Diagnosis Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Resizepici filan herşeyi yapıyorum mesela yanındaki butona bastıgımda ornegin britain'e kal ort olucaksın.Bunu nasıl yapabilirim resizepicini filan herşeyini hazırladım sadece burasi kafama takıldı ve soracak kimsem yoktu onun için buraya topic acmaya karar verdim bi zahmet yardımcı olursanız Sevinirim..Sadece Yanındaki butona basınca ışınlanıcak onun nasıl yapıldıgını ogrenmek ıstıyorum...[signature][hline]Séhr arbéitén gibt das géld wéitér
humanoid_ Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 buttonu dialogda yaptıgını varsayıyorum. Buttona bir ID vermişindir sanırım. Buttoun yazısındaki son sayı id si olur. Sonra asagıdaki gibi bölüm olusturup button id lerini onbutton=ID leri yazarak işlemleri yazıcaksın. Örnegin sen 1 numaralı buttonun id sine britaine gondereceksin. [dialog d_deneme button] onbutton=1 src.go Britain return 1 mantık bu yani. Fakat recal işlemi istiyorsan rune book scriptindeki buttonları inceleyebilirsin. Sana rune book scriptinden bi örnekte koyayım [spo1=ornek]ONBUTTON=1 IF =00 src.syshata Bu alan bos. RETURN 1 ENDIF IF ! IF ! IF &0e src.syshata Bu bolgede recall kullanamazsiniz. ENDIF ENDIF SRC.NEWITEM i_rb_research SRC.ACT.P=> > > > TAG.RESEARCH= IF (==01092) src.syshata Bu bolgedeki kuvvetli buyu cemberi girisinizi engelliyor. RETURN 1 ENDIF IF ( < 250 ) src.syshata Yeterli skill puanina sahip degilsiniz. (25 Magery Gerekli) SRC.SOUND=92 RETURN 1 ENDIF IF (<15) SRC.SOUND=92 src.syshata Yeterli mananiz yok. RETURN 1 ENDIF IF ( > 0) MOREX=-1 SRC.spell_say Kal Ort Por src.sd 2 SRC.ANIM=17 SRC.MANA=(+-15) ELSEIF () && () && ( IF ( < 400 ) src.syshata Yeterli skill puanina sahip degilsiniz. (40 Magery Gerekli) SRC.SOUND=92 RETURN 0 ENDIF SRC.spell_say Kal Ort Por src.sd 2 SRC.ANIM=17 SRC.MANA=(+-15) SRC.CONSUME=1 i_reag_black_pearl SRC.CONSUME=1 i_reag_blood_moss SRC.CONSUME=1 i_reag_mandrake_root ELSE src.syshata Kitapta sarj kalmamis ve uzerinizde buyuyu yapacak malzeme yok. SRC.SOUND 92 RETURN 1 ENDIF ENDIF SRC.NEWITEM i_rb_delay SRC.ACT.MOREP=> > > > SRC.ACT.MORE1=4 SRC.ACT.EQUIP RETURN 1[/spo] yada rune book dan farklı birsey yapmak istiyorsan , bir item verip onun timerinde gidecegi yeri belirtirsin ve gider. Ama rune book tarzı dusunuyorsan yukarıdakine bak. Tabiki yukarıdaki button rune book scriptindeki diger işlemlerlede ilgili yanlızca bunu başka birseyde kullanıyorsan çalıştıramayabilirsin. [Bu mesaj humanoid_ tarafından 21 Temmuz 2005 10:34 tarihinde değiştirilmiştir]
Diagnosis Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Te$ekkürler ama galiba senin deidgin gibi dialogla yazdım ornek verdıgının devamını getiricem te$ekkürler bi de p.m ile konu$sak olur mu senden yardım istesem ?[signature][hline]Séhr arbéitén gibt das géld wéitér
Zolt- Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2005 onbutton die bişey ben koymuyoırum onbutton ne işe yarıyor sadece o 1. butonun click yapınca nereye gidecegini belirtmek için mi ?[signature][hline]Kaçar gibi yaptım yalancı gerçeklerden... Tanımasınlar diye geceyi bekledim erkenden...Vazgeçilmezmiş yelken;Bülbül ötmeyince anladım..Artık yaşlandım...
Öne çıkan mesajlar