Greeny Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mini sınıfa yönelik performans otomobilleriyle nam salan Renault’un son ürünü olan Clio Sport görücüye çıktı. Geçtiğimiz aylarda tanıtılan Clio III ile aynı çizgilere sahip olan otomobil Renault Sport departmanının çalışmalarıyla yaratılmış. Clio’nun sürüş dinamiklerinde yapılan geliştirmelerle yaratılan otomobilin dış tasarımı da sakladığı gücü belli edercesine özel... Ön bölümde büyük bir havalandırma ızgarası kullanılırken bu kısım metalik bir görünüme kavuşturulmuş. Ayrıca metalik kaplama radyatör ızgarasında da kendisini gösteriyor. Yan bölümdeyse köşeli hatlar farkını ortaya koyuyor. Ayrıca yedi kollu 18 inçlik alaşımlar da göze çarpıyor. Renault Sport kurmayları otomobilin dış tasarımın da F1 otomobillerinden alıntı yapmışlar. Arka tampondaki difizör bu yarışlardan nakledilen en önemli parça. Otomobilde yeni nesil bir ön süspansiyon kullanılmış. Bağımsız yapılı süspansiyonun ana malzemesi alüminyum olarak seçilmiş. 2585 mm’ye çıkarılan aks genişliğiyle otomobilin virajlarda kusursuz olması hedeflenmiş. 2.0 litrelik atmosferik motor Clio’nun kalbinde görev yapıyor. Konsept formdaki otomobilde motorun gücü açıklanmazken, sızan bilgilere göre 200 HP barajına daha da yaklaşıldığı tahmin ediliyor. Kaslı sporcuyu durdurma göreviyse önde 330 mm, arkada 280 mm olan Brambo fren disklerine verilecek. Bence Çok Hoş olmuş baya satılacağına eminim. [spo1=Resim 1][/spo] [spo2=Resim 2][/spo] [spo3=Resim 3][/spo] [spo4=Resim 4][/spo] Editörün Yorumu (=P) bence güzel olmuş makyaj fln[signature][hline]Atletimin kolu yok Hovarladığın sonu yok Aramazsan arama Zaten bende kontör yok[Bu mesaj Greeny tarafından 21 Ağustos 2005 17:05 tarihinde değiştirilmiştir]
Janitschar Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Arka kısmını Megane' a benzetmişler, garip bi dizaynı var dı Megane' nın bana göre bununda öyle. Diğer kısımlar baya hoş[signature][hline]Unutulduğun Zamanlarda, Arkana Dönüp Bir Bak, Bakalım Neler Göreceksin...?
Dela Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 rezalet, igrenc. para verilmez, cekilisten eskaza cikarsa da satilir adam gibi bisey alinir.[signature][hline]Yaz geldi TOiO hadi
Aramis Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 +1[signature][hline]Yemek yemek icin yasamamali,hayatta kalmak icin yemelidir.
Bert Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 reno nun adam gibi tasarladığı 1 tane arabası yok[signature][hline]Haydin G3NKleyekk !!!!!!!!!
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 renault gayet özgün araçlar çıkartıyo bence. dizayn olarak alt sınıf için gayet iyi bi araba. Bi eski haline göre ciddi ilerleme var tasarımında.[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Admin Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 şuanki cliolardan daha güzel duruyor dizaynı arka tampon şekli hoşuma gidiyor vallahi viper ın 2000 concept modelindede bu tamponun abartı yarıkları olan bir modeli vardı süper duruyordu viperda birde ön konsol ve görüş açısı oldukça ferah tutulmuş ama ama ama o bir reno ve ben reno sevmiyorum :)[signature][hline]G3NK DC++ Paticik Unofficial Hub:paticik.no-ip.org:411 zitem illede zitem
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 said: DynamicK, 21 Ağustos 2005 19:24 tarihinde demiş ki: ama ama ama o bir reno ve ben reno sevmiyorum :) :D malzeme kalitesi ve elektronikten mi sözediosun?[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true
Cafein Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Fransızlar araba yapmayı bilmiyor...[signature][hline]Rampaların ustası, Liv Tyler'ın hastasıyım. Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Hayır Fransızlar kendilerince araba yapmayı çok iyi biliyor :D[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true
Buzi Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 İçi twingo ya benzemiş,ama dikiz aynaları çok hoşuma gitti.
