Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hata.?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
dragonlu bir verdata yi actigimda animations bolumunde bi suru drake resmi vardi ve en usttekinin id si 0xa56e idi ve bende bole bir char yarattim ama yaratildiginda c_man id sinde oluyor ve binilmiyor..
[CHARDEF 0A56E]
DEFNAME=c_ridindrake
NAME=Drake
ICON=i_pet_dragon
CAN=MT_WALK|MT_RUN
ANIM=01fff
DAM=3,4
ARMOR=9
DESIRES=c_ridindrake,c_man,c_woman
FOODTYPE=55 t_crops, 55 t_fruit, 55 t_grain, 64 t_grass
SHELTER=r_stables,e_Human_Greet
AVERSIONS=e_carnivores3
RESOURCES=15 i_ribs_raw,10 i_hide
DESCRIPTION=Drake
SUBSECTION=Land (Domestic)
CATEGORY=Animals

ON=@Create
NPC=brain_animal
STR={44 120}
DEX={36 55}
INT={6 10}

PARRYING={35.0 45.0}
MAGICRESISTANCE={25.0 30.0}
TACTICS={29.0 44.0}
WRESTLING={29.0 44.0}
TAMING=29.1

karma=-60
Mesaj tarihi:
script bölümünde ID tanımlamamıssın..
ayrıca binilebilmesi icin bir tür item scripti de yazman lazım...
verdatası falan da olması lazım ayrıca..
Mesaj tarihi:
[itemdef i_drakeriding]
name Drake
id i_pet_drakeride
type t_script

On=@Create
color 0450
attr 14

On=@DClick
if !(( == c_man) || ( == c_woman) || ( == c_man_gm))
src.sysmessage Dragona sadece insan $eklinde binebilirsiniz.
elseif !()
src.newitem i_mt_horse_drake
src.act.link
src.act.more2
src.act.more1 c_staff_horse
src.act.equip
src.update
remove
else
src.sysmessage Ata binerken dragona binemezsin.
endif
return 1

[itemdef i_mt_horse_drake]
name Drake
id i_mt_drake
type t_eq_horse
layer 25
tdata3 c_ridindrake

On=@UnEquip
cont.newitem i_drakeriding
cont.act.bounce
return 1

[ITEMDEF i_pet_drakeride]
//horse frame
DEFNAME=i_pet_drakeride
NAME=Drake
TYPE=T_FIGURINE
TDATA3=c_ridindrake
VALUE={1000 1500}

[ITEMDEF 0A56E]
//ship (really used as horse equipped)
DEFNAME=i_mt_drake
TYPE=t_eq_horse
LAYER=layer_horse
TDATA3=c_riding_dragon

c_ridindrake i de yukarda verdim simdi dclick yapinca i_drakeriding e gozukmeyen bir ata biniyo herhangi bir buyu atinca da troll seklinde oluyorum ..
Mesaj tarihi:
neyse salla onu da ben su olayin altindan kalkamadim 0XA56E anim inde bi scp yazarmisin ya da bemnim kinde hata varsa nerde kimse yardimci olamazmi ?
Mesaj tarihi:
ya sorun michelangelo da mi acaba orda idsi 0xA56E olarak gozukuyor ama chardef i oyle tanitarak summon ettigimde c_man cikiyor ciplak ama chardefini at inkini yapinca at olarak gozukuyor
×
×
  • Yeni Oluştur...