Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tabula Rasa


BeIlow

Öne çıkan mesajlar

opportunity questleri buglı falan deniyordu da bitirirsen clone credit geliyor.

wilderness tan 13+0.5 gibi çıkmıştım, ilk 3-4 questle de 15 dk içinde 14 oldum, iyi gidiyor şu anda. wildernessta kalan questler ya assault token gibi exp vermeyen ya da boss kestiren questlerdi , grup bulamıyorum diye gidiyom ben dedim gittim o kadar da zorlanmadım ilk kısımlarında.

assault/defense lerde evet kontrol kimdeyse ona göre. yalnız loot olayını tam anlamadım. bazen biri bossun tekine kazara shotgun ile değiyor , 2-3 sn içinde rejenere olacak kadar götürüyor armorunu ama. ben öldürüyorum onu (sadece ben saldırıyorum bu sırada), loot bana gitmiyor. sonuçta benim %80 ini öldürdüğüm 30-35 bane oluyor , gelen token sayısı 3-4.

bazen de ben %10 a getiriyorum ordan geçen biri ateş ediyor ona gidiyor yine. anlayamadım.

instancelarda bosslar var, instance olmayan yerlerde de bulabiliyorsu bossları.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kendi adıma konuşayım, lag varsa internette sorun olduğuna işaret oluyor genelde. internet düzgünken oyunda 40 ms leri çok rahat görüyorum. bazen bozuluyor 600 ms lere fırlıyor çok lag yapıyor ama o zaman örneğin team fortress serverları da normalde 40 tan başlarken bir bakıyorum 160 170 lerde.

uzun lafın kısası serverdan kaynaklı lag bana pek uğramadı.

digital dowload benim. bağlantım 4 mbit (paylaşıyoruz) , hazır sadece ben kullanıyorum insin bitsin dedim. türkiye veya senditte de bulamadım zaten, uğraşmak istemedim.

bu arada patch notlarını okudum da medic classı toptan değişiyor. hem buff hem nerf getirmişler ama buff kısmı daha ağır basıyor bence. class skill değişiklikleri c/p :

said:

Rage ability changed: Now fast-cast.
* Rage 1: 30% damage self buff
* Rage 2: 30% damage buff w/squad members
* Rage 3: 40% damage self buff + 10% resist bonuses
* Rage 4: 40% damage buff w/squad members
* Rage 5: 50% damage buff w/squad members + 10% resist bonuses

Leech is gone replaced with Viral Conversion
Viral damage can be applied in a more varied fashion. Each pump allows the medic to convert damage done on a target from virulent into a different damage type.
* Consumes Power to activate
* Consumes programmable Micromech
* The user targets self or an ally
* Effect adds a buff to the ally: ally gains health when doing damage with weapons
* Effect has a limited duration
* Pump 1: Physical
* Pump 2: Sonic
* Pump 3: Ice
* Pump 4: Fire
* Pump 5: EMP

Frighten is replaced by Cure
* This ability removes debuffs of any type from the Biotechnician and their group. Starting at pump level 3, this ability resuscitates fallen comrades.
* Requires Power to activate
* Resuscitation works on any friendly unit, but removal of debuffs only works on group members.
* Pump 1: Remove debuffs from single target
* Pump 2: AoE version of pump 1 affecting squad mates
* Pump 3: Resurrect with reduced death penalty and full health
* Pump 4: Remove debuffs from target and block debuffs for short amount of time
* Pump 5: AoE version resurrects with reduced death penalty and full health and removes debuffs of all in range

Insanity has been changed to Mind Control
* Player alters target organic creature’s mind in a variety of ways. Each pump level changes the way in which a creature is altered.
* Consumes Power to activate
* Target a single enemy
* Clears target’s aggro list
* End of duration of the ability makes the target add the Medic back to the top of the aggro list.
* Single target, direct fire
* Pump 1 - Frighten: Target flees
* Pump 2 - Confusion: Target attacks anything and everything, randomly switching targets
* Pump 3 - Subversion: Target attacks what were friendly units, makes it hostile to its own faction and adds hate for its own allies in a radius around it
* Pump 4 - Enslavement: Target attacks anything attacking the player or anything the player attacks, does not follow the player after combat, but does go into wander mode.
* Pump 5 - Infectious: Infectious. Every time the Mind Controlled creature damages something, it has a percentage chance to add the Pump 2 version of the Debuff.

