Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Level Sistemi arıyorum


UOYardim

Öne çıkan mesajlar

Benim editlediğimdir Bu.Alternate pk dan esinlenmiştim stat skill verme olayını.Stat verme güzelde Skillerde biraz uğraşırsan güzel bi dialog görüntüsü cıkarabilirsin.
[spo1=Ben buldum buldum ][code]//**********************************************
//** script ed By: Blizzard (www.marchadium.com)**
//**********************************************

//Level System v1.2

//Info:
//Simple yet very effective level system, feel free to edit as you wish.

//Installation
//-DON T TOUCH ONLY MUCH :P ODA NEYSE !

[EVENTS e_exp]
ON=@CLICK
VAR.X= /100>
IF !(0
VAR.X=1
ENDIF
MESSAGE=(Level: >


-----//////AHAN GARDAŞLAR BURAYI BUTUN CREATURE LARIN on=@create yazan satırın altına pasteleyin Yaratığın Str sine Gore Xp Veriyor-----------
ON=@DEATH
VAR.OLD_ACT=
VAR.X1= /2> + /3>
VAR.X= }>
SRC.ACT.f_experience
ACT=
VAR.X1=

//**NEXT PART**
//-Find a way so every player has to use this stone

[ITEMDEF i_stone_level]
DEFNAME=i_stone_level
ID=0ed5
TYPE=t_normal
NAME=Level Stone

ON=@DCLICK
SRC.TAG.LEVEL=1
SRC.TAG.EXP=1
SRC.TAG.EXPNEEDED=30
SRC.EVENTS +e_level
//SRC.GO=???.??? GITMESINI ISTEDIĞINIZ YERIN KORDINATLARINI YAzcanız
RETURN 1

[EVENTS e_level]
ON=@CLICK
MESSAGE=(Level: >

[FUNCTION f_check]
IF (> > >
dialog d_stat1
IF (> > 50)
TAG.EXPNEEDED=> +50000
f_levelup
ELSEIF (> > 40)
TAG.EXPNEEDED=> +40000
f_levelup
ELSEIF (> > 30)
TAG.EXPNEEDED=> +30000
f_levelup
ELSEIF (> > 25)
TAG.EXPNEEDED=> +26000
f_levelup
ELSEIF (> > 20)
TAG.EXPNEEDED=> +19000
f_levelup
ELSEIF (> > 18)
TAG.EXPNEEDED=> +17000
f_levelup
ELSEIF (> > 16)
TAG.EXPNEEDED=> +15000
f_levelup
ELSEIF (> > 14)
TAG.EXPNEEDED=> +13500
f_levelup
ELSEIF (> > 12)
TAG.EXPNEEDED=> +11750
f_levelup
ELSEIF (> >= 10)
TAG.EXPNEEDED=> +9950
f_levelup
ELSEIF (>==9)
TAG.EXPNEEDED=> +7750
f_levelup
ELSEIF (>==8)
TAG.EXPNEEDED=> +6500
f_levelup
ELSEIF (>==7)
TAG.EXPNEEDED=> +5000
f_levelup
ELSEIF (>==6)
TAG.EXPNEEDED=> +2750
f_levelup
ELSEIF (>==5)
TAG.EXPNEEDED=> +1750
f_levelup
ELSEIF (>==4)
TAG.EXPNEEDED=> +1000
f_levelup
ELSEIF (>==3)
TAG.EXPNEEDED=> +600
f_levelup
ELSEIF (>==2)
TAG.EXPNEEDED=> +350
f_levelup
ELSEIF (>==1)
TAG.EXPNEEDED=> +150
f_levelup

ENDIF
ENDIF

[FUNCTION f_levelup]
TAG.LEVEL=> +1
menu menu_askit
EFFECT=3,i_fx_heal_effect,15,15,1
SOUND=SND_SPELL_LIGHTNING
SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Level Atladi!
SERV.ALLCLIENTS SYSMESSAGE= Simdi Level >


ENDIF

IF (> > >
f_check
ENDIF

[FUNCTION f_experience]
IF !( && (
SRC.MEMORYFINDTYPE.(00008).REMOVE
f_experience
RETURN 1
ENDIF
IF !( && (
SRC.MEMORYFINDTYPE.(00010).REMOVE
f_experience
RETURN 1
ENDIF
IF !( && (
SRC.MEMORYFINDTYPE.(00020).REMOVE
f_experience
RETURN 1
ENDIF
IF !( && (
SRC.MEMORYFINDTYPE.(00080).REMOVE
f_experience
RETURN 1
ENDIF
IF !( && (
SRC.MEMORYFINDTYPE.(02000).REMOVE
f_experience
RETURN 1
ENDIF
IF (
IF (
SRC.MEMORYFINDTYPE.(00008).REMOVE
f_experience
RETURN 1
ENDIF
SRC.NEWITEM=i_experience_level
SRC.ACT.TAG.EXP=>
SRC.ACT.CONT=
SRC.ACT.TIMER=0
SRC.MEMORYFINDTYPE.(00008).REMOVE
f_experience
RETURN 1
ENDIF
IF (
IF (
SRC.MEMORYFINDTYPE.(00010).REMOVE
f_experience
RETURN 1
ENDIF
SRC.NEWITEM=i_experience_level
SRC.ACT.TAG.EXP=>
SRC.ACT.CONT=
SRC.ACT.TIMER=
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hellstempleın kullandığını kullanacaksan işin var, baya bir editlemen gerekiyor, viper yazdıktan sonra hiç güncelleme yapmadı o kadar bugu sen fixleyecen, kolay gelsin şimdiden pm'den mail yaz atıyım...[signature][hline]Ben bir mülteciyim burada aslında sınır yok, kazanmak kaybetmek yok..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...