Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

regenerate hakkında detaylı bilgi isteniyor


Gunn

Öne çıkan mesajlar

bu konuyu daha öncede sordum ama çelişkili bilgiler geldi.
iki oyuncunun elinde de yeterli sayıda mana olduğunu varsayarsak,

2/2 ve 2 manaya regenerate abilitysi olan bir yaratık saldırdığında,

elinde 1/1 , 3/3 olan bir oyuncu bunları blocker declare ettiğinde

stack nasıl çözülür detaylı olarak yazablir misiniz?
örnek: A oyuncusu reg. ablitysini kullanır, combat dmg başlar, 1/1 lik creature 1dmg verir.... gibi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Regenere olayı aslında tamamiyle bir koruma kalkanıdır, buna Regeneration Shield deniyor, sen bu shieldi regenere özelligi olan bir yaratıgına istedigin herhangi bir an koyabilirsin ve tur sonuna kadar o shield o yaratıgının üstünde kalır ve görevi o yaratıga gelicek ilk lethal (ölümcül) damagei veya destroy target creature yazısı olan bir spellin etkisini (spellde cant be regenerate yazıyorsa shield işe yaramaz) prevent edip yaratıgın ölmemesini saglamaktır, burda aklında tutman gerken husus shield 1 kerelik işe yarar yani aynı yaratıga regenere olduktan sonra yine lethal dmg veya denial gelicekse senin bir daha renegeration shield koyman gerekmektedir.

Not: Regeneration shield demem aklın karıstırmasın, kısaca regenere etmek deniyor zaten buna :)[signature][hline]ICQ: 99038139
MSN: [email protected]
----------------------
Magic Online : /addbuddy Enaxa
----------------------
Yeniden SWG
Eclipse - Enax'a Wise
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani bu durumda:
combat dmg esnasında reg. özelliği çalıştırılmış creature önce 2dmg yer, ölür, savaştan tapped olarak çıkarılır, üstündeki tüm ecnhantment ve equipmentlar gider - en önemlisi kendi dmgini bloklayan yaratığa verir - böylece ikinci blockerın dmgini hiç almaz ve ilk blockerını da öldürür, öyle mi?

yani bu yaratığı öldürmek için şunu mu yapmak gerekir?

combat dmgdan önce öldürücü bir spell
rakibin reg. ile manasının bitmesini ummak
combat dmg esnasında yaratığa öldürücü bir darbe vurmak

eğer böyleyse direk creature'a dmg veren büyüleri çok )belki de hiç) olmayan - mesela beyaz - desteler reg. yaratıkları öldüremeyecekler doğru mu?

ikinci bir soru şu: "destroy attacking creature" ya da "size dmg veren yaratığı yok edin" tarzı speller reg. özelliği ile kurtarılabir mi?

diyelim A oyuncusu reg. özellikli yaratık ile saldırdı. B oyuncusu blocker declare etti ve instant olarak yukarıdakilerden birisini kullandı. reg. özellikli yaratık reg. ini kullanarak hayatta kaldı, savaştan çıkarıldı ancak hala kendi dmgini blockerına verdi?
doğru mu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eğer böyleyse direk creature'a dmg veren büyüleri çok )belki de hiç) olmayan - mesela beyaz - desteler reg. yaratıkları öldüremeyecekler doğru mu?

Bu kartlar var...

Swords to plowshares (Remove edio)
Reprisal (Penaltısı var ama cant be regenere dio)
Parallax Wave (tam anlamıyla destroy değil ama işe yarıyan bişe)[signature][hline]fastreload, 02 Temmuz 2005 01:21 tarihinde demiş ki:
hocam bindiğin dalı kesiyosun çükünü keserim senin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rejenere'nin genellikle Damage on Stack evresinde yapilmasinin sebebi rejenere edilen yaratigin damage'ini karsisindaki attacker/blocker'a vurmasini istememizdir. Damage on Stack'i de fuzelerin ateslenmesi gibi dusun. yani bir kere ateslendikten sonra geri alamazsin. ama fuze hedefi vurana kadar da yapabileceklerin var. ornegin yaratigini rejenere etmek ve combattan cikartmak gibi.
diger threadlerden de okudugum kadariyla bu rejenere olan yaratik damage vurur mu kime vurur ne zaman vurur kafani biraz karistirmis. sunu aklindan cikarma: Combat Damage ancak ve ancak Damage on Stack evresine girildiginde yaratigin hala combattaysa vurulur. oncesinde yaratigin olmus veya combattan cikmissa damage vuramazsin.
troll ascetic nasil olecek diye de sormussunuz. troll olmez kardesim kolay kolay. hele bi de altina loxodon warhammer takarsiniz sealed deck'te, hemen toplamaya baslar karsi taraf.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Gunn, 23 Ağustos 2005 22:30 tarihinde demiş ki:
yani bu durumda:
combat dmg esnasında reg. özelliği çalıştırılmış creature önce 2dmg yer, ölür, savaştan tapped olarak çıkarılır, üstündeki tüm ecnhantment ve equipmentlar gider - en önemlisi kendi dmgini bloklayan yaratığa verir - böylece ikinci blockerın dmgini hiç almaz ve ilk blockerını da öldürür, öyle mi?


