Alexi_Septimus Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Şimdi bunların kursları falan, nerden nasıl ediniliyor. Yada adamlar önce sana normal motor verip sonra racing'e mi geçiriyor. bir yardım etseniz ne güzel olacak[signature][hline]g3nk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Valla Racing için ayrıca eğitim nasıl alınır bilmiyorum. Daha önce açmış olduğum bir konuda bazı teknikler mevcut ama. Reşat Arbaş, kendini motorsiklet ve eğitimine adamış güzide bir abidir. Bu dökümanın kitabı da basıldı, belli başlı kitapçılarda bulunabilir. http://forum.paticik.com/view.php?id=100450 burada da linki var.[signature][hline]Erutan, 23 Haziran 2005 18:11 tarihinde demiş ki:Ben istersem duvara işerim,arkadaşım klozete zevk meselesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Alexi_Septimus Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Motor tecrübem yok bu arada.[signature][hline]g3nk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Alexi motor tecrüben yoksa tavsiyem Racing'lerde küçük hacimlerde başlamandır. Hemen geliştirilecek bir mevzu değildir bu kimileri 1000 cc lere geçmek için 6 7 sene ufak hacimlilerde harcıyor. Tavsiyem şu an için Honda'nın yeni çıkardığı CBR 125 le başlamandır. Racing motor pratiği için iyi bir başlangıç motoru olacağı kanaatindeyim. Tabi temel teknikleri tam uygulamadan racing motor olayına girmeni tavsiye etmem. Bu motor hem temel teknikler hem de giriş seviyesinde sana fayda sağlar. http://www.honda.com.tr/motosiklet/model/?model=34 ayrıntılara buradan bakabilirsin. [signature][hline]Erutan, 23 Haziran 2005 18:11 tarihinde demiş ki:Ben istersem duvara işerim,arkadaşım klozete zevk meselesi. [Bu mesaj Mino tarafından 01 Ağustos 2005 02:29 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Alexi_Septimus Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 A çok cici. Evet teşekkür ederim.[signature][hline]g3nk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Alexi_Septimus Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Bilgiye açım. Zegna gebericen dedi dsf.[signature][hline]g3nk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2005 125 cc ile zor. 140 a çıkıyor en fazla 13200 devirde bağırttırmayı göze alırsan :) Aslında herşeyden önce temkinli olmak lazım ve ileri racing motor teknikleri trafikte asla ama asla kullanılmaz, kazaya sebebiyet verir. Temel teknikleri öğrendikten sonra acil durum manevralarını çalışacaksın daha sonra hafifçe yatarak viraj almayı öğreneceksin, Rossi gibi yatmayı bekleme trafikte yollar müsait değil, pistte uygularsın ayrı konu, yalnız çok sıkı pratik şart.[signature][hline]Erutan, 23 Haziran 2005 18:11 tarihinde demiş ki:Ben istersem duvara işerim,arkadaşım klozete zevk meselesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2005 Mino benim kuzen direk R1 le başladı abi racing'e. daha önce bisiklet sürüyodu ama deli gibi. 19 yaşında kurdu oldu cocuk.[signature][hline]Akvaryum Tutorial Imagine your life without me...+Miserable huh?. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
schaker777 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2005 Fistan ondan korkacaksin iste, ama iyi bisiklet kullanan bir kisi motorsiklette o kadar zorlanmaz diye dusunuyorum bunun bir ornegide benim aslinda ama ben bisikletten sonra direk R1 le baslamadim tabiki :)[signature][hline]Fcuk The Rest Love is a name.. Sex is a game..so, Forget the name... Play the Game.. Saint Joseph'li ultimacılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
schaker777 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2005 bu arada motoru yatirmak demisken, deneyen arkadaslari gordum yani sehir icinde gayet guzel yatirdi, yatirdi, sonra otobusun doktugu yagin uzerinden kayip motorla otobusun altina girdi allahtan kendisine birsey olmadi ama guzelim CBR 1100 XX 1 hafta icinde tamirden dondu ve satildi :) sonra adam gitti Yamaha FJR 1300 aldi, ama o alet harbi guzel birsey [hline] motorsiklet kazalari genellikle disardan tehlikelerden kaynaklanir yani pilot hatasi kaza o kadar fazla gozukmez (pilot azmadikca) ben cok motorsiklet kazasi gordum, kimisi taksi soforu aynasina, arkasina bakmadan kapiyi acar motorsiklet kapiya carpar veya dolmus yazin sicaktan kapisi acik gezer kimsenin indigini goremessin isikta beklerken one dogru ilerlersin biri dolmustan tam onune iner ona patlatirsin yani burda kazalarin cogu disardan kaynakli. [hline] birsey ekleyeyim dedim bence ilk motoruna fazla para harcama ve 130 kg dan agir motorla baslama. dustugunde bacaklarin hasat olmasin ve tecbrube kazanana kadar cok tehlike atlatirsin burasi turkiye her an hersey olabilir. [hline] (ayrica olurda sans dusecegini anladin motordan kurtul motoru tutmaya calisma derim motor kayar gider carpar bir yere sen motoru tutarsan sende kayip gidersin ve carparsin.) [signature][hline]Fcuk The Rest Love is a name.. Sex is a game..so, Forget the name... Play the Game.. Saint Joseph'li ultimacılar [Bu mesaj schaker777 tarafından 01 Ağustos 2005 10:48 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2005 Kendi motorunla katılırsan Suleyman Memnunnu SS motorlar için kursu var ücreti görüşürsün onunla Dukkanı sanayinn içinde kime sorsan gösterir ayrca kesndiside Motosiklet federasyonunda sanırsam. Eğer Motorun varsa yada 2 yılda motormu değiştircem tarzı korkuların varsa alırsın bir 600 luk SS sonra gidersin hem beslemeyi küçültürsün hemde gaz kelebeğin, ayaralartırsın böylece motorunun gücünü düşürürsün geliştiğindede motorun orjinal parçalrını takarsın. Bu yedek parçalarla 140 bg 35 bg benzer hale getiriliyor. Hem görünüşü tam istediğin gibi motor alırsın hemde motor değiştirme gibi bir derdin olmaz. Ama zannetmeki 35 bgde öle az bir güç.[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar