Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fix scp calısmıyor


Wrapper

Öne çıkan mesajlar

fix.scp nin calısmadıgını farkettim neden,

[spo1=fix.scp][function spell_say]
sayua 0835,6,0,enu

[events e_death_announce]
On=@Death
if !()
if ( > 9900) && () && () && ( != ) && (0 == 0)
serv.allclients sysmessage , tarafindan olduruldu.
endif
endif

[events fix]
On=@Profile
if ( == ) || (0 > 2)
src.sysmessage Hesap: , / 60)>s
src.sysmessage Kayit:
if (strmatch('_vet>','01'))
src.sysmessage Veteran: odul verilmis.
endif
src.sysmessage Karakter: / 86400)> gun once dogmus.
endif

On=@Death
if ( > 5)
f_statloss
endif

On=@GetHit
if ()
findtype.t_eq_trade_window.remove
endif

On=@EnvironChange
if !() || ( > 5)
if ( == i_shield_chaos) || ( == i_shield_order)
findlayer(2).unequip
endif
endif

if (( == c_man) || ( == c_woman)) // yimmeeah
if !(() || (&statf_stone))
if ( == 2)
sayua 045f,0,0,0 * acliktan basi doner *
elseif ( == 1)
sayua 045f,0,0,0 * acliktan olmek uzeredir *
elseif ( == 0)
sayua 045f,0,0,0 * acliktan olur *
newitem i_starver
act.equip
endif
endif
endif

if !(( || || )) // active stat-effecting spell?
stchk
if (( == i_platemail_gorget) && ( == i_platemail_helm) && ( == i_platemail_gloves) && ( == i_platemail_chest) && ( == i_platemail_arms) && ( == i_platemail_leggings))
if ( > 80)
dex 80
endif
elseif (( == i_bone_helmet) && ( == i_bone_chest) && ( == i_bone_arms) && ( == i_bone_gloves) && ( == i_bone_leggings))
if ( > 85)
dex 85
endif
endif
if !(() || () || () || ())
var.stats + + )> // stat cap fix
if (> > 225)
statcapdex
endif
endif
endif

On=@SpellCast
if ( == t_spellbook)
findlayer(2).unequip
elseif !( == t_weapon_mace_staff)
findlayer(1).unequip
findlayer(2).unequip
endif

if ((&statf_freeze) || (&statf_stone) || ( == )) // dur bakim nolyo
f_fizzle
return 1
endif

if ( < 6) && (strmatch('','Calimport'))
sysmessage Calimport'un guclu buyu duvarlari sebebiyle buyunuz engellendi.
go 5249 3918 28
f_fizzle
return 1
endif

if ()
if !(&statf_insubstantial) && (0 > 0)
f_fizzle
return 1
elseif (( == 7) || ( == 15)) // no prot. & reac. arm. over armor
if ( == )
f_fizzle
return 1
endif
elseif ( == 59) && !(&statf_dead)
f_fizzle
return 1
endif
endif

if ( == c_pv)
if !(( == 25) || ( == 26) || ( == 46) || ( == 48) || ( == 49) || ( == 54) || ( == 55) || ( == 57))
f_fizzle
return 1
endif
endif

// spell freeze time
if ( == 1) // Clumsy
spell_say Uus Jux
mg1
elseif ( == 2) // Create food
spell_say In Mani Ylem
mg1
elseif ( == 3) // Feeblemind
spell_say Rel Wis
mg1
elseif ( == 4) // Heal
spell_say In Mani
sd 1
mg1
elseif ( == 5) // Magic Arrow
spell_say In Por Ylem
mg1
elseif ( == 6) // Night Sight
spell_say In Lor
mg1
elseif ( == 7) // Reactive Armor
spell_say Flam Sanct
sd 1
mg1
elseif ( == 8) // Weaken
spell_say Des Mani
mg1
elseif ( == 9) // Agility
spell_say Ex Uus
mg2
elseif ( == 10) // Cunning
spell_say Uus Wis
mg2
elseif ( == 11) // Cure
spell_say An Nox
sd 1
if ()
if ( > + 400) / 2)>)
if !(rand(8) == 1)
act.effect 3,0374a,1,15,1
act.sound snd_spell_poison
f_fizzle
return 1
endif
endif
endif
mg2
elseif ( == 12) // Harm
spell_say An Mani
sd 1
mg2
elseif ( == 13) // Trap
spell_say In Jux
f_fizzle
return 1
elseif ( == 14) // Untrap
spell_say An Jux
f_fizzle
return 1
elseif ( == 15) // Protection
spell_say Uus Sanct
sd 1
mg2
elseif ( == 16) // Strength
spell_say Uus Mani
sd 1
mg2
elseif ( == 17) // Bless
spell_say Rel Sanct
sd 1
mg3
elseif (
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
ON=@Login
src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler.
bu üsttekini koymuşsun da o yüzden
şu şekilde değiştir onu.
hem skillclass 0'da hem 1'de.