söylediğin " üstündeki tüm ecnhantment ve equipmentlar gider " kısmına kadar doğru. ama üzerinden sadece o ana kadar aldığı dmg silinir. diğer her şey kalır ench. eq. counter gibi şeyler kalır. kendi dmgini blockere verir ama blockerin dmgsini almıştır zaten ki regenere özelliği aktif hale gelmiştir. yani karşılıklı dmg verirler.[signature][hline]"I smell magic in the air!"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

durun bakiym acemi acemi ilk cevabımı vereyim (yanlışsam düzeltin)
regenerate özelliği yaratığın tap olmasını istemiyorsa (abilitynin yanında tap işareti yoksa bedel olarak) özellik kullanıldığında taplenmez. ancak reg. özelliğinin bedelini ödersen ve yaratık combatta ölümcül bir dmg. alırsa combattan çıkarılır ve tapli olarak oyunda kalır (yukarıda yazdıklarımın aksine TÜM ENCHANTMENT, EQUİPMENT, COUNTER gibi şeyler de üstünde kalır)

mana yettiği sürece birden fazla kullanabilirsin bu özelliği

(bilgili arkadaşların cevaplarda yanlışlık varsa düzeltmesini rica ediyorum)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

regeneration ozelliginin sol kisminda hicbir zaman tap etme requirementi olmaz. o tap olma otomatikman gerceklesir. zaten tap etme zorunlulugu olsaydi bir turda birden fazla kullanamazdik. o yuzden hep
Reg. Cost : Reg. Target Creature
seklinde olur ibare

cok kafaniza takmayin rejenere olayini. daha cok fazlara ve ozellikle stack fazina yonelin. komplikasyon cikarabilecek bolumler onlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o zaman stackle ilgili bir soru sorayım:

rakip bir attacker declare ediyor
ben blocker declare etmeden önceki instant/ability fazında beni crossbowmen kartımı dmg. yememek için (sanırım mystic restraints adlı bir kartla) tapliyor
ben de aynı anda stacke crossbowmen'in "give 1dmg to target attacking or blocking creature" abilitysini oynuyorum.
stack üstten başlayarak çözülüyor, önce crossbowmen dmgini verip attackeri öldürüyor, daha sonra restraints kartı çözülüp kartı tapli olarak bırakıyor

bu çözülüm doğru mu yoksa restraints oynandığı anda daha benim cevap verme hakkım olmadan crossbowmen taplenmeli miydi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
CedricGoldenaxe, 25 Ağustos 2005 20:22 tarihinde demiş ki:
regeneration ozelliginin sol kisminda hicbir zaman tap etme requirementi olmaz. o tap olma otomatikman gerceklesir. zaten tap etme zorunlulugu olsaydi bir turda birden fazla kullanamazdik. o yuzden hep
Reg. Cost : Reg. Target Creature
seklinde olur ibare

cok kafaniza takmayin rejenere olayini. daha cok fazlara ve ozellikle stack fazina yonelin. komplikasyon cikarabilecek bolumler onlar.


regenerate etmek için bazen tap ettirebiliyorlar mesela Sliver'lerden siyeh olan... "tap:regenerate target sliver."[signature][hline]"I smell magic in the air!"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Gunn, 26 Ağustos 2005 01:02 tarihinde demiş ki:
o zaman stackle ilgili bir soru sorayım:

rakip bir attacker declare ediyor
ben blocker declare etmeden önceki instant/ability fazında beni crossbowmen kartımı dmg. yememek için (sanırım mystic restraints adlı bir kartla) tapliyor
ben de aynı anda stacke crossbowmen'in "give 1dmg to target attacking or blocking creature" abilitysini oynuyorum.
stack üstten başlayarak çözülüyor, önce crossbowmen dmgini verip attackeri öldürüyor, daha sonra restraints kartı çözülüp kartı tapli olarak bırakıyor

bu çözülüm doğru mu yoksa restraints oynandığı anda daha benim cevap verme hakkım olmadan crossbowmen taplenmeli miydi?


önce dmg abilitysi stacke girdiyse önce o çözülür ve yığına sonra giren enchantment ise dmg verildikten sonra çözülür. yani target attacker 1 dmg alır sonra da crossbowmen kartı tapli olarak oyunda kalır.
evet stack mantığı doğru...[signature][hline]"I smell magic in the air!"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...