Lifeforce Funnel has been changed to Reconstruction
* The Biotechnician uses the power of Logos to directly heal and affect the body.
* It requires Power to activate
* The ability creates an AoE healing / effect wave around the user
* The effect has a limited duration
* This is an area-of-effect ability
* Pump 1: Heals health in an AoE, slightly damages enemies
* Pump 2: Heals and damages in an AoE, slight spirit buff to allies and spirit debuff to enemies
* Pump 3: Adds to the overall health pool of the targets, reduces the health pool of enemies. (Keeps the same ratio when cast and when it wears off)
* Pump 4: Heal over time and adds Damage over Time (DoT) to enemies
* Pump 5: Adds an adrenaline rush (adrenaline added to pool) with healing: damages enemies large amount and reduces adrenaline


Resuscitate is gone and replaced with Disease
* The Medic can use this ability to cause serious attribute harm to opponents.
* Consumes Power to activate
* Only works on hostile or neutral targets.
* Pump 1: Spirit debuff
* Pump 2: Body debuff
* Pump 3: Mind debuff
* Pump 4: No regen for health or power
* Pump 5: Healing will not work on target except for debuff removal - armour or health


Injection gun now only fires at 50m or less.
Critical Damage changed to a 1.5x multiplier from 2.0x; PVP crits remain at 1.25x
Changed Self Destruct to correctly trigger on any ability or weapon attack hit taken (previously it was just weapon attacks.)
Corrected an issue causing Engineer created shield bots to out-damage offensive bots.



bir daha okudum da viral conversion dışında "nerf" diyebileceğim bir şey yok hatta daha iyi oldu yorumları bile var. sadece hasarın yarısını hp/power olarak emiyorlardı, şimdi power gelmiyor yanlış anlamadıysam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Digital download ile aldım. Pingler WoW'dan iyi. Haftasonları yurt dışı çıkışından kaynaklı bariz bir lag oluyor, kimi zaman oynanamayacak kadar. Zaten tahmin ediyorum ki your freedom'a da para verenler dışında her MMO oyuncusunun ortak derdidir bu adsl kampanyasından beri.



Fly aynen öyle abi, bir o nerflenmiş o da gayet adaletli.

Leech çok sağlam nerflenmiş ama eski hali bence baya aşırı güçlüydü.

Frighten/Cure şahane olmuş. Medic'te Insanity vardı zaten, Exobio'da lvl 30'ları pumplamayı tercih ederdi şimdi Exobio için güzel bir support özelliği olmuş.

Insanity/Mind Control bu da şahane, frighten ile MC birleşmiş ve ekstra özellik gelmiş.

Lifeforce Funnel diskler yüzünden gereksizdi. Şahane bir skill haline gelmiş. Support için acayip iyi.

Resusciate ilginç olmuş, son debuff herhalde zorlu encounterlar için, boss falan.

Injection gun nerflenmiş diyemiyorum, fix bu. Zaten kral range'i 20m yazıyor üstünde, 50+'dan vursa ne olur vurmasa ne olur.

Rifle FTW olmuş, uzun dövüşte çok sağlam DPS farkı olur.

Bence muhteşem bir patch. Medic şahane bir class haline gelmiş. Ah bir de Exobiologist bufflasalar bu mudur budur derim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 de bıraktım belki sapper ile de devam edebilirim. pvp yaparım ilerde diye medic açacaktım skilleri kullanışlı gözüktü çünkü,ama demolitionistin de burst damage hedesini sevdim.

polarity gun çok deli mermi yakıyor, 2 sn içinde tam olarak kaç mermi harcadığını da anlayamadım.

ne olayım ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Richard Garriot said:
“We burned out some quantity of our beta-testers when the game wasn’t yet fun," he said, adding, "As we’ve begun to sell the game, the people who hadn’t participated in the beta became our fast early-adopters.”

He continued, “And the people who did participate in the beta, we’ve had to go back to and say ‘look, look, we promise: we know it wasn’t fun two months ago, but we fixed all that. Really, come try it again.’ We’ve had to go out and develop free programs to invite those people back for free before they go buy it. So the beta process, which we used to think of as a QA process, is really a marketing process.”


Crafting'e revamp gelir de clone mesleği olmaktan çıkarsa bu oyun çılgın olur. Zaten bu patch gibi birşeyi bu kadar çabuk beklemiyordum, çok hoş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...