onlyreal Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 bayag guzel olmus ama tr de vergilerden 60 milyar falan olur kimse almaz[signature][hline]any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic C CLARKE
ReDDoG Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 ben eskisine göre güzel olmuş ama arka tarafın yapısı bnw 1 serisine çok benzio(bence).[signature][hline]efsane topic
Kasanova Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 çok güzel olmuşda sanki 4 tane pedal gördüm 4. pedal neyin nesidir
Cafein Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 En soldaki ayak koyma yeri, ayağın sırf gaz giderken kasılmasın diye. Artistlik olsun diye onu da metalik yapıyorlar, gereksiz aslen.[signature][hline]Rampaların ustası, Liv Tyler'ın hastasıyım. Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Kasanova Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 haha güzel ama gereksiz sol ayaın orda durcaını sanmıorum öyle bi sportif araba aldıktan sonra
Cafein Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2005 Otobanda 120 ve üstü sabit hızla seyrediyorsan lazım oluyor, sade gaz ayarlı gidiyorsun çünkü, amma velakin o metalik safsata gereksiz kaçmış. Ha sen diyorsun bende böyle Clio olsun, double clutch işine girer makasın kralını atar vızır vızır giderim... Sana vasiyetini yaz derim, kaza yaptın mı böyle bir Renault'un içinde yaşamazsın.[signature][hline]Rampaların ustası, Liv Tyler'ın hastasıyım. Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Ragnar Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 kusura bakmada diğer arabaların alayı sağlamda reno mu çürük 2 gün sonrada fiat konulu bi başlık açılır onada aynısını yazarsınız. Valla artık patinaja yazı yazmak için zorluyorum kendimi işi okadar kalıplaştırdınızki. birkaç örnek lafım meclisten dışarı... SAhine modiviye olmaz: Reno çürük BMW kral Mercedes kötü sanki hepiniz bu araçları üreten yaratan kişilersiniz.[signature][hline] [Bu mesaj Ragnar tarafından 22 Ağustos 2005 10:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Admin Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Reno kullandım baya tanıdıkların ve bizim aracı safrane broadway laguna megane megane coupe( travesti vers. deil ama lacivert olandan :P) genel anlamda söliyim renonun motoru hiç tatmin edici degil, düşük viteslerde hızlanma baya kötü fazla benzin yakıyor frenlemesi fena deil ama araba sollarken sorun oluyor flash 1.7 motoru vardır hızlanması cok iyi olmasada araç bastıgın kadar gider ama durması sorun onunlada, daha yazıcamda işteyim hehe zaman kalmadı sonra eklerim[signature][hline]G3NK zitem illede zitem
Ragnar Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 kırsal kesimde reno dan başka araba yok bunun sebebi ne ? neden bukadar çok satıyo bu adamlar peki.[signature][hline]
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 ya dyna renault motoru gayet ii ya? bu clio sport'un eski versiyonuna bindim alet müthiş :) ayrıca bi tane kangoo var bizde, o da gayet düzgün çalışıyo klima falan varken babalar gibi gidiyo araç (elemanlar contasını yakmıştı motorun gerçi bi kere ama neyse)[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true [Bu mesaj Mr_Hand tarafından 22 Ağustos 2005 11:06 tarihinde değiştirilmiştir]
Buzi Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 @Ragnar 1.Motoru soğuğa,yerli tek rakibi tofaş a göre daha dayanıklı. Mesela akdeniz taraflarında,sıcak yerlerdede tofaş gider. 2.Yerden yüksekliği,özellikle toros,ilk çıkan(85)broadwayler,bunlar hep yüksek araçlar,dağa taşa sür.
Mino Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Atmosferik 200 bg le 1400 kg. Type-R 6.6 da kalkıyordu. Bu da bir 7.3 saniye görür gibi. İç mekan kalitesi gözle görülür şekilde artmış. Bu sınıfta hoş bir alternatif olacaktır (Type-R, Golf GTI, Megane RS, Focus RS vs) Ben 90 lı yılların araçlarını özlüyorum o ayrı. [Bu mesaj Mino tarafından 22 Ağustos 2005 13:04 tarihinde değiştirilmiştir]
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Admin Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 said: Ragnar, 22 Ağustos 2005 11:01 tarihinde demiş ki: kırsal kesimde reno dan başka araba yok bunun sebebi ne ? neden bukadar çok satıyo bu adamlar peki. kırsal kesimden kasıt köy ise murat 131 moda genelde ufak yerleşim yerlerinde ve şehirden uzak yerlerde ise renonun alınma sebeplerinden biri parça sorunu yok tr de servis ağı geniş ve ucuz parçaları ayrıca 2. el sorunuda pek olmuyor renonun neticede tr de ezelden beridir reno moda kartal şahin vb den reno ya terfi ederler genelde reno dısında bir araç kullanıp ( misal toyota, nissan, honda.. ) tekrar reno kullanmak pek hoş gelmez. neticede reno sürüş zevki vermiyor. megane coupe ile araba parketmek efsane zor bir olay, arkada görüş diye bir olay yok aracın dötü yukarıda kaldırımları kestirmek baya zorlaşıyor clio nun dizaynı rezil, oduna benziyor araç yani çok sayarım kötülemek için tabi artıları varsa eksileri bence daha fazla o nedenle de sevmiyorum ( kişisel görüşümde etkin ). detaylı bir inceleme yapınca uygun araç olarak sunulabilir ( fiyat/performans) ama görüşümü değiştirmiyor.[signature][hline]G3NK zitem illede zitem
Dela Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2005 ya herseyi gectim, bu sekilde bi arabaya binilmez. tasarim rezalet. palyaco kiyafeti giyip caddeye inmek gibi bisey.[signature][hline]agostos 2005
Öne çıkan mesajlar