Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Charlarınızın resimleri??

CaNNi

Öne çıkan mesajlar

Hmm o zaman şu da başka bi editlediğim SS... :-)

Editleye editleye bi hal oldum napiim :) Warriorlar çırpınıyor öldürmek için :)

[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time

Sosyal ağlarda paylaş

hayır, town çekmeden 2 sn önce aldığım SS...
720 lik pot içip town çekiyorum devamında.[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

:)Tabi ki :)[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
Sosyal ağlarda paylaş

said:
s_q_u_a_l_L, 07 Temmuz 2005 11:07 tarihinde demiş ki:
http://img301.imageshack.us/img301/746/ads305z9ol.jpg
benim charda bu işte :)

o kankam sekil olmuş verirsin bizde cekiliris bi resim ehueheu :P bide resmin asıl şekli böle olsun daha ii olcak :P
[signature][hline]ve tAnrI gIzI yArattI; eRKekLerDe gAdInI :pP
Sosyal ağlarda paylaş

said:
marksman, 06 Temmuz 2005 12:09 tarihinde demiş ki:
trıbula int neden o kadar yüksek ne takacanki ? ve kaç olana kadar kasacaksın?

nası yanı nt 50 işte ve kasmıorum artık ben yokum Ko bitti bnm için bu charda yok sua n ztn gitti bitti öldü:D[signature][hline]geri dondum donecem gıbı ama piyasalar ve sorunlar duzelsın dıe beklıom:D

========>NvM<===============
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...