said:
ON=@Login
if ( < 2)
src.events +fix
src.f_player_login
elseif ( > 1)
src.staff
src.events +e_gmfix
endif
src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ilk olarak o tag değildir Trigerdir.

2. olarak ;

On=@Login Trigerina Vermek istediğin Eventi Şu Şekilde Yazıyorsun ki eventte e_fix olabilir.Scp ne bakmadım.
;

ON=@Login
if ( < 2) // plevelin 2 den küçükse = Player isen )
src.events +e_fix // + eventi verir - ise alır.Ve Plevele göre diğer eventleri verebilirsin.ama Ondan Önce Sana Totarial ları okumanı oneririm.Döngüleri Vs Kavraman Acısından Elseifler ifler endifler gibi..Hatta öğrenebilirsen For döngüleri..

Gibi eklersin.Ki Sanırım Taz Örneği Göstermiş.Ayrıca ;

On=@Login
Sunucuda hödö hödö sayıda kişi var

gibi bi tanım olamaz.Her Zaman Bir Komut veya döngü yazmalısın trigerların altına.

Soyleki ;

On=@Login
src.sysmessage Sunucuda hödö hödö sayıda kişi var
Gibi[signature][hline]I Dont Want to Miss A Thing
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Doğru Yani tek kişi denediğin için yanlışlık çıkmıştır veya başka bir komut ile çakışıyordur.Nbl scp lerini kullanıyorsan ve login scpn var ise kontrol et derim.Hala Aynı Sorun devam ediyorsa ( tazın verdiği scp ne kdr dogru bakmadım ama örnek alarak bak - En azından döngü Doğru ) kendin yapmaya çalış.Aynı Örneklere bak araştır totarialleri oku eminim kendin yapınca Daha hevesli olursun ve daha çabuk kavrarsın.[signature][hline]I Dont Want to Miss A Thing
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet Aynende Öyle.Scriptleri İncele Bence Bak fix.scp n de Aynen Bu var.

said:
[events fix]
On=@Profile
if ( == || (0 > 2)
src.sysmessage Hesap: , / 60)>s
src.sysmessage Kayit:
if (strmatch('_vet>','01'))
src.sysmessage Veteran: odul verilmis.
endif
src.sysmessage Karakter: / 86400)> gun once dogmus.
endif


Dediğim gibi Scriptleri inceler Gerekli Thread ve totarialleri okursan Emin olki Sende kolaylıkla yazabilirsin.[signature][hline]I Dont Want to Miss A Thing
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok yaw artık gözlerim agrıdı vallahi başıma agrı girdi.

[spo1=Nerde burda hata :(][RESOURCES]
c:spherescriptsdefs.scp
c:spherescriptsitemsitemb1.scp
c:spherescriptsitemsitemb2.scp
c:spherescriptsitemsitemb3.scp
c:spherescriptsitemsitemb4.scp
c:spherescriptsitemsitemb5.scp
c:spherescriptsitemsitemb6.scp
c:spherescriptsitemsitemb7.scp
c:spherescriptsitemsresources.scp
c:spherescriptsitems
c:spherescriptscharschar.scp
c:spherescriptscharschar_anim.scp
c:spherescriptscharschar_evil.scp
c:spherescriptscharschar_human.scp
c:spherescriptscharschar_orc.scp
c:spherescriptscharschar_ore.scp
c:spherescriptscharschar_x.scp
c:spherescriptscharschar_hvendor.scp
c:spherescriptschars
c:spherescriptstable_x.scp
c:spherescripts
c:spherescriptsevents
c:spherescriptsgumps
c:spherescriptsspeech


[MAP 0]
SIZE=6144,4096
WRAPX=5120

[OBSCENE]

