salvatore Mesaj tarihi: Şubat 19, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2003 /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// [itemdef i_kucultme] id=i_deed weight=20 Name=Kucultme Kagidi sellvalue=50 on=@create type=115 color=0481 attr=attr_newbie on=@dclick TARGET Kucultucek hayvani seciniz. ON=@TARGON_CHAR IF (==c_man) || (==c_woman) || (==0) SRC.SYSMESSAGE Bu nesneyi kucultemezsiniz ! RETURN 1 ELSEIF &statf_conjured src.sysmessage Bu nesneyi kucultemezsiniz ! SRC.TARG.REMOVE RETURN 1 ELSEIF if != src.sysmessage Yeterince Saglikli Degil! return 1 ELSEIF IF SRC.NEWITEM=i_deeded SRC.ACT.NAME= SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.BOUNCE SRC.TARG.REMOVE REMOVE RETURN 1 ENDIF ENDIF REMOVE RETURN 1 ELSE SRC.SYSMESSAGE sana ait degil ! RETURN 0 ENDIF ELSE TARGET RETURN 0 ENDIF [itemdef i_deeded] id=i_deed weight=20 on=@create type=t_figurine [EOF] /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Nebuladaki gibi bole bir script hazırldım gayet duzgun calısıyor fakat kucultecegın hayvanın ısmını degıstırdıgınde deedın ısmıde degısıyo bunu nasıl duzeltebılırm? Yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkurler... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Şubat 19, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2003 SRC.ACT.NAME= Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
salvatore Mesaj tarihi: Şubat 19, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2003 yani hata burdan kaynaklanıyo dıgılmı? su an yenı degıstırdım. oluyo amam butun hayvanlar ıcın aynı seyı yapmak zorunda kalacagım. Kısa bır yolu varmıdır usttekı scrıptın yenısı: //////////////////////////////////////////////////////// [itemdef i_kucultme] id=i_deed weight=20 Name=Kucultme Kagidi sellvalue=50 on=@create type=115 color=0481 attr=attr_newbie on=@dclick TARGET Kucultucek hayvani seciniz. ON=@TARGON_CHAR IF (==c_man) || (==c_woman) || (==0) SRC.SYSMESSAGE Bu nesneyi kucultemezsiniz ! RETURN 1 ELSEIF &statf_conjured src.sysmessage Bu nesneyi kucultemezsiniz ! SRC.TARG.REMOVE RETURN 1 ELSEIF if != src.sysmessage Yeterince Saglikli Degil! return 1 ELSEIF IF SRC.NEWITEM=i_deeded IF = C_LLAMA SRC.ACT.NAME=llama ENDIF IF = C_HORSE_TAN SRC.ACT.NAME=horse ENDIF IF = C_HORSE_GRAY SRC.ACT.NAME=horse ENDIF IF = C_HORSE_BROWN_DK SRC.ACT.NAME=horse ENDIF IF = C_HORSE_BROWN_LT SRC.ACT.NAME=horse ENDIF IF = C_A_MUSTANG_BLACK SRC.ACT.NAME=mustang ENDIF IF = C_A_MUSTANG_CHOCOLATE SRC.ACT.NAME=mustang ENDIF IF = C_A_MUSTANG_CRIMSON SRC.ACT.NAME=mustang ENDIF IF = C_A_MUSTANG_GREY SRC.ACT.NAME=mustang ENDIF IF = C_A_MUSTANG_PAMAMINO SRC.ACT.NAME=mustang ENDIF IF = C_A_MUSTANG_REDROAN SRC.ACT.NAME=mustang ENDIF IF = C_A_MUSTANG_ROAN SRC.ACT.NAME=mustang ENDIF IF = C_A_MUSTANG_SKY SRC.ACT.NAME=mustang ENDIF IF = C_A_MUSTANG_SKYGRAY SRC.ACT.NAME=mustang ENDIF IF = C_M_NIGHTMARE SRC.ACT.NAME=nightmare ENDIF IF = SHIRE1 SRC.ACT.NAME=shire ENDIF IF = SHIRE2 SRC.ACT.NAME=shire ENDIF IF = C_BULL_BROWN_LT SRC.ACT.NAME=bull ENDIF IF = C_BULL_BROWN_DK SRC.ACT.NAME=bull ENDIF IF =C_COW_BROWN SRC.ACT.NAME=cow ENDIF IF = C_COW_BW SRC.ACT.NAME=cow ENDIF IF = C_A_BLACK_BEAR SRC.ACT.NAME=black bear ENDIF IF = C_BEAR_BROWN SRC.ACT.NAME=brown bear ENDIF IF = C_A_COUGAR SRC.ACT.NAME=cougar ENDIF IF = C_GORILLA SRC.ACT.NAME=gorilla ENDIF IF = C_A_WOLF_GRAY SRC.ACT.NAME=wolf ENDIF IF = C_BEAR_GRIZZLY SRC.ACT.NAME=grizzly bear ENDIF IF = C_STAG SRC.ACT.NAME=hart ENDIF IF = C_DOE SRC.ACT.NAME=hind ENDIF IF = C_PANTHER SRC.ACT.NAME=panther ENDIF IF = SHIRE2 SRC.ACT.NAME=shire ENDIF IF = C_BEAR_POLAR SRC.ACT.NAME=polar bear ENDIF IF = C_A_SNOW_LEOPARD SRC.ACT.NAME=snow leopard ENDIF IF = C_WALRUS SRC.ACT.NAME=walrus ENDIF IF = C_A_WOLF_WHITE SRC.ACT.NAME=wolf ENDIF IF = C_DOLPHIN SRC.ACT.NAME=dolphin ENDIF IF = C_OSTARD_DESERT SRC.ACT.NAME=desert ostard ENDIF IF = C_OSTARD_FOREST SRC.ACT.NAME=forest ostard ENDIF IF = C_OSTARD_ZOSTRICH SRC.ACT.NAME=frenzied ostard ENDIF SRC.ACT.COLOR= SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.BOUNCE SRC.TARG.REMOVE REMOVE RETURN 1 ENDIF ENDIF REMOVE RETURN 1 ELSE SRC.SYSMESSAGE sana ait degil ! RETURN 0 ENDIF ELSE TARGET RETURN 0 ENDIF [itemdef i_deeded] id=i_deed weight=20 name=kucultulmus hayvan on=@create type=t_figurine [EOF] ////////////////////////////////////// bunun daha kısa bır yolu olabılırmı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Evolver Mesaj tarihi: Şubat 19, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2003 bence $uanki hali cokta guzel, cunku bu sayede siyah mustang vs. kari$tirilmamasi icin farkli isimler vererek kullanabilirsin, bence $uanki hali cok uygun, bozma hic.[hline]evolve or die. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
salvatore Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Zaten son hali buda,bole tum yaratıklarla basa cıkılmaz gıbı gelıyor gerçi sımdılık bu kadar yeterlı... onemsızlerde zaten "kucultulmus hayvan" yazıyor eheh yardımcı olan herkese burdanda tesekkur etmek ıstıyorum... Sevgiler& Saygılar [Bu mesaj salvatore tarafından 20 Şubat 2003 20:11 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Evolver Mesaj tarihi: Şubat 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 21, 2003 bunu $ole yapip nebula'ya benzetebiliriz: kucultulmus hayvan item'ina: on=@click message a filled trading contract message [] return 1[hline]evolve or die. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hulahoppadanayar Mesaj tarihi: Şubat 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 22, 2003 yalnız kucultme kağıdı değilde başka bi isim verirsen süper olur aklıma daha başka komik şeyler geliyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar