Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Map Converting(Nasıl Baslık Ama (: )


Ungood

Öne çıkan mesajlar

Neyse başlıktan da anlıyacagınız gibi arkadaşlarla bizim planladıgımız bir Rpg Server projesi var şu ana kadar gayet de güsel ilerliyoruz... (Bana gore :) ) Neyse işte konu Frp olunca dedik farklı bir map olsun ama o kadar cok map bulduk ki neyse isteyenler pm den msj atsın sitelerini veriyim neyse odunCALdıgımız cogu map runuo serverlerinde oynanıyordu tmm yaptık ama şimdi soyle bir problem var client 204 kullanıyorum ve emulatorum R4.0.2 harita gozukuyor ama mesela bazi ozel alanlarda binalar olması lasım ama binalar gozukmuyor sandalyeler masalar vs hepsi havada asılı kalmış bu neyden kaynaklanıyor olabilir (yoksa oraya başka işimiz yokmuş gibi gidip biz ev yapıcagız) bide şöyle bişey duydum 56a ve 56b de runuo tarzı mapler sphere dede problemsiz calışıcakmış tarzı bişey yoksa benim dedigim olay bu mu? Bide 56a ve 56b ile detaylı biligyi nerden bulabilirim? (:
Neyse cok uzun oldu ama bu map problemini binaların gozukmesini nasıl saglarım yoksa emulator yada cleint i mi değiştirmem lasım?...

[Bu mesaj Baggio tarafından 30 Ağustos 2005 10:39 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O eşyaların havada kalması server açtığındaki hazir konulmuş itemlerden kaynaklanıyor sanıyorum. sphere açarsın ondada olur ya kapı sandalye filan onlar. ayrica binalarin gözükmemesi multi lerden kaynaklanıyor olabilir ama sırf binalar değil hiçbişi yoksa haritada Statics0.mul ve Staidx0.mul dan kaynaklanıyordur sanırsam bunlar şu işe yariyor

Staidx0.mul : Duvar ağaç filan Değiştirir
Statics0.mul : Sabit eşyaları değiştirir

Tabi bu normal seninki emu dan kaynaklanıyorda olabilir o konuda bişi bilemeyeceğim sphere 55i den başka kullanmadım ama nette bulduğum her map çalışıyordu onda[signature][hline]>Ro = Holbach / Pawliger / Bloodrock / Almison
xUo = Osiris D'Holbach [Arqas] Geçmiş
> ll Uo - Star Chamber = Dr Jones ve Bon
> ll Complete = [Asgard]-[PaganUO]-[SlayerTR]-[StormUO]
xWoW = Pawliger [Dunemaul] [Defenders of Anatolia]

[Bu mesaj James tarafından 29 Ağustos 2005 14:40 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hmm bunu runUO kullananlar cevaplayabilir hiç kullanmadım zaten bi garip geldi ne map0.mul map2.mul map4.mul filan :D Ayrıca bişi söyleyecem biz bir RunUO serverinde kendi mapimizi editleyip o serverdeki duvarlardan filan geçmiştik sanirim runuo da bug olabiliyor[signature][hline]>Ro = Holbach / Pawliger / Bloodrock / Almison
xUo = Osiris D'Holbach [Arqas] Geçmiş
> ll Uo - Star Chamber = Dr Jones ve Bon
> ll Complete = [Asgard]-[PaganUO]-[SlayerTR]-[StormUO]
xWoW = Pawliger [Dunemaul] [Defenders of Anatolia]

[Bu mesaj James tarafından 29 Ağustos 2005 14:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben soyle dusunuyorum acikcasi o esyalarin havada kalmasinin nedeni sundandir.Benimde basima gelmisti bir harita incelerken
esyalar havada kaliyor bunun sebebi o serverin kullandigi multi.mul ve multi.idx dosyalarinda kendilerine ozel yada standart ev vs. lerin harita uzerinde kullanilmasi ve static0.mul ve staidx0.mul a cevrilirken bunlarin eklenmemesinden kaynaklaniyor eger orda duran esyalardan binanin seklini anlayabilirsen oraya deedle yapılan evleri dene yada onlarin multi.mul doslayalari ni bul ordan incele bunlari manual yapıcaksın haritaya ait degilde servera ait olucak bu evler :) bilmiyorum biraz karısık anlattim sanirim.

Kısacası o evler haritanda yok sen koyucaksın multi dosylarini inceleyerek :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...