Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

About Bless scrolls

Buttheadx

Öne çıkan mesajlar

Ya şansın çok olacak eslant' da herhangi bi yaratıktan düşücek, ya cz ye gidiceksin orada Atross, Riote vs vs vs gibi yaratıktan düşücek ya da satın alıcaksın :-)[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

Hee paran varsa ve merchant açanlar hep pahalıya satıyorsa Abyss Gem 20. kata çıkarak alabilirsin. Ama ben yanından geçerken öldürdüğüm bir Lard Orc içinden BUS çıkınca baya şaşırmıştım şansını deneyebilirsin. Haa birde mage isen Aposlardan Blessed düşme şansı daha yüksek. Ama cz en mantıklısı loot için[signature][hline]Ecm
5x Priest
Clan:Nym'in clan bugün bi ezik muhabbetinden kapandı ama anlamadım :???
Diez
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...