Ametal Mesaj tarihi: Eylül 6, 2005 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2005 http://forum.paticik.com/view.php?id=98088 topic'inde bahsi geçen connector kodlarına bulunduğu serverın kapanması sonucu pek çok kişi kodları ulaşamamış. Bahsi geçen kodlar Sailor (www.oasis.gen.tr) arkadaşımızın yardımı ile http://www.oasisoyun.net/TheBookOfEthernass-src.rar adresinde saklanmaktadır. Kendisine çok teşekür ediyorum. Bu tarz sorunların bir daha yaşanmaması için bu arşivin içine birde lisans sözleşmesi ekledim. Bu sözleşmeye göre bu kodları kullanıcak kişi yada kurumlar sitelerinde bu arşivi bulundurmak ve ek olarak ana sayfasında görülebilir bir şekilde sunucularında bulundurdukları dosyanın URLsini koymak zorundalar. Sanırım bundan sonra, zoraki mirrorlar sayesinde kırık link problemi yaşanmaz. MSN'den bana ulaşan arkadaşlardan özür diliyorum biraz geç oldu ama idare edin. Saygılarımla... Not : Konunun altına mesaj atamadığım için (1 seneyi geçmiş topic) yeni bir topic açmak zorunda kaldım... [signature][hline]Game Developer Hypercube the game Zamanında M.A.D. Orcun olarak bilinirdi. [Bu mesaj Ametal tarafından 06 Eylül 2005 23:23 tarihinde değiştirilmiştir]
Governor Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 Konunun takipçesi olman çok güzel...[signature][hline]- Imaginary UO Shard Sphere - - Margaux UO Shard Sphere - - Qualohtarie UO Shard Runuo -
Pingu Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 Birşeye çözüm üretebiliyor muydu bu connector?[signature][hline]- Sauron is back Frodo - FUCK!!! http://www.isbank.com.tr/test.html
bosphorus Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 Tesekkurler bakalim neler yapmışlar ..[signature][hline] What does not kill you will make you wish it had..! |Visual Basic 6.0||ASP||Uo Scripting| a.k.a NumberØne
Ametal Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 Ethernass POL kullandığı için ve 2002 yılında yazıldığı için her hangi bir şeye çözüm üretmesi için tasarlanmadı sadece oyuncuların işlerini kolaylaştırmayı amaçlıyordu.
Sailor Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2005 speed vardı diyeceğim ama zaten ethernass'ta böyle şeylere gerek yoktu. ortam belliydi. lamerlik yapacak olan çıksa bile 20 oyuncu arasında kontrol etmek kolay olurdu :) kodlar için sağol bu arada.[signature][hline]oasis.gen.tr Mail/MSN: [email protected] , ICQ:6254196
Öne çıkan mesajlar