Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 fix.scp nin calısmadıgını farkettim neden, [spo1=fix.scp][function spell_say] sayua 0835,6,0,enu [events e_death_announce] On=@Death if !() if ( > 9900) && () && () && ( != ) && (0 == 0) serv.allclients sysmessage , tarafindan olduruldu. endif endif [events fix] On=@Profile if ( == ) || (0 > 2) src.sysmessage Hesap: , / 60)>s src.sysmessage Kayit: if (strmatch('_vet>','01')) src.sysmessage Veteran: odul verilmis. endif src.sysmessage Karakter: / 86400)> gun once dogmus. endif On=@Death if ( > 5) f_statloss endif On=@GetHit if () findtype.t_eq_trade_window.remove endif On=@EnvironChange if !() || ( > 5) if ( == i_shield_chaos) || ( == i_shield_order) findlayer(2).unequip endif endif if (( == c_man) || ( == c_woman)) // yimmeeah if !(() || (&statf_stone)) if ( == 2) sayua 045f,0,0,0 * acliktan basi doner * elseif ( == 1) sayua 045f,0,0,0 * acliktan olmek uzeredir * elseif ( == 0) sayua 045f,0,0,0 * acliktan olur * newitem i_starver act.equip endif endif endif if !(( || || )) // active stat-effecting spell? stchk if (( == i_platemail_gorget) && ( == i_platemail_helm) && ( == i_platemail_gloves) && ( == i_platemail_chest) && ( == i_platemail_arms) && ( == i_platemail_leggings)) if ( > 80) dex 80 endif elseif (( == i_bone_helmet) && ( == i_bone_chest) && ( == i_bone_arms) && ( == i_bone_gloves) && ( == i_bone_leggings)) if ( > 85) dex 85 endif endif if !(() || () || () || ()) var.stats + + )> // stat cap fix if (> > 225) statcapdex endif endif endif On=@SpellCast if ( == t_spellbook) findlayer(2).unequip elseif !( == t_weapon_mace_staff) findlayer(1).unequip findlayer(2).unequip endif if ((&statf_freeze) || (&statf_stone) || ( == )) // dur bakim nolyo f_fizzle return 1 endif if ( < 6) && (strmatch('','Calimport')) sysmessage Calimport'un guclu buyu duvarlari sebebiyle buyunuz engellendi. go 5249 3918 28 f_fizzle return 1 endif if () if !(&statf_insubstantial) && (0 > 0) f_fizzle return 1 elseif (( == 7) || ( == 15)) // no prot. & reac. arm. over armor if ( == ) f_fizzle return 1 endif elseif ( == 59) && !(&statf_dead) f_fizzle return 1 endif endif if ( == c_pv) if !(( == 25) || ( == 26) || ( == 46) || ( == 48) || ( == 49) || ( == 54) || ( == 55) || ( == 57)) f_fizzle return 1 endif endif // spell freeze time if ( == 1) // Clumsy spell_say Uus Jux mg1 elseif ( == 2) // Create food spell_say In Mani Ylem mg1 elseif ( == 3) // Feeblemind spell_say Rel Wis mg1 elseif ( == 4) // Heal spell_say In Mani sd 1 mg1 elseif ( == 5) // Magic Arrow spell_say In Por Ylem mg1 elseif ( == 6) // Night Sight spell_say In Lor mg1 elseif ( == 7) // Reactive Armor spell_say Flam Sanct sd 1 mg1 elseif ( == 8) // Weaken spell_say Des Mani mg1 elseif ( == 9) // Agility spell_say Ex Uus mg2 elseif ( == 10) // Cunning spell_say Uus Wis mg2 elseif ( == 11) // Cure spell_say An Nox sd 1 if () if ( > + 400) / 2)>) if !(rand(8) == 1) act.effect 3,0374a,1,15,1 act.sound snd_spell_poison f_fizzle return 1 endif endif endif mg2 elseif ( == 12) // Harm spell_say An Mani sd 1 mg2 elseif ( == 13) // Trap spell_say In Jux f_fizzle return 1 elseif ( == 14) // Untrap spell_say An Jux f_fizzle return 1 elseif ( == 15) // Protection spell_say Uus Sanct sd 1 mg2 elseif ( == 16) // Strength spell_say Uus Mani sd 1 mg2 elseif ( == 17) // Bless spell_say Rel Sanct sd 1 mg3 elseif ( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 said: ON=@Login src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. bu üsttekini koymuşsun da o yüzden şu şekilde değiştir onu. hem skillclass 0'da hem 1'de. said: ON=@Login if ( < 2) src.events +fix src.f_player_login elseif ( > 1) src.staff src.events +e_gmfix endif src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 ikisinede koydum ama çalışmıyor :([signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 said: taz, 24 Ağustos 2005 04:57 tarihinde demiş ki: said: ON=@Login Suan sunucuda sizden baska kisi, bu tag de çalısmıor :([signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… BeLki_de_Bir_gun Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 ilk olarak o tag değildir Trigerdir. 