Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

bu sefer çok şanslıyım

adayeli_tr

Öne çıkan mesajlar

eee sonuc yanı zengın mı oldun?

allahım ay elalem tek basış gb dusurur shard raptor dusurur bazıları da chıtıne sevınıo ya sana rogue chıtın shell gounlet dusseydı napcaktın kı ?

yasıkkı bu kdr kucuk seyı de abartıp topıc acıoz[signature][hline]
========>NvM<===============
Sosyal ağlarda paylaş

Tribula, oyunun başında olan insanların bu tür şeylere sevinmesi kadar normal bişey olamaz.

Unutma, sen de aynı yollardan geçtin... Sıfırdan tek başına kasarken 100k nın bile ne kadar önemli olduğunu bilmen gerekirdi.[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time

[Bu mesaj Murtaza tarafından 08 Temmuz 2005 20:08 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Murtaza, 08 Temmuz 2005 20:07 tarihinde demiş ki:
Tribula, oyunun başında olan insanların bu tür şeylere sevinmesi kadar normal bişey olamaz.

Unutma, sen de aynı yollardan geçtin... Sıfırdan tek başına [/u][u]kasarken 100k nın bile ne kadar önemli olduğunu bilmen gerekirdi.

:tup: bendim bu...[signature][hline]Never+Again+Never+Again+Never+Again.........
Hayat Combosu..........
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Murtaza, 08 Temmuz 2005 20:07 tarihinde demiş ki:
Sıfırdan tek başına kasarken 100k nın bile ne kadar önemli olduğunu bilmen gerekirdi.
:tup:
400 coinim olmadığı için asga'ya geçemediğim zamanım oldu. Tek başınayken insan daha iyi anlıyor paranın kıymetini.
Aslında oyunda gerçek hayatla ilgili ders çıkarabileceğimiz çok şey var. Ama anlayana tabi...[signature][hline]Nik : Lively
Kılass : Paladin
Kılan : The_Others
Elliyz : The_Others² & The_Hunos
Enpi : 25xxx
BDüşman : CooLTanG
Sörvır : Ares
Sosyal ağlarda paylaş

Ehu, asga'ya nie TP gate'den geçiyosun ki???

yürüyerek git paran yoksa :D[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Murtaza, 08 Temmuz 2005 23:19 tarihinde demiş ki:
Ehu, asga'ya nie TP gate'den geçiyosun ki???

yürüyerek git paran yoksa :D

Bir gün bir parti beni ape kesmeye götürürken denk gelene kadar Asga'ya yüründüğünü bilmiyordum. Lvl 33 idim o sıralar hemde :P Boşuna harcamışım parayı hep.[signature][hline]Ecm
5x Priest
Clan ezik çıktı
Diez
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...