yce Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Üniversiteyi kazandim diye araba istedim tamam dediler ama dizel olsun fazla da uçma dediler aklimda 2 seçenek var,sifir almayi düsünüyorum Size de sormak istedim peugeot 206 1,4 HDi mi alsam yoksa Opel Corsa 1,3 CDTi mi?? çok büyük kararsizlik içindeyim,ikisinde fiyatlari ayni,bazisinda standart olan donanim digerinde opsiyonel karsilastirinca ikisi de ayni çikiyo hemen hemen.. Yalniz ben otomatik olursa iyi olur diyodum,206 hdi'nin otomatik sanziman seçenegi yokmus onu ögrendim.. corsa'ya kaymak üzereyim... sizin fikriniz??? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
schaker777 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 corsa van 1.9 cdti desem ;)[signature][hline]Love is a name.. Sex is a game..so, Forget the name... Play the Game.. Saint Joseph'li ultimacılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yce Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 tamam kayseriliyim ama ticaret yapmicam ya :) hem daha hesapli bisey olursa iii olur yani 1,9 dizelin 1,6 benzinliden pek farki yok yakit tüketimi olarak[signature][hline]civic tüm arabalarin kafasini ezer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
schaker777 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 oyle ama van oldugu icin vergiden farkediyor(hala varsa) ve 1.9 oldugu icin daha bi hizli kaciyor :)[signature][hline]Love is a name.. Sex is a game..so, Forget the name... Play the Game.. Saint Joseph'li ultimacılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
onlyreal Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 soyle diyim 206 yi alicaksin iki ay sonra 207 gelince patliycaksin[signature][hline]any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic C CLARKE Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 said: schaker777, 21 Temmuz 2005 17:35 tarihinde demiş ki: corsa van 1.9 cdti desem ;) İyi yazmışsın desem ;) Öyle bişey yok! [hline] Şimdik Fiyat olarak elindeki miktar nedir onu söylersen daha farklı tavsiyelerimizde olabilir. Ben 206 tavsye etmem hem kasası değişecek hemde teknoloji olarak cdti dan daha eski bir teknoloji daha sesli çalışıyor. Corsa kullandım çok atak bir araba gayet memnun kalmıştım en düşük Enjoy paketli alırsan iyi olur hem görünüş olarak hemde iç mekandaki malzeme kalitesini etkiliyor. Fiyat listesine bakarsan eğer biraz yanılabilirsin. Hiçbir Enjoy modeli spor paketsiz ve metalik renksiz satılmıyor zaten. Fiyatın üstüne o paket fiyatlarını da ekleme en iyisi bir bayiyi ara ve güncel fiyat al. Hatırladığım kadarıyla 28 bin YTL etiketi var Enjoy Corsa CDTI manuel vites'in. Citroen C3 düşünebilirsin. 2 versiyonu var 68bg ve 92bg olarak. 68bg olanını kullandım bence çok hantal bir araba ama çok az yaksın dersen düşünebilirsin. Fiyatı 26bin YTL den başlıyor. Birde 1,4HDI 16v 92bg olan versiyonu var ki bu çok atak ve zevkli bir araba olur tavsiyem C3 alacaksan bunu almandır. Fiyatını net bilmiyorum ama diğer versiyondan en fazla 2 3 milyar daha fazladır. Eğer 35 milyara çıkarsan Astra CDTI var. Ha birde Sıfır mı 2. El mi düşünüyorsun onu da söylersen daha yararlı tavsiyelerde bulunuruz. [signature][hline]Atahost.net Web Hosting [Bu mesaj Vodan tarafından 21 Temmuz 2005 21:51 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Mordrac_ Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Evet corsa ya da c3'e bak.[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yce Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 fiyat olarak 25 milyari geçmesin derem sifir olmazsa temiz 2.el de olabilir farketmez ögrenci adamiz,bahçelievlere gitcem hergün üniversiteye,benzinli beni öldürür dizelden vazgeçmeyelim.. çok da uçmayalim 35 milyara kadar max 25 hadi bilemedin 26... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 2 daha verip sıfır corsa cdti enjoy alırdım ben olsaydım.