2. olarak ; On=@Login Trigerina Vermek istediğin Eventi Şu Şekilde Yazıyorsun ki eventte e_fix olabilir.Scp ne bakmadım. ; ON=@Login if ( < 2) // plevelin 2 den küçükse = Player isen ) src.events +e_fix // + eventi verir - ise alır.Ve Plevele göre diğer eventleri verebilirsin.ama Ondan Önce Sana Totarial ları okumanı oneririm.Döngüleri Vs Kavraman Acısından Elseifler ifler endifler gibi..Hatta öğrenebilirsen For döngüleri.. Gibi eklersin.Ki Sanırım Taz Örneği Göstermiş.Ayrıca ; On=@Login Sunucuda hödö hödö sayıda kişi var gibi bi tanım olamaz.Her Zaman Bir Komut veya döngü yazmalısın trigerların altına. Soyleki ; On=@Login src.sysmessage Sunucuda hödö hödö sayıda kişi var Gibi[signature][hline]I Dont Want to Miss A Thing Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 yok src.sysmessageyi yazdım orda işlemiyor. :([signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… BeLki_de_Bir_gun Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Doğru Yani tek kişi denediğin için yanlışlık çıkmıştır veya başka bir komut ile çakışıyordur.Nbl scp lerini kullanıyorsan ve login scpn var ise kontrol et derim.Hala Aynı Sorun devam ediyorsa ( tazın verdiği scp ne kdr dogru bakmadım ama örnek alarak bak - En azından döngü Doğru ) kendin yapmaya çalış.Aynı Örneklere bak araştır totarialleri oku eminim kendin yapınca Daha hevesli olursun ve daha çabuk kavrarsın.[signature][hline]I Dont Want to Miss A Thing Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 peki, bu eventlar ON=@Login if ( < 2) src.events +fix src.f_player_login elseif ( > 1) src.staff src.events +e_gmfix endif fix scpye mi ait ?[signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… BeLki_de_Bir_gun Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Evet Aynende Öyle.Scriptleri İncele Bence Bak fix.scp n de Aynen Bu var. said: [events fix] On=@Profile if ( == || (0 > 2) src.sysmessage Hesap: , / 60)>s src.sysmessage Kayit: if (strmatch('_vet>','01')) src.sysmessage Veteran: odul verilmis. endif src.sysmessage Karakter: / 86400)> gun once dogmus. endif Dediğim gibi Scriptleri inceler Gerekli Thread ve totarialleri okursan Emin olki Sende kolaylıkla yazabilirsin.[signature][hline]I Dont Want to Miss A Thing Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 yok yaw artık gözlerim agrıdı vallahi başıma agrı girdi. [spo1=Nerde burda hata :(][RESOURCES] c:spherescriptsdefs.scp c:spherescriptsitemsitemb1.scp c:spherescriptsitemsitemb2.scp c:spherescriptsitemsitemb3.scp c:spherescriptsitemsitemb4.scp c:spherescriptsitemsitemb5.scp c:spherescriptsitemsitemb6.scp c:spherescriptsitemsitemb7.scp c:spherescriptsitemsresources.scp c:spherescriptsitems c:spherescriptscharschar.scp c:spherescriptscharschar_anim.scp c:spherescriptscharschar_evil.scp c:spherescriptscharschar_human.scp c:spherescriptscharschar_orc.scp c:spherescriptscharschar_ore.scp c:spherescriptscharschar_x.scp c:spherescriptscharschar_hvendor.scp c:spherescriptschars c:spherescriptstable_x.scp c:spherescripts c:spherescriptsevents c:spherescriptsgumps c:spherescriptsspeech [MAP 0] SIZE=6144,4096 WRAPX=5120 [OBSCENE] [NOTOTITLES] Trustworthy Estimable Great Glorious Glorious Honest Commendable Famed Illustrious Illustrious Good Honorable Admirable Noble Noble Kind Respectable Proper Eminent Eminent Fair Upstanding Reputable Distinguished Distinguished Notable Prominent Renowned Renowned Rude Disreputable Notorious Imfamous Dishonored Unsavory Dishonorable Ignoble Sinister Sinister Scoundrel Malicious Vile Villainous Dark Despicable Dastardly Wicked Evil Evil Outcast Wretched Nefarious Dread Dread [ADVANCE] STR=10000,3500,250 INT=10000,3500,250 DEX=10000,3500,250 [STARTS] Yew The Sturdy Bow 567,978,0 Minoc The Barnacle Tavern 2477,407,15 Britain Sweet Dreams Inn 1496,1629,10 Moonglow The Scholars Inn 4404,1169,0 Trinsic The Traveller's Inn 1844,2745,0 Magincia The Great Horns Tavern 3738,2223,20 Jhelom The Morning Star Inn 1378,3817,0 Skara Brae The Falconers Inn 594,2227,0 Vesper The Ironwood Inn 2771,977,0 [RUNES] An Bet Corp Des Ex Flam Grav Hur In Jux Kal Lor Mani Nox Ort Por Quas Rel Sanct Tym Uus Vas Wis Xen Ylem Zan [Skill 0] DEFNAME=Skill_Alchemy KEY=Alchemy TITLE=Alchemist EFFECT=0.0,125.0 DELAY=1.0,3.0 VALUES=1,20,100 ADV_RATE=2.5,150.0,200.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Iksiriniz heba oldu. [Skill 1] DEFNAME=Skill_Anatomy KEY=Anatomy TITLE=Scholar PROMPT_MSG=Kimi inceleyeceksiniz? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,200.0,650.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Bu yaratik hakkinda pek fikriniz yok. return 1 [Skill 2] DEFNAME=Skill_Animal_Lore KEY=AnimalLore TITLE=Scholar PROMPT_MSG=Hangi hayvani inceleyeceksiniz? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,250.0,350.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Bu hayvan hakkinda pek fikriniz yok. return 1 [Skill 3] DEFNAME=Skill_Appraise KEY=ItemID TITLE=Merchant PROMPT_MSG=Neyi inceleyecegiz? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,150.0,200.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Bu esya hakkinda bir fikriniz yok. return 1 [Skill 4] DEFNAME=Skill_Armslore KEY=ArmsLore TITLE=Arms%s PROMPT_MSG=Neyi inceleyeceksiniz? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,125.0,325.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Bu esya hakkinda bir fikriniz yok. return 1 [Skill 5] DEFNAME=Skill_Parrying KEY=Parrying TITLE=Shieldfighter EFFECT=70.0,110.0 ADV_RATE=50.0,450.0,800.0 STAT_STR=100 STAT_DEX=100 STAT_INT=0 BONUS_STR=50 BONUS_DEX=50 BONUS_INT=0 BONUS_STATS=60 [Skill 6] DEFNAME=Skill_Begging KEY=Begging TITLE=Beggar PROMPT_MSG=To whom do you wish to grovel? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,125.0,150.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=80 [Skill 7] DEFNAME=Skill_Blacksmith KEY=Blacksmithing TITLE=Blacksmith VALUES=1,20,100 DELAY=1.5 ADV_RATE=5.0,70.0,350.0 STAT_STR=100 STAT_DEX=25 STAT_INT=0 BONUS_STR=90 BONUS_DEX=10 BONUS_INT=0 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Malzemeniz eriyip gitti. [Skill 8] DEFNAME=Skill_Bowcraft KEY=Bowcraft TITLE=Bowyer DELAY=1.0,3.0 VALUES=1,30,200 ADV_RATE=2.0,125.0,175.0 STAT_STR=0 STAT_INT=0 STAT_DEX=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=100 BONUS_INT=0 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Malzemeniz heba oldu. [Skill 9] DEFNAME=Skill_Peacemaking KEY=Peacemaking TITLE=Bard DELAY=2.0 ADV_RATE=1.0,175.0,225.0 STAT_STR=0 STAT_INT=100 STAT_DEX=50 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=10 BONUS_INT=90 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Kimseyi sakinlestiremediniz. return 1 [Skill 10] DEFNAME=Skill_Camping KEY=Camping TITLE=Camper DELAY=5.0 ADV_RATE=1.0,125.0,150.0 STAT_STR=30 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 kimse bilmiyor mu ?[signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Taz'ın da dediği gibi spheretables.scp de [SkillClass 0] altına; ON=@Login if ( < 2) src.events +fix src.f_player_login elseif ( > 1) src.events +e_gmfix endif src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. Bunları ekleyip önceki Triggerları silersen oyuna girenler control edilir ve levellerine göre eventlerini alırlar ve message'ıda görürler. Tutki eventleri aldılar ama message'ı göremiyorlar. Ozman Fix.scp yi açıp [events fix] altına ON=@Login src.sysmessage @71 Merhaba sayin . src.sysmessage @1156 Sunucu istatistikleri src.sysmessage @71 Online kisi, src.sysmessage @71 uye src.sysmessage @71 guild src.sysmessage @71 item, src.sysmessage @71 npc src.sysmessage @71 bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. ekle ve dene.