
//changes are needed.
IF ()
FINDID.i_newpoly.TIMER={120 300}
ELSE
NEWITEM i_newpoly
ACT.CONT=
ACT.TAG.OLDNAME=
ACT.TAG.OLDOBODY=
ACT.TAG.OLDBODY=
ACT.TAG.OLDFAME=
ACT.TAG.OLDKARMA=
ACT.TAG.OLDSTR=
ACT.TAG.OLDDEX=
ACT.TAG.OLDINT=
ACT.TAG.OLDCOLOR=
ACT.TIMER={120 300}
ENDIF

BODY=

IF (=0190)
//Man
NAME=#NAMES_HUMANMALE
COLOR=colors_skin
IF ( > 100)
STR=100
ENDIF
IF ( > 100)
INT=100
ENDIF
IF ( > 100)
DEX=100
ENDIF

ELSEIF (=0191)
//Woman
NAME=#NAMES_HUMANFEMALE
COLOR=colors_skin
IF ( > 100)
STR=100
ENDIF
IF ( > 100)
INT=100
ENDIF
IF ( > 100)
DEX=100
ENDIF
ELSEIF (=0D0)
//Chicken
NAME=Chicken
KARMA={-1 -99}
FAME=0
COLOR=0
STR=5
DEX=15
INT=5
ELSEIF (=0D9)
//Dog
NAME=Dog
KARMA={-1 -99}
FAME=0
COLOR={0 1 colors_animal 1}
STR={25 37}
DEX={33 43}
INT={25 37}
ELSEIF (=015)
//Giant Serpent
NAME=Giant Serpent
FAME={600 2000}
KARMA={-3000 -3999}
COLOR=colors_snake
STR={85 115}
DEX={40 60}
INT={10 30}
ELSEIF (=0d2)
//Oclock
NAME=Oclock
COLOR=0
FAME=0
KARMA=-9000
STR={70 110}
DEX={100 250}
INT={5 15}
ELSEIF (=0db)
//Orn
NAME=Orn
COLOR=0
FAME=0
KARMA=-9000
STR={70 110}
DEX={100 250}
INT={5 15}
ELSEIF (=0da)
//Zostrich
NAME=Zostrich
COLOR=0
FAME=0
KARMA=-9000
STR={70 130}
DEX={250 350}
INT={5 15}
ELSEIF (=09)
//Daemon
NAME=#NAMES_DAEMON
COLOR=colors_daemon
FAME={4000 8000}
KARMA={-5000 -5999}
STR={145 185}
DEX={36 75}
INT={160 300}
ELSE
//Dragon
NAME=#NAMES_DRAGON
FAME={3000 9000}
KARMA={-5000 -5999}
STR={175 305}
DEX={85 145}
INT={10 20}
ENDIF

FLAGS=|statf_polymorph

UPDATE
SFX 527
BARK 3

RETURN 1
ENDIF



[ITEMDEF i_newpoly]
ID=i_rune_polymorph
TYPE=t_eq_script
LAYER=30
NAME=Polymorph

ON=@Create
ATTR=attr_invis|attr_move_never

ON=@Timer
CONT.FINDID.i_rune_curse.REMOVE
CONT.FINDID.i_rune_mass_curse.REMOVE
CONT.FINDID.i_rune_feeblemind.REMOVE
CONT.FINDID.i_rune_clumsy.REMOVE
CONT.FINDID.i_rune_weaken.REMOVE
CONT.FINDID.i_rune_bless.REMOVE
CONT.FINDID.i_rune_strength.REMOVE
CONT.FINDID.i_rune_agility.REMOVE
CONT.FINDID.i_rune_cunning.REMOVE

CONT.FLAGS= &~ statf_polymorph
CONT.NAME=
CONT.OBODY=>
CONT.BODY=>

CONT.FAME=>
CONT.KARMA=>
CONT.STR=>
CONT.DEX=>
CONT.INT=>
IF ( > )
CONT.HITS=
ENDIF
IF ( > )
CONT.STAM=
ENDIF
IF ( > )
CONT.MANA=
ENDIF

CONT.COLOR=>
CONT.UPDATE
CONT.BARK 3
REMOVE
RETURN 1
×
×
  • Yeni Oluştur...