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yce Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 yilda 20.000 km'yi büyük ihtimalle geçerim çünkü haftaiçi hergün 100km yapicam okula git-gel,hafta sonlari hiç gezmiycekmiyim arabamla??... haftada en iyi ihtimalle 600km yapicam bu da kabaca yilda 31.200km eder... demekki geçermisim :) dizel en mantiklisi... benimde tercihim corsa cdti 1,3 ama peugeotdaki indirimler de cezbediyo ayrica sikayetvar.com'da corsa'yla ilgili çok problem okudum..korkuyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Abi saçma saçma yazılmış herşeye inanmayın. Benzinli ile Dizel arasındaki fark 3 milyar fln. Bu fark 30bin km yi devirdiğinde kar a geçer. Daha önce bir foruma yazdığım, benim araba ile ilgili hesapladığım bir durum vardı paste edeyimmi.. said: Bir dizel araba alınırken pahalıya alınır. Binerken ucuza binilir. Ve (Gözden kaçan nokta bu) satarken pahalıya satılır. Tabiki Golf'ün dizeline 10 milyardan fazla para vermeyi kastetmiyorum burada ancak 33.500 lük benzinli Astra ile 36.500 lük dizel Astra arasındaki fark 3.000 YTL Enjoy donanım paketli bu iki aracında motor dışındaki tüm özellikleri denk değil. Örneğin benim dizel astrada arka frenler de disk. Ayrıca yanılmıyorsam sıkıştırmayan camlarda bonus?? (emin değilim) Demekki 3.000 YTL sadece motor farkı değilmiş. Düşelim bir miktar. 3 Yıl boyunca kullandık bu arabayı ve 1.3 motorun vergisinden edeceğimiz kar da 400 YTL civarında. Bunuda düşelim. 2.000 YTL gibi bir miktara düşürdük farkı. Şimdik 1 lt 98 oktan = 2,71 YTL 1 Depo (52lt) = 140 YTL 1 Depo = 600km 1 lt UltraEuroDiesel = 2,11 YTL 1 Depo (52lt) = 110 YTL 1 Depo = 850km 140-110=30 YTL 30 YTL ile 1.3 CDTI'ın katedeceği yol 230km. 1 Depo başına hadi iyimser yuvarlayalım 450km fark. Benzinli 1km = 0.23 YTL Dizel 1 km = 0.13 YTL Fark = 0.10 YKR / 1 km 2.000 YTL (Dizel motor farkı) / 0,10 YTL = 20.000 km Bu nedemek 20.000. km den itibaren dizel araba aradaki farkı kapatmış oluyor. Buradan itibaren bindiklerimiz yanımıza kàr. Satarkende 2. el değerini yüksek tutuyor (Tabi 100bin i devirmiş 2. el'in değerinden bahsetmiyorum) Dizel araçların tek handikapı pis mazot. Bu konuda da Euro4 normlarında yakıt artık ülkemizde de satılıyor. Bu zamandan sonra dizel araç sahiplerinin sıkıntı çekeceklerini pek sanmıyorum.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting [Bu mesaj Vodan tarafından 22 Temmuz 2005 02:20 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Tabiki her araba için dizel avantajlı değildir zaten başında da yazmıştım gidip Golf dizele 52 milyar verirsen arada 10 milyardan fazla fark kalıyor. Onu kapatman mümkün değil. Fakat bir corsa için aradaki fark okadar büyük değil. 2 3 milyar gibi bir rakam için benzinliye binip gaza basmaya korkarak yaşamaya değmez. Şu dizeller benzinlilere nazaran daha masraflı deniyorda henüz o masrafla karşılaşmış kimse göremedik. Bana o da hurafe gibi geliyor ne yalan söyleyim. Arabam.com da bir makale vardı bu konuda hiçte bahsedildiği gibi pahalı değil anafikirli.. Periyodik bakımlar için dizelmiş benzinliymiş fazla birşey farketmez sonuçta değişecek şeyler filtre yağ su kıl tüy. Turbo ile ilgili sorunlar çıkıyordu fakat bunun sebebi pis mazottu. Şu an Euro4 (Ultra Euro Diesel) normlarında 50 birim kükürt içeren mazotlar var piyasada. Euro3 olanda 550 civarında. Yanlış bir bilgi vermek istemediğimden pis mazot tabir ettiğimiz yakıtın kükürt oranını yazamıyorum ancak Euro3 ün kat be kat üzerinde bir değerdi. (10.000 miydi neydi) Euro3 (Euro Diesel) yakıtın da ~1 yıl kadar öncesine kadar ülkemizde bulunmadığını unutmayalım. Temiz mazot kullanmamış araçlarda geçmişte bir takım sorunlar çıkmış olabilir ancak bu temiz mazot kullanan araçlarda da sorun çıkacak anlamına gelmiyor. Herhangi bir sebep yok okadar sorun çıkarmaları için.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Vergiyi düşünüyorsan 1.3 motor daha avantajlı. O yüzden Corsa daha öne çıkıyor. Onun dışında seçim sana kalmış. Corsa'nın tork 170 nm Peugeot'nun 150 nm (68 bg) Peugeot'nun 0-100 14.7, Corsa'nın 14.5 Peugeot'nun tüketimi 4.3, Corsa'nın 4.5 lt /100 km Bu dizelleri turbo bandında kullanmaya bak, 1750 dd de açar ikisi de 1750 4000 arası kullanırsın. Boşu boşuna devir çevirme; hiçbir işe yaramaz 4000 devir sonrası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