[signature][hline]Msn: [email protected] Mail: [email protected] _____ Nedim| _____| [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:03 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:07 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:08 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Hatalı alıntı pardon.. [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:05 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Gordios Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 aferin len NEdimciq :)[signature][hline]~. _______ ~. /__||__| ~ |vw_____;¯¯¯| ~ (O)_____(O)_/ THE GOLF Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 said: TourniqueT, 24 Ağustos 2005 12:01 tarihinde demiş ki: Taz'ın da dediği gibi spheretables.scp de [SkillClass 0] altına; ON=@Login if ( < 2) src.events +fix src.f_player_login elseif ( > 1) src.events +e_gmfix endif src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. Bunları ekleyip önceki Triggerları silersen oyuna girenler control edilir ve levellerine göre eventlerini alırlar ve message'ıda görürler. Tutki eventleri aldılar ama message'ı göremiyorlar. Ozman Fix.scp yi açıp [events fix] altına ON=@Login src.sysmessage @71 Merhaba sayin . src.sysmessage @1156 Sunucu istatistikleri src.sysmessage @71 Online kisi, src.sysmessage @71 uye src.sysmessage @71 guild src.sysmessage @71 item, src.sysmessage @71 npc src.sysmessage @71 bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. ekle ve dene. ilk bastaki gibi yaptım olmadı ikinciyide denedim olmadı.Küfretceksiniz artık ama :([signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 spheretables.scp ve fix.scp yi yollarmısın bana msn adresim imzamda yazıyor. [signature][hline]Msn: [email protected] Mail: [email protected] [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:42 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Mike Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 spheretables.scp de fix.scp yi göstermeyi denesen bide? bukadar kasmışınız?[signature][hline] i own j00 bLogger Mike Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 said: Evny, 24 Ağustos 2005 04:33 tarihinde demiş ki: fix.scp nin calısmadıgını farkettim neden, [spo1=fix.scp][function spell_say] sayua 0835,6,0,enu [events e_death_announce] On=@Death if !() if ( > 9900) && () && () && ( != ) && (0 == 0) serv.allclients sysmessage , tarafindan olduruldu. endif endif [events fix] On=@Profile if ( == ) || (0 > 2) src.sysmessage Hesap: , / 60)>s src.sysmessage Kayit: if (strmatch('_vet>','01')) src.sysmessage Veteran: odul verilmis. endif src.sysmessage Karakter: / 86400)> gun once dogmus. endif On=@Death if ( > 5) f_statloss endif On=@GetHit if () findtype.t_eq_trade_window.remove endif On=@EnvironChange if !() || ( > 5) if ( == i_shield_chaos) || ( == i_shield_order) findlayer(2).unequip endif endif if (( == c_man) || ( == c_woman)) // yimmeeah if !(() || (&statf_stone)) if ( == 2) sayua 045f,0,0,0 * acliktan basi doner * elseif ( == 1) sayua 045f,0,0,0 * acliktan olmek uzeredir * elseif ( == 0) sayua 045f,0,0,0 * acliktan olur * newitem i_starver act.equip endif endif endif if !(( || || )) // active stat-effecting spell? stchk if (( == i_platemail_gorget) && ( == i_platemail_helm) && ( == i_platemail_gloves) && ( == i_platemail_chest) && ( == i_platemail_arms) && ( == i_platemail_leggings)) if ( > 80) dex 80 endif elseif (( == i_bone_helmet) && ( == i_bone_chest) && ( == i_bone_arms) && ( == i_bone_gloves) && ( == i_bone_leggings)) if ( > 85) dex 85 endif endif if !(() || () || () || ()) var.stats + + )> // stat cap fix if (> > 225) statcapdex endif endif endif On=@SpellCast if ( == t_spellbook) findlayer(2).unequip elseif !( == t_weapon_mace_staff) findlayer(1).unequip findlayer(2).unequip endif if ((&statf_freeze) || (&statf_stone) || ( == )) // dur bakim nolyo f_fizzle return 1 endif if ( < 6) && (strmatch('','Calimport')) sysmessage Calimport'un guclu buyu duvarlari sebebiyle buyunuz engellendi. go 5249 3918 28 f_fizzle return 1 endif if () if !(&statf_insubstantial) && (0 > 0) f_fizzle return 1 elseif (( == 7) || ( == 15)) // no prot. & reac. arm. over armor if ( == ) f_fizzle return 1 endif elseif ( == 59) && !(&statf_dead) f_fizzle return 1 endif endif if ( == c_pv) if !(( == 25) || ( == 26) || ( == 46) || ( == 48) || ( == 49) || ( == 54) || ( == 55) || ( == 57)) f_fizzle return 1 endif endif // spell freeze time if ( == 1) // Clumsy spell_say Uus Jux mg1 elseif ( == 2) // Create food spell_say In Mani Ylem mg1 elseif ( == 3) // Feeblemind spell_say Rel Wis mg1 elseif ( == 4) // Heal spell_say In Mani sd 1 mg1 elseif ( == 5) // Magic Arrow spell_say In Por Ylem mg1 elseif ( == 6) // Night Sight spell_say In Lor mg1 elseif ( == 7) // Reactive Armor spell_say Flam Sanct sd 1 mg1 elseif ( == 8) // Weaken spell_say Des Mani mg1 elseif ( == 9) // Agility spell_say Ex Uus mg2 elseif ( == 10) // Cunning spell_say Uus Wis mg2 elseif ( == 11) // Cure spell_say An Nox sd 1 if () if ( > + 400) / 2)>) if !(rand(8) == 1) act.effect 3,0374a,1,15,1 act.sound snd_spell_poison f_fizzle return 1 endif endif endif mg2 elseif ( == 12) // Harm spell_say An Mani sd 1 mg2 elseif ( == 13) // Trap spell_say In Jux f_fizzle return 1 elseif ( == 14) // Untrap spell_say An Jux f_fizzle return 1 elseif ( == 15) // Protection spell_say Uus Sanct sd 1 mg2 elseif ( == 16) // Strength spell_say Uus Mani sd 1 mg2 elseif ( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön Paticik Tum Konular Paticik - Pati Tech Paticik - Pati Zone Paticik - Ilgi Alanlari Paticik - Yasam Paticik - Pati Do Paticik - Spor Paticik - Oyunlar Paticik - MMORPG turleri Paticik - Garbage Son Mesajlar Ana Sayfa Oyunlar UO Scriptsharing Fix scp calısmıyor
BeLki_de_Bir_gun Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 ilk olarak o tag değildir Trigerdir. 2. olarak ; On=@Login Trigerina Vermek istediğin Eventi Şu Şekilde Yazıyorsun ki eventte e_fix olabilir.Scp ne bakmadım. ; ON=@Login if ( < 2) // plevelin 2 den küçükse = Player isen ) src.events +e_fix // + eventi verir - ise alır.Ve Plevele göre diğer eventleri verebilirsin.ama Ondan Önce Sana Totarial ları okumanı oneririm.Döngüleri Vs Kavraman Acısından Elseifler ifler endifler gibi..Hatta öğrenebilirsen For döngüleri.. Gibi eklersin.Ki Sanırım Taz Örneği Göstermiş.Ayrıca ; On=@Login Sunucuda hödö hödö sayıda kişi var gibi bi tanım olamaz.Her Zaman Bir Komut veya döngü yazmalısın trigerların altına. Soyleki ; On=@Login src.sysmessage Sunucuda hödö hödö sayıda kişi var Gibi[signature][hline]I Dont Want to Miss A Thing Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 yok src.sysmessageyi yazdım orda işlemiyor. :([signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BeLki_de_Bir_gun Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Doğru Yani tek kişi denediğin için yanlışlık çıkmıştır veya başka bir komut ile çakışıyordur.Nbl scp lerini kullanıyorsan ve login scpn var ise kontrol et derim.Hala Aynı Sorun devam ediyorsa ( tazın verdiği scp ne kdr dogru bakmadım ama örnek alarak bak - En azından döngü Doğru ) kendin yapmaya çalış.Aynı Örneklere bak araştır totarialleri oku eminim kendin yapınca Daha hevesli olursun ve daha çabuk kavrarsın.[signature][hline]I Dont Want to Miss A Thing Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 peki, bu eventlar ON=@Login if ( < 2) src.events +fix src.f_player_login elseif ( > 1) src.staff src.events +e_gmfix endif fix scpye mi ait ?[signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BeLki_de_Bir_gun Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Evet Aynende Öyle.Scriptleri İncele Bence Bak fix.scp n de Aynen Bu var. said: [events fix] On=@Profile if ( == || (0 > 2) src.sysmessage Hesap: , / 60)>s src.sysmessage Kayit: if (strmatch('_vet>','01')) src.sysmessage Veteran: odul verilmis. endif src.sysmessage Karakter: / 86400)> gun once dogmus. endif Dediğim gibi Scriptleri inceler Gerekli Thread ve totarialleri okursan Emin olki Sende kolaylıkla yazabilirsin.[signature][hline]I Dont Want to Miss A Thing Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 yok yaw artık gözlerim agrıdı vallahi başıma agrı girdi. [spo1=Nerde burda hata :(][RESOURCES] c:spherescriptsdefs.scp c:spherescriptsitemsitemb1.scp c:spherescriptsitemsitemb2.scp c:spherescriptsitemsitemb3.scp c:spherescriptsitemsitemb4.scp c:spherescriptsitemsitemb5.scp c:spherescriptsitemsitemb6.scp c:spherescriptsitemsitemb7.scp c:spherescriptsitemsresources.scp c:spherescriptsitems c:spherescriptscharschar.scp c:spherescriptscharschar_anim.scp c:spherescriptscharschar_evil.scp c:spherescriptscharschar_human.scp c:spherescriptscharschar_orc.scp c:spherescriptscharschar_ore.scp c:spherescriptscharschar_x.scp c:spherescriptscharschar_hvendor.scp c:spherescriptschars c:spherescriptstable_x.scp c:spherescripts c:spherescriptsevents c:spherescriptsgumps c:spherescriptsspeech [MAP 0] SIZE=6144,4096 WRAPX=5120 [OBSCENE] [NOTOTITLES] Trustworthy Estimable Great Glorious Glorious Honest Commendable Famed Illustrious Illustrious Good Honorable Admirable Noble Noble Kind Respectable Proper Eminent Eminent Fair Upstanding Reputable Distinguished Distinguished Notable Prominent Renowned Renowned Rude Disreputable Notorious Imfamous Dishonored Unsavory Dishonorable Ignoble Sinister Sinister Scoundrel Malicious Vile Villainous Dark Despicable Dastardly Wicked Evil Evil Outcast Wretched Nefarious Dread Dread [ADVANCE] STR=10000,3500,250 INT=10000,3500,250 DEX=10000,3500,250 [STARTS] Yew The Sturdy Bow 567,978,0 Minoc The Barnacle Tavern 2477,407,15 Britain Sweet Dreams Inn 1496,1629,10 Moonglow The Scholars Inn 4404,1169,0 Trinsic The Traveller's Inn 1844,2745,0 Magincia The Great Horns Tavern 3738,2223,20 Jhelom The Morning Star Inn 1378,3817,0 Skara Brae The Falconers Inn 594,2227,0 Vesper The Ironwood Inn 2771,977,0 [RUNES] An Bet Corp Des Ex Flam Grav Hur In Jux Kal Lor Mani Nox Ort Por Quas Rel Sanct Tym Uus Vas Wis Xen Ylem Zan [Skill 0] DEFNAME=Skill_Alchemy KEY=Alchemy TITLE=Alchemist EFFECT=0.0,125.0 DELAY=1.0,3.0 VALUES=1,20,100 ADV_RATE=2.5,150.0,200.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Iksiriniz heba oldu. [Skill 1] DEFNAME=Skill_Anatomy KEY=Anatomy TITLE=Scholar PROMPT_MSG=Kimi inceleyeceksiniz? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,200.0,650.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Bu yaratik hakkinda pek fikriniz yok. return 1 [Skill 2] DEFNAME=Skill_Animal_Lore KEY=AnimalLore TITLE=Scholar PROMPT_MSG=Hangi hayvani inceleyeceksiniz? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,250.0,350.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Bu hayvan hakkinda pek fikriniz yok. return 1 [Skill 3] DEFNAME=Skill_Appraise KEY=ItemID TITLE=Merchant PROMPT_MSG=Neyi inceleyecegiz? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,150.0,200.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Bu esya hakkinda bir fikriniz yok. return 1 [Skill 4] DEFNAME=Skill_Armslore KEY=ArmsLore TITLE=Arms%s PROMPT_MSG=Neyi inceleyeceksiniz? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,125.0,325.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Bu esya hakkinda bir fikriniz yok. return 1 [Skill 5] DEFNAME=Skill_Parrying KEY=Parrying TITLE=Shieldfighter EFFECT=70.0,110.0 ADV_RATE=50.0,450.0,800.0 STAT_STR=100 STAT_DEX=100 STAT_INT=0 BONUS_STR=50 BONUS_DEX=50 BONUS_INT=0 BONUS_STATS=60 [Skill 6] DEFNAME=Skill_Begging KEY=Begging TITLE=Beggar PROMPT_MSG=To whom do you wish to grovel? DELAY=1.0,3.0 ADV_RATE=1.0,125.0,150.0 STAT_STR=0 STAT_DEX=0 STAT_INT=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=0 BONUS_INT=100 BONUS_STATS=80 [Skill 7] DEFNAME=Skill_Blacksmith KEY=Blacksmithing TITLE=Blacksmith VALUES=1,20,100 DELAY=1.5 ADV_RATE=5.0,70.0,350.0 STAT_STR=100 STAT_DEX=25 STAT_INT=0 BONUS_STR=90 BONUS_DEX=10 BONUS_INT=0 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Malzemeniz eriyip gitti. [Skill 8] DEFNAME=Skill_Bowcraft KEY=Bowcraft TITLE=Bowyer DELAY=1.0,3.0 VALUES=1,30,200 ADV_RATE=2.0,125.0,175.0 STAT_STR=0 STAT_INT=0 STAT_DEX=100 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=100 BONUS_INT=0 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Malzemeniz heba oldu. [Skill 9] DEFNAME=Skill_Peacemaking KEY=Peacemaking TITLE=Bard DELAY=2.0 ADV_RATE=1.0,175.0,225.0 STAT_STR=0 STAT_INT=100 STAT_DEX=50 BONUS_STR=0 BONUS_DEX=10 BONUS_INT=90 BONUS_STATS=60 ON=@Fail src.sysmessage Kimseyi sakinlestiremediniz. return 1 [Skill 10] DEFNAME=Skill_Camping KEY=Camping TITLE=Camper DELAY=5.0 ADV_RATE=1.0,125.0,150.0 STAT_STR=30 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 kimse bilmiyor mu ?[signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Taz'ın da dediği gibi spheretables.scp de [SkillClass 0] altına; ON=@Login if ( < 2) src.events +fix src.f_player_login elseif ( > 1) src.events +e_gmfix endif src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. Bunları ekleyip önceki Triggerları silersen oyuna girenler control edilir ve levellerine göre eventlerini alırlar ve message'ıda görürler. Tutki eventleri aldılar ama message'ı göremiyorlar. Ozman Fix.scp yi açıp [events fix] altına ON=@Login src.sysmessage @71 Merhaba sayin . src.sysmessage @1156 Sunucu istatistikleri src.sysmessage @71 Online kisi, src.sysmessage @71 uye src.sysmessage @71 guild src.sysmessage @71 item, src.sysmessage @71 npc src.sysmessage @71 bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. ekle ve dene.[signature][hline]Msn: [email protected] Mail: [email protected] _____ Nedim| _____| [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:03 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:07 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:08 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Hatalı alıntı pardon.. [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:05 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gordios Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 aferin len NEdimciq :)[signature][hline]~. _______ ~. /__||__| ~ |vw_____;¯¯¯| ~ (O)_____(O)_/ THE GOLF Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 said: TourniqueT, 24 Ağustos 2005 12:01 tarihinde demiş ki: Taz'ın da dediği gibi spheretables.scp de [SkillClass 0] altına; ON=@Login if ( < 2) src.events +fix src.f_player_login elseif ( > 1) src.events +e_gmfix endif src.sysmessage @71 Merhaba sayin .Suan sunucuda sizden baska kisi, uye , guild , item npc bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. Bunları ekleyip önceki Triggerları silersen oyuna girenler control edilir ve levellerine göre eventlerini alırlar ve message'ıda görürler. Tutki eventleri aldılar ama message'ı göremiyorlar. Ozman Fix.scp yi açıp [events fix] altına ON=@Login src.sysmessage @71 Merhaba sayin . src.sysmessage @1156 Sunucu istatistikleri src.sysmessage @71 Online kisi, src.sysmessage @71 uye src.sysmessage @71 guild src.sysmessage @71 item, src.sysmessage @71 npc src.sysmessage @71 bulunmaktadir. UO Shard iyi oyunlar diler. ekle ve dene. ilk bastaki gibi yaptım olmadı ikinciyide denedim olmadı.Küfretceksiniz artık ama :([signature][hline]Benim Benden Başka Dostum YoK........... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 spheretables.scp ve fix.scp yi yollarmısın bana msn adresim imzamda yazıyor. [signature][hline]Msn: [email protected] Mail: [email protected] [Bu mesaj TourniqueT tarafından 24 Ağustos 2005 12:42 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mike Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 spheretables.scp de fix.scp yi göstermeyi denesen bide? bukadar kasmışınız?[signature][hline] i own j00 bLogger Mike Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wrapper Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2005 said: Evny, 24 Ağustos 2005 04:33 tarihinde demiş ki: fix.scp nin calısmadıgını farkettim neden, [spo1=fix.scp][function spell_say] sayua 0835,6,0,enu [events e_death_announce] On=@Death if !() if ( > 9900) && () && () && ( != ) && (0 == 0) serv.allclients sysmessage , tarafindan olduruldu. endif endif [events fix] On=@Profile if ( == ) || (0 > 2) src.sysmessage Hesap: , / 60)>s src.sysmessage Kayit: if (strmatch('_vet>','01')) src.sysmessage Veteran: odul verilmis. endif src.sysmessage Karakter: / 86400)> gun once dogmus. endif On=@Death if ( > 5) f_statloss endif On=@GetHit if () findtype.t_eq_trade_window.remove endif On=@EnvironChange if !() || ( > 5) if ( == i_shield_chaos) || ( == i_shield_order) findlayer(2).unequip endif endif if (( == c_man) || ( == c_woman)) // yimmeeah if !(() || (&statf_stone)) if ( == 2) sayua 045f,0,0,0 * acliktan basi doner * elseif ( == 1) sayua 045f,0,0,0 * acliktan olmek uzeredir * elseif ( == 0) sayua 045f,0,0,0 * acliktan olur * newitem i_starver act.equip endif endif endif if !(( || || )) // active stat-effecting spell? stchk if (( == i_platemail_gorget) && ( == i_platemail_helm) && ( == i_platemail_gloves) && ( == i_platemail_chest) && ( == i_platemail_arms) && ( == i_platemail_leggings)) if ( > 80) dex 80 endif elseif (( == i_bone_helmet) && ( == i_bone_chest) && ( == i_bone_arms) && ( == i_bone_gloves) && ( == i_bone_leggings)) if ( > 85) dex 85 endif endif if !(() || () || () || ()) var.stats + + )> // stat cap fix if (> > 225) statcapdex endif endif endif On=@SpellCast if ( == t_spellbook) findlayer(2).unequip elseif !( == t_weapon_mace_staff) findlayer(1).unequip findlayer(2).unequip endif if ((&statf_freeze) || (&statf_stone) || ( == )) // dur bakim nolyo f_fizzle return 1 endif if ( < 6) && (strmatch('','Calimport')) sysmessage Calimport'un guclu buyu duvarlari sebebiyle buyunuz engellendi. go 5249 3918 28 f_fizzle return 1 endif if () if !(&statf_insubstantial) && (0 > 0) f_fizzle return 1 elseif (( == 7) || ( == 15)) // no prot. & reac. arm. over armor if ( == ) f_fizzle return 1 endif elseif ( == 59) && !(&statf_dead) f_fizzle return 1 endif endif if ( == c_pv) if !(( == 25) || ( == 26) || ( == 46) || ( == 48) || ( == 49) || ( == 54) || ( == 55) || ( == 57)) f_fizzle return 1 endif endif // spell freeze time if ( == 1) // Clumsy spell_say Uus Jux mg1 elseif ( == 2) // Create food spell_say In Mani Ylem mg1 elseif ( == 3) // Feeblemind spell_say Rel Wis mg1 elseif ( == 4) // Heal spell_say In Mani sd 1 mg1 elseif ( == 5) // Magic Arrow spell_say In Por Ylem mg1 elseif ( == 6) // Night Sight spell_say In Lor mg1 elseif ( == 7) // Reactive Armor spell_say Flam Sanct sd 1 mg1 elseif ( == 8) // Weaken spell_say Des Mani mg1 elseif ( == 9) // Agility spell_say Ex Uus mg2 elseif ( == 10) // Cunning spell_say Uus Wis mg2 elseif ( == 11) // Cure spell_say An Nox sd 1 if () if ( > + 400) / 2)>) if !(rand(8) == 1) act.effect 3,0374a,1,15,1 act.sound snd_spell_poison f_fizzle return 1 endif endif endif mg2 elseif ( == 12) // Harm spell_say An Mani sd 1 mg2 elseif ( == 13) // Trap spell_say In Jux f_fizzle return 1 elseif ( == 14) // Untrap spell_say An Jux f_fizzle return 1 elseif ( == 15) // Protection spell_say Uus Sanct sd 1 mg2 elseif ( == 16) // Strength spell_say Uus Mani sd 1 mg2 elseif ( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön
Öne çıkan mesajlar