Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Peugeot 307 makyajlandı


Öne çıkan mesajlar

  • Admin
Mesaj tarihi:
Burdan sitesindeki link e ulaşabilirsinniz.

Gröntüsü biraz daha dinamik hale getirilmiş daha sportif bir hava var. Zaten 2008 de 308 i üreticeklermiş, ozaman kadar herhalde bununla idare edicez. İç hacmi dahada genişletilmiş ve görüş açıları daha ferah hale gelmiş.

2008 de 308 geliyorsa 307 sahiplerine duyrulur en geç 2007 de elden cıkarın :P[signature][hline]G3NK
DC++ Paticik Unofficial Hub:paticik.no-ip.org:411
zitem illede zitem
Mesaj tarihi:
said:
Vodan, 28 Haziran 2005 03:15 tarihinde demiş ki:


Tipinide beğenmedim ben eskisi daha iyiydi bu 207'nin önünü bu arabaya monte etmişler gibi olmuş..

207 mı??206 mı demek ıstedın sen ??[signature][hline]--Borgır--
Mesaj tarihi:
said:
BOccOB, 29 Haziran 2005 14:42 tarihinde demiş ki:
307 ye kötü mötü diyosunuz da peynir ekmek gibi satıyo hala...

kullanma şansım olmadı ama iç mekan genişliği, malzeme kalitesi ve donanımı beni showroomda epey tatmin etti...


malzeme kalitesi inan iyi degil 307 nin ozellikle 307 nin iyi degil.206 nin bile daha iyi.[signature][hline]Yemek yemek icin yasamamali,hayatta kalmak icin yemelidir.
Mesaj tarihi:
Yapamıyorlar,bu seferde ön tarafını 607'ye benzetmeye çalışmışlar ama olmamış.Bu arada Peugeot'lardaki en büyük sorunlardan bitaneside Hp sorunu.Bana göre 307 kasalı bir arabaya en az 120 hp olması gerekirken Peugeot bunu sürekli 100-105 hp arası yapıyor.1,8 306 modelinde 103 hp koymuş,iyi hoş rokete geçtiğinde iyi ses veriyor ama araba en fazla 160 ı goruyor 220 lik kadranda...[signature][hline]Kalbinizle yaptiginiz hersey size geri donucektir...
who is genor?
Mesaj tarihi:
Evet. FSI motorlar dahi 115bg ki bunu üreten VW. Peugeot nasıl 120bg lik motor yapsın bunu yapabilecek birikime teknolojiye sahip olduğunu sanmıyorum. Ha yapar ancak olay sırf motoru yapmakta bitmiyo çünkü aktarmada sorunlar çıkabilir ileride. Ayrıca motorun dayanıklılğınıda düşünmeleri gerekli. Bak Alfa 147'nin motoruna 120bg ama dayanıksız demiyormuyuz bu arabalar için?

Alfa zevk arabasıdır ancak Peugeot 307 zevk değil aile arabası sınıfına giriyor. Bu tür arabaları alanlarda ortalama bir performansın yanında uzun süre dayanıklılık ve az tüketim peşindeler.
Yapabilecekleri en mantıklı davranışı yapmışlar. Bukadar komplike bir makineyi ödün vermeden yukarı çekmek buraya yazmak kadar kolay olmuyor.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting
Mesaj tarihi:
said:
BOccOB, 02 Temmuz 2005 12:26 tarihinde demiş ki:
said:
Genor, 02 Temmuz 2005 11:14 tarihinde demiş ki:
Yapamıyorlar,bu seferde ön tarafını 607'ye benzetmeye çalışmışlar ama olmamış.Bu arada Peugeot'lardaki en büyük sorunlardan bitaneside Hp sorunu.Bana göre 307 kasalı bir arabaya en az 120 hp olması gerekirken Peugeot bunu sürekli 100-105 hp arası yapıyor.1,8 306 modelinde 103 hp koymuş,iyi hoş rokete geçtiğinde iyi ses veriyor ama araba en fazla 160 ı goruyor 220 lik kadranda...


Çok üstün körü, olaya hakimiyetin sıfır olduğu bir yorum olmuş...

Senin dediğin gibi 1.6 motor şu arabaya biz 105 diil de 160 beygir koyalım sportif olsun diemiyorlar işte, beygir gücü motora tuz eker gibi katılmıyor...

306 nın üretildiği zamanlarda teknoloji 1.8 motorla 103 bg performans sağlamaya yetiyormuş.


Aynı Teknoloji 1.6 Motora 120 Hp Sağlamaya Yetiyormuş Ama?
Mesaj tarihi:
Emisyonları unutmayın arkadaşlar. Emisyon kısıtlamasıyla güç düşürme olayı da var. Misal Opel'in SFI motorlardan Ecoteclere geçmesi.

Alfa'nın Twin Spark motoru dayanıksız değildir. Varyatör arızası çıkarmasıyla dayanıksızlığın bir alakası yok. Yağsız kalan parça yüzünden oluyor, ki geç kalmış olsalarda o olaya çözüm getirildi.

Dayanıksız dediğiniz motor 24 saatlik yarışta ortalama 108 km hızla yardırıla yardırıla 2600 küsür km devirip rakiplerine tur bindiremezdi. Araç yollarımıza uygun olmayabilir, narin olabilir ama elimizde sonuç varken suçu motora atmamak gerekir.

http://www.repubblica.it/2005/e/motori/amaggio2005/trionfo147alfa/trionfo147alfa.html[signature][hline]Erutan, 23 Haziran 2005 18:11 tarihinde demiş ki:Ben istersem duvara işerim,arkadaşım klozete zevk meselesi.
Mesaj tarihi:
Opel norm kurallarina 94 senesinden sonra uymaya basladi.Bildigimiz bir cok araba markasindan once bu uygulamaya gectigi icin "yok o kasa o motoru kaldirirmi" oluyorduk.Yavastan yavastan butun araba firmalari gecince kimse opele birsey diyemez oldu.Yoksa opel yapamazmi? en babasini yapar...

Pejoya gelince pejo kendi sinifinda iyi bir satis rakami yakalamis ama aslinda bana gore rakiplerine bakarak hem tip hem donanim hemde performans olarak geride kalmistir.[signature][hline]Yemek yemek icin yasamamali,hayatta kalmak icin yemelidir.
Mesaj tarihi:
said:
Vodan, 04 Temmuz 2005 02:39 tarihinde demiş ki:
Bi VW motoru gibi 150bin+ km yapıp tık demiyomu yani alfa motorları???


Şunu 370.000 Yapalım ;)
Mesaj tarihi:
said:
Vodan, 04 Temmuz 2005 02:39 tarihinde demiş ki:
Bi VW motoru gibi 150bin+ km yapıp tık demiyomu yani alfa motorları???


VW gibi bakım yapılıp kullanılan Alfalar her zaman geçer 150000 i, 15 senelik 164 ler bile 230000 de sorunsuz gidiyor yeter ki özenli bakılsın.

Motorların üstüne düşüldükçe hiç bir zaman sorun çıkarmaz. Diğer arabalara kıyasla daha fazla özen istediği doğrudur, ama o özeni göstermeyen kişilerin araçlarıyla genelleme yapmak doğru değildir.[signature][hline]Erutan, 23 Haziran 2005 18:11 tarihinde demiş ki:Ben istersem duvara işerim,arkadaşım klozete zevk meselesi.
Mesaj tarihi:
cok hassas bir motora sahip alfa lar.eski modelleriyle cok fazla un yapmis olmasina ragmen turkiyede pek tutulmadi.[signature][hline]Yemek yemek icin yasamamali,hayatta kalmak icin yemelidir.
×
×
  • Yeni Oluştur...