onlyreal Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 ya bu 70 bin lafini hangi gerzek atmissa hala cozemedim. Piyasada paso boyle bir laf. sen arabayi 10 milyar pahaliya almissan satarkende pahaliya satiyorsun sanki bu nane ikinci elde direk benzinliyle ayni fiyata dusuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ragnar Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 said: BOccOB, 22 Temmuz 2005 01:59 tarihinde demiş ki: 20.000 diilmiş ya 20.000 i ben bisikletlede yaparım... 70.000 diyo benim okuduğum yerde, sen onu yeni teknoloji falan 50.000 de geçemez öğrenci adam ya izmirde okuyp istanbulda yaşayan hergün ööle gidip gelen bi tip olcan ki dizel sana ayarasın ehehe gariplik var yılda 70.000 saçma bence, 3 sende araba olecek bu km yi taksici zor yapıyo günlük nerdeyse 200 km[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Mordrac_ Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 said: onlyreal, 22 Temmuz 2005 11:43 tarihinde demiş ki: ya bu 70 bin lafini hangi gerzek atmissa hala cozemedim. Piyasada paso boyle bir laf. sen arabayi 10 milyar pahaliya almissan satarkende pahaliya satiyorsun sanki bu nane ikinci elde direk benzinliyle ayni fiyata dusuyor. Evet sattigin zaman kucuk hacimlil dizellerde karli cikiyorsun ama buyuk hacimlilerde fiyat farki cok oldugu icin farkettiriyor.[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
onlyreal Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 ya bmw 3 serisi dizel 54 bin benzin li 50 bin satarken dizel 3 bin euro falan fazla yine yani simdi bin eurodan konusuyoruz 1000 euro nedirki ya[signature][hline]any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic C CLARKE Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
onlyreal Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 ya sen dedinki 70 bin km de amorti ediyor bende bu amorti eden seyi anlamadim?[signature][hline]any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic C CLARKE Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Denkleme dökersek (Dizel araba- benzinli araç farkı) = x (benzinli - dizel yakıt fiyat farkı/ lt) Burada x km dir. [Bu mesaj Mino tarafından 23 Temmuz 2005 02:50 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2005 Yani demek istiyor ki, Bu arabayı pahalı alıyorsun ama pahalı da satıyorsun. Yani pahalı almak birşeyi değiştirmiyor. Alırken verdiğini satarken geri alıyorsun bir nevi depozit. Haydi pahalı aldın ve eşit fiyata satacaksın diyelim, Ozaman da benim hesabıma mevzu bahis arabada 20bin km yi devirdikten sonra karlı duruma geçiyorsun. her 20bin km de 2 milyarlık kar ettiğini düşün. Ki buna birde satarken edeceğin karı eklersen. Dizel araba, eğer arada 10 milyar fln gibi saçma bir rakam yoksa kendisini illaki amorti ediyor.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tamirci Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2005 corsa piyasadaki en sorunsuz otomobillerden biri[signature][hline]Bundan böyle herşey daha güzel olacak! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aramis Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2005 tabikiide corsa.avantajlarini saymiyim simdi uzun surer :D[signature][hline]Yemek yemek icin yasamamali,hayatta kalmak icin yemelidir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2005 kuzenımde corsa var bu sene aldı dizel cok az yakıyor cıdden bide bırakın o amorti etme olayını ya sacma bence satarkende aynı degerde satıyosun ve her yonden karda oluyosun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2005 Corsalar da sadece direksiyon kutusu problemleri çıkabiliyor bunun dışında bir karakteristik sorunu yok. 4 ayda 10 kere servis gören 206 sının başından geçenleri yazan birisini görmüştüm :) Her arabada sorun çıkar direksiyon kutusu problemine denk geleceksin diye bir kural yok tabiki ama denk gelsen dahi 2 yıl garanti var. 2 yıl sonunda satarsın baktın olmuyo..[signature][hline]Atahost.net Web Hosting Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2005 bu arada 2. el alcaksanız eskı corsa lardan almayın su 1.6 motor olanlardan sanırım hep sorun cıkartıyormus[signature][hline] a$k bir sabunsa köpürt beni pakize Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar