Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Can sıkıntısı...

Sorj

Öne çıkan mesajlar

Bende geldim nihaha.. Türkler hangi sürvırda en fazla? Oraya gelem can sıkıntısı arada girer oynarım.[signature][hline]'Cause I fucking hate you You're such a liar And I love to hate you You're all the same to me I fucking you hate you You're such a liar.And I love to hate you You're all the same to me
Sosyal ağlarda paylaş

Ares. Ama ben de diğer arkadaşlara katılıyorum. Artık bazı eşşoleşşeklerin bizi yanlış lanse etmesi sonucu türklüğümüzden utanır hale geldik.[signature][hline]Dracula Mager[Humanity], Cesur Yurek = Ulrich Honorsword,WhiteOne [Army of Freedom]
[b]Ares1-->Human : WhiteOne [Ranger] [Lvl 2X] , Soterios [Cleric] [Lvl 3x]
Charlar silinmiş...

Nasıl imza seviyoruz?-Paticik
Sosyal ağlarda paylaş

Ares 2 deyim koptum ya...

Kekon warrior kesiyorum geldi biri direk

itogluit

dedim noluoz lan :>[signature][hline]'Cause I fucking hate you You're such a liar And I love to hate you You're all the same to me I fucking you hate you You're such a liar.And I love to hate you You're all the same to me
Sosyal ağlarda paylaş

bomba cümleler

adamın adı mesela sercan_tr gelir 10m pls der (yuh ya 10m)
kardeş türkmüsün yazarım
gelen cevap ''no'' :)

bardish +8'dir.abi o tırpanı nasıl yaktın!!

pelerin pls

abi be beni clana aldırsana.

ulan o üzerindekileri nereden aldın bippppppppp
yavaş yavaş derim
pardon türkmüşsün.

abi fazla shell varsa verirmisin.

bana gelen mesaj where are you from
cevap türkmüsün
aa nereden bildin
ya bizim okullarda where are you from dan başka bir şey öğretilmiyormu??[signature][hline]Name: VAnGeL
Clan: My name is
Lvl: 6x
Class: Berserker Hero
Nation: Karus
Server: Diez
Sosyal ağlarda paylaş

ahah aklıma geldi bi tane..

Yine adamın teki bişe soruyor
(Bu arada adım da Murtaza__)

-Helo, are you turk?
*cevap vermedim*
-Sana diyorum!!!!!!!!!!!
*yine cevap yok benden*
- **** you!!!!!
-eeehhhh niye çıkmıyo lan bu yazı??

:D[signature][hline]Hawk, 23 Haziran 2005 13:18 tarihinde demiş ki:
murtaza has a combomacro and doesnt have to wait 2 sec to use a pots so im happy he got hacked with the program he was using. i know because i fought him in cz we got him away from his party and a lvl 63 warrior with raptor +8 started atking him lvl 60 rouge assasin with two shards +6 and me a lvl 61 fire/ice mage i iced him and rouge and warrior were just sliding him with me using nova and ice and ingnition well with all that he looked like a blue blob with all the pots he was using and his hp never went below 50% so we all towned since he was using some program to use pots over and over without cooldown time
Sosyal ağlarda paylaş

bana gelen en cok sey piyanada hayvan olarak dolasıyorum mıllet ac falan atıyo gelen laflar yuh adamabak hayanat bahcesınden kaçıs heralde -- kaçın bu cok guclu okldurucek hepımızı :D

Abi pelerın kaç defans verıyo :D:D

clan pls :D
daha cok varda aklıma gelmedı sımdı :D[signature][hline]6x
b1-2-3
eL morad
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...