Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Kucultme kagidiyla ilgili bir sorun!


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
[itemdef i_kucultme]
id=i_deed
weight=20
Name=Kucultme Kagidi
sellvalue=50

on=@create
type=115
color=0481
attr=attr_newbie

on=@dclick
TARGET Kucultucek hayvani seciniz.
ON=@TARGON_CHAR
IF (==c_man) || (==c_woman) ||
(==0)
SRC.SYSMESSAGE Bu nesneyi kucultemezsiniz !
RETURN 1


ELSEIF &statf_conjured
src.sysmessage Bu nesneyi kucultemezsiniz !
SRC.TARG.REMOVE
RETURN 1

ELSEIF
if !=
src.sysmessage Yeterince Saglikli Degil!
return 1

ELSEIF
IF
SRC.NEWITEM=i_deeded
SRC.ACT.NAME=
SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.MORE1=
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.TARG.REMOVE
REMOVE
RETURN 1
ENDIF
ENDIF
REMOVE
RETURN 1
ELSE
SRC.SYSMESSAGE sana ait degil !
RETURN 0
ENDIF
ELSE
TARGET
RETURN 0
ENDIF

[itemdef i_deeded]
id=i_deed
weight=20

on=@create
type=t_figurine

[EOF]
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Nebuladaki gibi bole bir script hazırldım gayet duzgun calısıyor fakat kucultecegın hayvanın ısmını degıstırdıgınde deedın ısmıde degısıyo bunu nasıl duzeltebılırm?

Yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkurler...
Mesaj tarihi:
yani hata burdan kaynaklanıyo dıgılmı?
su an yenı degıstırdım. oluyo amam butun hayvanlar ıcın aynı seyı yapmak zorunda kalacagım. Kısa bır yolu varmıdır usttekı scrıptın yenısı:
////////////////////////////////////////////////////////
[itemdef i_kucultme]
id=i_deed
weight=20
Name=Kucultme Kagidi
sellvalue=50

on=@create
type=115
color=0481
attr=attr_newbie

on=@dclick
TARGET Kucultucek hayvani seciniz.
ON=@TARGON_CHAR
IF (==c_man) || (==c_woman) ||
(==0)
SRC.SYSMESSAGE Bu nesneyi kucultemezsiniz !
RETURN 1


ELSEIF &statf_conjured
src.sysmessage Bu nesneyi kucultemezsiniz !
SRC.TARG.REMOVE
RETURN 1

ELSEIF
if !=
src.sysmessage Yeterince Saglikli Degil!
return 1

ELSEIF
IF
SRC.NEWITEM=i_deeded

IF = C_LLAMA
SRC.ACT.NAME=llama
ENDIF

IF = C_HORSE_TAN
SRC.ACT.NAME=horse
ENDIF

IF = C_HORSE_GRAY
SRC.ACT.NAME=horse
ENDIF

IF = C_HORSE_BROWN_DK
SRC.ACT.NAME=horse
ENDIF

IF = C_HORSE_BROWN_LT
SRC.ACT.NAME=horse
ENDIF

IF = C_A_MUSTANG_BLACK
SRC.ACT.NAME=mustang
ENDIF

IF = C_A_MUSTANG_CHOCOLATE
SRC.ACT.NAME=mustang
ENDIF

IF = C_A_MUSTANG_CRIMSON
SRC.ACT.NAME=mustang
ENDIF

IF = C_A_MUSTANG_GREY
SRC.ACT.NAME=mustang
ENDIF

IF = C_A_MUSTANG_PAMAMINO
SRC.ACT.NAME=mustang
ENDIF

IF = C_A_MUSTANG_REDROAN
SRC.ACT.NAME=mustang
ENDIF

IF = C_A_MUSTANG_ROAN
SRC.ACT.NAME=mustang
ENDIF

IF = C_A_MUSTANG_SKY
SRC.ACT.NAME=mustang
ENDIF

IF = C_A_MUSTANG_SKYGRAY
SRC.ACT.NAME=mustang
ENDIF

IF = C_M_NIGHTMARE
SRC.ACT.NAME=nightmare
ENDIF

IF = SHIRE1
SRC.ACT.NAME=shire
ENDIF

IF = SHIRE2
SRC.ACT.NAME=shire
ENDIF

IF = C_BULL_BROWN_LT
SRC.ACT.NAME=bull
ENDIF

IF = C_BULL_BROWN_DK
SRC.ACT.NAME=bull
ENDIF

IF =C_COW_BROWN
SRC.ACT.NAME=cow
ENDIF

IF = C_COW_BW
SRC.ACT.NAME=cow
ENDIF

IF = C_A_BLACK_BEAR
SRC.ACT.NAME=black bear
ENDIF

IF = C_BEAR_BROWN
SRC.ACT.NAME=brown bear
ENDIF

IF = C_A_COUGAR
SRC.ACT.NAME=cougar
ENDIF

IF = C_GORILLA
SRC.ACT.NAME=gorilla
ENDIF

IF = C_A_WOLF_GRAY
SRC.ACT.NAME=wolf
ENDIF

IF = C_BEAR_GRIZZLY
SRC.ACT.NAME=grizzly bear
ENDIF

IF = C_STAG
SRC.ACT.NAME=hart
ENDIF

IF = C_DOE
SRC.ACT.NAME=hind
ENDIF

IF = C_PANTHER
SRC.ACT.NAME=panther
ENDIF

IF = SHIRE2
SRC.ACT.NAME=shire
ENDIF

IF = C_BEAR_POLAR
SRC.ACT.NAME=polar bear
ENDIF

IF = C_A_SNOW_LEOPARD
SRC.ACT.NAME=snow leopard
ENDIF

IF = C_WALRUS
SRC.ACT.NAME=walrus
ENDIF

IF = C_A_WOLF_WHITE
SRC.ACT.NAME=wolf
ENDIF

IF = C_DOLPHIN
SRC.ACT.NAME=dolphin
ENDIF

IF = C_OSTARD_DESERT
SRC.ACT.NAME=desert ostard
ENDIF

IF = C_OSTARD_FOREST
SRC.ACT.NAME=forest ostard
ENDIF

IF = C_OSTARD_ZOSTRICH
SRC.ACT.NAME=frenzied ostard
ENDIF

SRC.ACT.COLOR=
SRC.ACT.MORE1=
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.TARG.REMOVE
REMOVE
RETURN 1
ENDIF
ENDIF
REMOVE
RETURN 1
ELSE
SRC.SYSMESSAGE sana ait degil !
RETURN 0
ENDIF
ELSE
TARGET
RETURN 0
ENDIF

[itemdef i_deeded]
id=i_deed
weight=20
name=kucultulmus hayvan

on=@create
type=t_figurine

[EOF]
//////////////////////////////////////
bunun daha kısa bır yolu olabılırmı?
Mesaj tarihi:
bence $uanki hali cokta guzel, cunku bu sayede siyah mustang vs. kari$tirilmamasi icin farkli isimler vererek kullanabilirsin, bence $uanki hali cok uygun, bozma hic.[hline]evolve or die.
Mesaj tarihi:
Zaten son hali buda,bole tum yaratıklarla basa cıkılmaz gıbı gelıyor gerçi sımdılık bu kadar yeterlı... onemsızlerde zaten "kucultulmus hayvan" yazıyor eheh yardımcı olan herkese burdanda tesekkur etmek ıstıyorum...

Sevgiler& Saygılar

[Bu mesaj salvatore tarafından 20 Şubat 2003 20:11 tarihinde değiştirilmiştir]
×
×
  • Yeni Oluştur...