[NOTOTITLES]
Trustworthy
Estimable
Great
Glorious
Glorious

Honest
Commendable
Famed
Illustrious
Illustrious

Good
Honorable
Admirable
Noble
Noble

Kind
Respectable
Proper
Eminent
Eminent

Fair
Upstanding
Reputable
Distinguished
Distinguished


Notable
Prominent
Renowned
Renowned

Rude
Disreputable
Notorious
Imfamous
Dishonored

Unsavory
Dishonorable
Ignoble
Sinister
Sinister

Scoundrel
Malicious
Vile
Villainous
Dark

Despicable
Dastardly
Wicked
Evil
Evil

Outcast
Wretched
Nefarious
Dread
Dread

[ADVANCE]
STR=10000,3500,250
INT=10000,3500,250
DEX=10000,3500,250

[STARTS]
Yew
The Sturdy Bow
567,978,0
Minoc
The Barnacle Tavern
2477,407,15
Britain
Sweet Dreams Inn
1496,1629,10
Moonglow
The Scholars Inn
4404,1169,0
Trinsic
The Traveller's Inn
1844,2745,0
Magincia
The Great Horns Tavern
3738,2223,20
Jhelom
The Morning Star Inn
1378,3817,0
Skara Brae
The Falconers Inn
594,2227,0
Vesper
The Ironwood Inn
2771,977,0

[RUNES]
An
Bet
Corp
Des
Ex
Flam
Grav
Hur
In
Jux
Kal
Lor
Mani
Nox
Ort
Por
Quas
Rel
Sanct
Tym
Uus
Vas
Wis
Xen
Ylem
Zan

[Skill 0]
DEFNAME=Skill_Alchemy
KEY=Alchemy
TITLE=Alchemist
EFFECT=0.0,125.0
DELAY=1.0,3.0
VALUES=1,20,100
ADV_RATE=2.5,150.0,200.0

STAT_STR=0
STAT_DEX=0
STAT_INT=100
BONUS_STR=0
BONUS_DEX=0
BONUS_INT=100
BONUS_STATS=60

ON=@Fail
src.sysmessage Iksiriniz heba oldu.

[Skill 1]
DEFNAME=Skill_Anatomy
KEY=Anatomy
TITLE=Scholar
PROMPT_MSG=Kimi inceleyeceksiniz?
DELAY=1.0,3.0
ADV_RATE=1.0,200.0,650.0

STAT_STR=0
STAT_DEX=0
STAT_INT=100
BONUS_STR=0
BONUS_DEX=0
BONUS_INT=100
BONUS_STATS=60

ON=@Fail
src.sysmessage Bu yaratik hakkinda pek fikriniz yok.
return 1

[Skill 2]
DEFNAME=Skill_Animal_Lore
KEY=AnimalLore
TITLE=Scholar
PROMPT_MSG=Hangi hayvani inceleyeceksiniz?
DELAY=1.0,3.0
ADV_RATE=1.0,250.0,350.0

STAT_STR=0
STAT_DEX=0
STAT_INT=100
BONUS_STR=0
BONUS_DEX=0
BONUS_INT=100
BONUS_STATS=60

ON=@Fail
src.sysmessage Bu hayvan hakkinda pek fikriniz yok.
return 1

[Skill 3]
DEFNAME=Skill_Appraise
KEY=ItemID
TITLE=Merchant
PROMPT_MSG=Neyi inceleyecegiz?
DELAY=1.0,3.0
ADV_RATE=1.0,150.0,200.0

STAT_STR=0
STAT_DEX=0
STAT_INT=100
BONUS_STR=0
BONUS_DEX=0
BONUS_INT=100
BONUS_STATS=60

ON=@Fail
src.sysmessage Bu esya hakkinda bir fikriniz yok.
return 1

[Skill 4]
DEFNAME=Skill_Armslore
KEY=ArmsLore
TITLE=Arms%s
PROMPT_MSG=Neyi inceleyeceksiniz?
DELAY=1.0,3.0
ADV_RATE=1.0,125.0,325.0

STAT_STR=0
STAT_DEX=0
STAT_INT=100
BONUS_STR=0
BONUS_DEX=0
BONUS_INT=100
BONUS_STATS=60

ON=@Fail
src.sysmessage Bu esya hakkinda bir fikriniz yok.
return 1

[Skill 5]
DEFNAME=Skill_Parrying
KEY=Parrying
TITLE=Shieldfighter
EFFECT=70.0,110.0
ADV_RATE=50.0,450.0,800.0

STAT_STR=100
STAT_DEX=100
STAT_INT=0
BONUS_STR=50
BONUS_DEX=50
BONUS_INT=0
BONUS_STATS=60

[Skill 6]
DEFNAME=Skill_Begging
KEY=Begging
TITLE=Beggar
PROMPT_MSG=To whom do you wish to grovel?
DELAY=1.0,3.0
ADV_RATE=1.0,125.0,150.0

STAT_STR=0
STAT_DEX=0
STAT_INT=100
BONUS_STR=0
BONUS_DEX=0
BONUS_INT=100
BONUS_STATS=80

[Skill 7]
DEFNAME=Skill_Blacksmith
KEY=Blacksmithing
TITLE=Blacksmith
VALUES=1,20,100
DELAY=1.5
ADV_RATE=5.0,70.0,350.0

STAT_STR=100
STAT_DEX=25
STAT_INT=0
BONUS_STR=90
BONUS_DEX=10
BONUS_INT=0
BONUS_STATS=60

ON=@Fail
src.sysmessage Malzemeniz eriyip gitti.

[Skill 8]
DEFNAME=Skill_Bowcraft
KEY=Bowcraft
TITLE=Bowyer
DELAY=1.0,3.0
VALUES=1,30,200
ADV_RATE=2.0,125.0,175.0

STAT_STR=0
STAT_INT=0
STAT_DEX=100
BONUS_STR=0
BONUS_DEX=100
BONUS_INT=0
BONUS_STATS=60

ON=@Fail
src.sysmessage Malzemeniz heba oldu.

[Skill 9]
DEFNAME=Skill_Peacemaking
KEY=Peacemaking
TITLE=Bard
DELAY=2.0
ADV_RATE=1.0,175.0,225.0

STAT_STR=0
STAT_INT=100
STAT_DEX=50
BONUS_STR=0
BONUS_DEX=10
BONUS_INT=90
BONUS_STATS=60

ON=@Fail
src.sysmessage Kimseyi sakinlestiremediniz.
return 1

[Skill 10]
DEFNAME=Skill_Camping
KEY=Camping
TITLE=Camper
DELAY=5.0
ADV_RATE=1.0,125.0,150.0

STAT_STR=30
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Taz'ın da dediği gibi spheretables.scp de [SkillClass 0]
altına;

ON=@Login
if ( < 2)
src.events +fix
src.f_player_login
elseif ( > 1)
src.events +e_gmfix
endif
src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler.

Bunları ekleyip önceki Triggerları silersen oyuna girenler control edilir ve levellerine göre eventlerini alırlar ve message'ıda görürler. Tutki eventleri aldılar ama message'ı göremiyorlar.

Ozman Fix.scp yi açıp [events fix] altına

ON=@Login
src.sysmessage @71 Merhaba sayin .
src.sysmessage @1156 Sunucu istatistikleri
src.sysmessage @71 Online kisi,
src.sysmessage @71 uye
src.sysmessage @71 guild
src.sysmessage @71 item,
src.sysmessage @71 npc
src.sysmessage @71 bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler.

ekle ve dene.[signature][hline]Msn: [email protected]
Mail: [email protected]
_____
Nedim|
_____|

[Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:03 tarihinde değiştirilmiştir]

[Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:07 tarihinde değiştirilmiştir]

[Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:08 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
TourniqueT, 24 Ağustos 2005 12:01 tarihinde demiş ki:
Taz'ın da dediği gibi spheretables.scp de [SkillClass 0]
altına;

ON=@Login
if ( < 2)
src.events +fix
src.f_player_login
elseif ( > 1)
src.events +e_gmfix
endif
src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler.

Bunları ekleyip önceki Triggerları silersen oyuna girenler control edilir ve levellerine göre eventlerini alırlar ve message'ıda görürler. Tutki eventleri aldılar ama message'ı göremiyorlar.

Ozman Fix.scp yi açıp [events fix] altına

ON=@Login
src.sysmessage @71 Merhaba sayin .
src.sysmessage @1156 Sunucu istatistikleri
src.sysmessage @71 Online kisi,
src.sysmessage @71 uye
src.sysmessage @71 guild
src.sysmessage @71 item,
src.sysmessage @71 npc
src.sysmessage @71 bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler.

ekle ve dene.
ilk bastaki gibi yaptım olmadı ikinciyide denedim olmadı.Küfretceksiniz artık ama :([signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK...........

