impressivesil Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 forumlarda 3. sayfada bu konu ile ilgili bir aciklama var fakat ya yanlis yapilmis yada ben yapamiyorum konu freezetime'lar nasil yapabilecegimi anlatabilecek varsa lutfen yardimci olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
obi Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 büyülere frezee time koymak istiyorsan event eklemelisin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
impressivesil Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 zaten elimde bi script var ama nasıl ekleyecegimi tam anlamadim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
obi Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 yazdıgımı scp olarak kaydet ve spheretablesdeki on=@login ini altına src.events e_freezetime ekle olur [events e_freezetime] //obi on=@spellcast IF (==1) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==2) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==3) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==4) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==5) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==6) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==7) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==8) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==9) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==10) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==11) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==12) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==13) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==14) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==15) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==16) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=17) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=18) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=19) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=20) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=21) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=22) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=23) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=24) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==25) //Arch Cure SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==26) //Arch Protection SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==27) //Curse SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==28) //Fire Field SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==29) //Greater Heal SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==30) //Lightning SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==31) //Mana Drain SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==33) //Blade Spirits SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==34) //Dispel Field SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==35) //Incognito SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==36) //Magic Reflection SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==37) //Mind Blast SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==38) //Paralyze SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==39) //Poison Field SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==40) //Summon Creature SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==41) //Dispel SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==42) //Energy Bolt SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==43) //Explosion SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==44) //Invisibility SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==45) //Mark SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==46) //Mass Curse SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==47) //Paralyze Field SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==48) //Reveal SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==49) //Chain Lightning SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==50) //Energy Field SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==51) //Flame Strike SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==52) //Gate Travel SRC.SPELLDELAY RETURN 0 ENDIF IF (==53) //Mana Vampire SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==54) //Mass Dispel SRC.SPELLDELAY RETURN 0 ENDIF IF (==55) //Meteor Swarm SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==56) //Polymorph SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==57) //Earthquake SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==58) //Energy Vortex SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==59) //Resurrection SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==60) //Air Elemental SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==61) //Summon Daemon SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==62) //Earth Elemental SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==63) //Fire Elemantal SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==64) //Water Elemental SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF [FUNCTION SPELLDELAY] IF RETURN 0 ELSEIF RETURN 0 ELSE SRC.SPELLDELAY2 ENDIF [FUNCTION SPELLDELAY2] IF ==c_man SRC.BODY=c_man_nomove SRC.TAG.PREACT SRC.NEWITEM i_sdelay_man SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.EQUIP SRC.ACT ELSEIF ==c_woman SRC.BODY=c_woman_nomove SRC.UPDATE SRC.TAG.PREACT SRC.NEWITEM i_sdelay_woman SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.EQUIP SRC.ACT ELSEIF ==c_man_nomove SRC.BODY C_man SRC.UPDATE ELSEIF ==c_woman_nomove SRC.BODY C_woman SRC.UPDATE ENDIF [CHARDEF c_man_nomove] ID=0190 //C_MAN Name=Man ICON=i_pet_ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
impressivesil Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 dediklerini yaptim obi ama flame strike atarken bile 0 delay var olmadi yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 sphere'in hangi versionunu kullanıosun.[hline]This Cat Scratches Free. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
impressivesil Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 version 55.i Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vocter Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2003 GM'sin ondandir.[hline]Shock The Bizkit Locus&Sylveria Emeklisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar