Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ayrton senna kaza sorası vidyosu.


Arkansis

Öne çıkan mesajlar

Saygı ve fazla kanlı olması diyorsun yani, olabilir mantıklı.

Ayrıca dediğin gibi, kazayı gösteren videoda 1'14" de kafasını sola doğru çekip sonra salıyor. Ama pek bilinçli bir haraket değil gibi. Ayrıca dikkatli bakılınca 1'31" de yine ufak bir haraket var kafasında.

Bir de birşey soracağım, konu ile direk alakalı değil ama aracı görünce aklıma takıldı, F1'de siliklerin kullanılması kaç senesinde yasaklanmıştı?[signature][hline]In God I Trust
For Rest I Just Test
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla yakın zamanda olduysa bilmiyorum
ben yasaklandığını bile duymadım çünkü

eğer bu kazayla ilgili soruyosan bu kaza olduktan çok sonraları bile kullanıldığını biliyorum ama, en azından 2000'den sonraki birçok yarışta kullanılıyodu, ya da sunucuların yalanı :D[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kazadaki en büyük şanssızlık, kopan tekerleğin ayton senna nın kafasına carpması.zaten bunun sonucu hayatını kaybediyor.. teknik olarak bunun olmaması için dizayn ediliyor araçlar fakat ne yazık ki ön tekerlerden biri(videoyu izlemedim hatırlayamıyorum şu an) kafasına çarpıyor..[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1998'miş

The development of the racing tyre came of age with the appearance of 'slick' tyres in the 1960s. Teams and tyre makers realised that, by omitting a tread pattern on dry weather tyres, the surface area of rubber in contact with the road could be maximised. Formula One cars ran with slicks until the 1998 rule changes came into effect, and new tyre standards were introduced in an attempt to improve the spectacle of Formula One racing by reducing cornering speeds. This led to the familiar sight of the current 'grooved' tyres, the regulations specifying that all tyres must have four continuous longitudinal grooves at least 2.5 mm deep and spaced 50mm apart. These changes created several new challenges for the tyre manufacturers; ensuring the grooves' integrity, which in turn limits the softness of rubber compounds that can be used.

Kaynak

yalnız niye hala slick lastiklerin adı geçiyo onu anlamış değilim
burada yasaklanan lastikler ile şu anda adı geçenlerin alakası yok o zaman, yani derin izli lastiklerden başka nispeten daha düz olan (slicker/slick-er daha düz demek sonuçta) lastikler kullanıldığı için bu ifade kullanılıyor olabilir

çünkü halen slicker lastik diye yabancı kanalları izlerken de NTV'de de duyuyorum ben[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche


[Bu mesaj BlackRose tarafından 23 Eylül 2004 09:35 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 9 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...