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Evny, 24 Ağustos 2005 04:33 tarihinde demiş ki:
fix.scp nin calısmadıgını farkettim neden,

[spo1=fix.scp][function spell_say]
sayua 0835,6,0,enu

[events e_death_announce]
On=@Death
if !()
if ( > 9900) && () && () && ( != ) && (0 == 0)
serv.allclients sysmessage , tarafindan olduruldu.
endif
endif

[events fix]
On=@Profile
if ( == ) || (0 > 2)
src.sysmessage Hesap: , / 60)>s
src.sysmessage Kayit:
if (strmatch('_vet>','01'))
src.sysmessage Veteran: odul verilmis.
endif
src.sysmessage Karakter: / 86400)> gun once dogmus.
endif

On=@Death
if ( > 5)
f_statloss
endif

On=@GetHit
if ()
findtype.t_eq_trade_window.remove
endif

On=@EnvironChange
if !() || ( > 5)
if ( == i_shield_chaos) || ( == i_shield_order)
findlayer(2).unequip
endif
endif

if (( == c_man) || ( == c_woman)) // yimmeeah
if !(() || (&statf_stone))
if ( == 2)
sayua 045f,0,0,0 * acliktan basi doner *
elseif ( == 1)
sayua 045f,0,0,0 * acliktan olmek uzeredir *
elseif ( == 0)
sayua 045f,0,0,0 * acliktan olur *
newitem i_starver
act.equip
endif
endif
endif

if !(( || || )) // active stat-effecting spell?
stchk
if (( == i_platemail_gorget) && ( == i_platemail_helm) && ( == i_platemail_gloves) && ( == i_platemail_chest) && ( == i_platemail_arms) && ( == i_platemail_leggings))
if ( > 80)
dex 80
endif
elseif (( == i_bone_helmet) && ( == i_bone_chest) && ( == i_bone_arms) && ( == i_bone_gloves) && ( == i_bone_leggings))
if ( > 85)
dex 85
endif
endif
if !(() || () || () || ())
var.stats + + )> // stat cap fix
if (> > 225)
statcapdex
endif
endif
endif

On=@SpellCast
if ( == t_spellbook)
findlayer(2).unequip
elseif !( == t_weapon_mace_staff)
findlayer(1).unequip
findlayer(2).unequip
endif

if ((&statf_freeze) || (&statf_stone) || ( == )) // dur bakim nolyo
f_fizzle
return 1
endif

if ( < 6) && (strmatch('','Calimport'))
sysmessage Calimport'un guclu buyu duvarlari sebebiyle buyunuz engellendi.
go 5249 3918 28
f_fizzle
return 1
endif

if ()
if !(&statf_insubstantial) && (0 > 0)
f_fizzle
return 1
elseif (( == 7) || ( == 15)) // no prot. & reac. arm. over armor
if ( == )
f_fizzle
return 1
endif
elseif ( == 59) && !(&statf_dead)
f_fizzle
return 1
endif
endif

if ( == c_pv)
if !(( == 25) || ( == 26) || ( == 46) || ( == 48) || ( == 49) || ( == 54) || ( == 55) || ( == 57))
f_fizzle
return 1
endif
endif

// spell freeze time
if ( == 1) // Clumsy
spell_say Uus Jux
mg1
elseif ( == 2) // Create food
spell_say In Mani Ylem
mg1
elseif ( == 3) // Feeblemind
spell_say Rel Wis
mg1
elseif ( == 4) // Heal
spell_say In Mani
sd 1
mg1
elseif ( == 5) // Magic Arrow
spell_say In Por Ylem
mg1
elseif ( == 6) // Night Sight
spell_say In Lor
mg1
elseif ( == 7) // Reactive Armor
spell_say Flam Sanct
sd 1
mg1
elseif ( == 8) // Weaken
spell_say Des Mani
mg1
elseif ( == 9) // Agility
spell_say Ex Uus
mg2
elseif ( == 10) // Cunning
spell_say Uus Wis
mg2
elseif ( == 11) // Cure
spell_say An Nox
sd 1
if ()
if ( > + 400) / 2)>)
if !(rand(8) == 1)
act.effect 3,0374a,1,15,1
act.sound snd_spell_poison
f_fizzle
return 1
endif
endif
endif
mg2
elseif ( == 12) // Harm
spell_say An Mani
sd 1
mg2
elseif ( == 13) // Trap
spell_say In Jux
f_fizzle
return 1
elseif ( == 14) // Untrap
spell_say An Jux
f_fizzle
return 1
elseif ( == 15) // Protection
spell_say Uus Sanct
sd 1
mg2
elseif ( == 16) // Strength
spell_say Uus Mani
sd 1
mg2
elseif (
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...