Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

ILK Ben Buldum (okuyun)

Maximil_King

Öne çıkan mesajlar

Bir gun partice dts lerin orda kazi yaparken ... bardic im elimde skill vuruslarimla kazmaya basladim. derinlik sanba boyuna kadar uzandi artik bardic o kadar asinmistiki yanmaya basladi... son vuruslarimi yaparken birden dumanlar cikmaya basladi elimi ayagimi sallayarak actigim buslukta nefes almakta gucluk cekiyordum tam osirada ayagimi hareket ettirdigimde biseye surtunuyordu egildim elime aldim gozlerime inanamadim eski tarihten kalma totanic bow bir telasla yukari tirman maya basladim etrafimda binlerce insan hayranlikla bakiyordu birden cm bitti onumde bow alip muzeye goturdu sergilemek icin habuki daha hevesini alamamistim ...:( :D
Sosyal ağlarda paylaş

Sonra uyandın???[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

said:
AresMajere, 09 Temmuz 2005 13:14 tarihinde demiş ki:
Güzel ama gerçek olması zor bir rüya :)

nisan aylarında fln gerçekleşti bu hadise tabii bu arkadaşın anlattıgı gibi diil + bilmem kaç dex bonuslu totamic bow vardı uskoda.[signature][hline]unholy ownz u

_all_eyez_on_me_ vs. kalgeldi
Sosyal ağlarda paylaş

+1 = 135 attack yuh artık :D[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

:Dewet[signature][hline]Name:centrix..................Name:KoRneRoTh
Nation:Karus...................Nation:Karus
Job:Elemental_LorD..........Job:Shadow_Knight
Lvl:60............................Lvl:62
Clan:_OneKnightStand_.....Clan=DRT2
Np:10xxx..........................Np:15xxx

Keşke_İnsan_Olup_Beleş_NP_Kassaydım!!!...:D
Bena Alan yetkilisi oylamasında vericek her oy size 1k np,maradonun ortasına havuz ve her şehre nooblar için çocuk parkı olarak geri dönecektir:D
Sosyal ağlarda paylaş

said:
holigun, 09 Temmuz 2005 22:57 tarihinde demiş ki:
GM olmak istiyorum naıl olabilirm, para mühim değil:D ,türk bi gm lazım paticikten bide GM nedir hocam bu adam banlanabiliyosa... olaylar arasında bağlantı kuramadım en üstteki şahıs kim?

Geçen gün paticike postlanmıştı yeni diez gm i vedat.....
:tebrikz:[signature][hline]Never+Again+Never+Again+Never+Again.........
Hayat Combosu..........
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...